Ik heb nu al 19 jaar McGhan 410 implantaten van 280 cc. Voor mij was dit toen echt een uitkomst. Ik had eigenlijk geen borstvorming, waardoor ik me altijd onzeker heb gevoeld. Dit was voor mij altijd zoβn issue en ik ben daar zo onzeker door geworden. Uiteindelijk had ik genoeg geld bij elkaar om mijn borsten te laten vergroten. Toen was ik er erg mee geholpen en ik voelde me voor het eerst echt vrouw. Wel ben ik er altijd onzeker over geweest en tot de dag van vandaag zijn er maar 4 mensen in mijn omgeving die het weten. Ik heb me er altijd voor geschaamd. Dat zorgt voor veel aanpassingen in je dagelijks leven. Zoals altijd maar opletten wat je aantrekt en de juiste bikini vinden waarbij je niet ziet dat het niet echt is. Maar ook met knuffelen ben ik voorzichtig, omdat een ander dan misschien harde ballen zouden kunnen voelen. Erg ongemakkelijk dus. En ook al was het voor mij toen de enige oplossing, heb ik het altijd als niet eigen ervaren. Altijd hard, koud, niet natuurlijk. Echte klachten heb ik er niet door ervaren. Alleen merk ik wel door alle verhalen hier op dit forum, dat ik toch veel gelijkenissen heb met de dingen die jullie opnoemen. Dus misschien heb ik er onbewust toch meer last van dan ik altijd dacht.
Ik ben al jaren bezig om me te verdiepen in lipofilling, omdat ik niet meer helemaal terug wil naar af. En toch zeker omdat andere mensen het niet weten. Dus het zou raar zijn als ik ineens weer plat zou zijn.
Dr Niessen leek me hiervoor de aangewezen persoon. Zo fijn dat er filmpjes over deze man te vinden zijn. Zo kreeg ik gelijk een goede indruk.
In oktober ben ik op consult geweest bij hem. Het was gelijk een heel goed gevoel. Ik werd gelijk helemaal op mijn gemak gesteld. Een hele aardige man ook. Daarna heb ik nog een hele tijd gesproken met Belinda. Ook heel fijn, ze stelde me echt gerust. Ik ging met een heel goed gevoel weer naar huis. Thuis heb ik ook gelijk besloten dat ik het ga doen. 23 januari sta ik op de lijst
In de tussentijd heb ik toch nog heel veel vragen gekregen. Die antwoorden heb ik van vrouwen hier op het forum gekregen. Zo lief dat de meiden die ik een mailtje heb gedaan ook terug hebben gemaild. Veel dank daarvoor
Liefs Mave