Voorstel topic EvaSarah (oa. vergrote schildklier en miskraam)
Ah laten bezorgen is geweldig. Doe ik al sinds ik ziek werd 2 jaar geleden. Ik kom bijna niet meer in de supermarkt. (Ik hou niet van supermarkten) werkt perfect.
En als je kids je kunnen helpen helemaal fantastisch.
Zet em op
Ik denk aan je
π₯°
En als je kids je kunnen helpen helemaal fantastisch.
Zet em op
Ik denk aan je
π₯°
Super handig die AH... het enige is dat ik nogal een kook gek ben
Mijn man kookt nooit (dan vinden de kinderen het niet lekker
Dat bezorgen doe ik iid ook al een lange tijd!
De jongste is 3 dus is helpen wel een dingetje
Vandaag maar alles voor de dieren in huis halen (poes en twee konijntjes) die worden ook altijd door beide meiden verwend.
Xxx
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Goed zo. En fijn dat je zo goed verzorgt word door je kidsπ₯°
Koken komt vanzelf wel weer. Ikzelf kon heel snel alweer dingen doen. Mijn man deed dan bv de pompoen hakken en snijden en ik deed de rest. Ik had direct na de operatie ook geen pijn meer in mijn armen dus wilde en kon veel weer doen. Tegelijkertijd wel oppassen want het zijn toch wonden die moeten helen. Dus blijf goed voelen.
En mijn ervaring met ah is dat ze wel steeds meer "aparte" dingen in hun assortiment hebben.
Maar dan nog hebben wij ook veel dingen nog van anders zaken inderdaad. Maar ik ben een bestel freak, ik laat alles bezorgen.....hahaha
Fijn dat je de goede kant opgaat. Zet em op
Liefs Sammie
Koken komt vanzelf wel weer. Ikzelf kon heel snel alweer dingen doen. Mijn man deed dan bv de pompoen hakken en snijden en ik deed de rest. Ik had direct na de operatie ook geen pijn meer in mijn armen dus wilde en kon veel weer doen. Tegelijkertijd wel oppassen want het zijn toch wonden die moeten helen. Dus blijf goed voelen.
En mijn ervaring met ah is dat ze wel steeds meer "aparte" dingen in hun assortiment hebben.
Maar dan nog hebben wij ook veel dingen nog van anders zaken inderdaad. Maar ik ben een bestel freak, ik laat alles bezorgen.....hahaha
Liefs Sammie
Haha ik heb al wat recepten die mijn oudste zelfs kan makenSammie schreef: β02 sep 2020 12:56Goed zo. En fijn dat je zo goed verzorgt word door je kidsπ₯°
Liefs Sammie
En ik zal wat slowcooker recepten regelen dat is helemaal makkelijk
Goede hoop dat ik snel herstel (nu continu pijn in armen)...
komt goed zenuwen nemen iets toe
Thanks Mieke! Ik ben de laatste van de dag
Xxx EvaSarah
ik was ook de laatste. Al zegt dat niet veel want door corona deden ze er niet veel op een dag. Ik was rond 13:00 uur aan de beurt.
Nuchter blijven leek me heel heel zwaar. Ik ga al trillen als ik 2 uur niks eet zeg maar. Maar het viel me inderdaad reuze mee.. niet teveel doen want dan verbrand je teveel energie. . Alles langzaam en rustig. Zet em op maandag. Dikke knuffel en alle liefs
Sammie
Nuchter blijven leek me heel heel zwaar. Ik ga al trillen als ik 2 uur niks eet zeg maar. Maar het viel me inderdaad reuze mee.. niet teveel doen want dan verbrand je teveel energie. . Alles langzaam en rustig. Zet em op maandag. Dikke knuffel en alle liefs
Sammie
ThanksSammie schreef: β05 sep 2020 18:41ik was ook de laatste. Al zegt dat niet veel want door corona deden ze er niet veel op een dag. Ik was rond 13:00 uur aan de beurt.
Sammie
Maar komt goed alles voor het goede doel!
Liefs EvaSarah