Goedenavond dames, hier ben ik weer eens! Maar ik heb een vraag of hopelijk herken iemand mij hierin. Ik twijfel heel erg. Ik loop nu bij een orthomnueelarts en dat is voor ruggenwervels. En hij zag dat er paar scheef stonden en zet ze nu om de 2 weken recht. Ik merk en voel dat het sommigen klachten verlicht maar nu ben ik daar vorige week dinsdag geweest en leek echt goed te gaan alleen nu heb ik weer last van me linkse rug en ook wel echt ruggenwervels kan dit ook te maken hebben met de borstprotheses want ik begin nu heel erg te twijfelen aan de operatie omdat de behandelingen best wel effect hebben of het dan niet aan me houding/ruggenwervels licht of nu echt aan de protheses.. ook zie ik overal op tv Facebook echt overal verhalen over borst protheses maar meer over de siliconen er word niks gezegd over de hydrogel protheses
Groetjes Cynthia
Ruggenwervels
Hoi Cynthia,
Mijn arts vertelde mij dat het niet uitmaakt welke protheses je draagt om klachten te ontwikkelen. Je lichaam vecht tegen lichaamsvreemd materiaal.
Wel veroorzaken silliconen meer schade aan cellen etc.
Met hydrogel heb je alleen de enveloppe die uit silliconen bestaat. Maar ook die raakt poreus en krijg je silliconen in je lichaam. Minder,maar ze zijn er wel.
Het ligt ook aan je gevoeligheid is mij verteld. De een kan langer tegen lichaamsvreemd materiaal als de ander. Uiteindelijk treft het iedereen wel en ontwikkel je klachten.
Wat je wervels betreft.. ik liet ze elke week recht zetten en dat hielp mij ook, ik kan je zeggen dat ik nu na 3,5 mnd explantatie niet meer geweest ben. Het is niet meer nodig, dus in mijn geval waren de implantaten hier wel debet aan.
Twijfels vlak voor de operatie kreeg ik ook, hoort er helaas ook bij.
Het komt vast goed.
Liefs,
Zusss
Mijn arts vertelde mij dat het niet uitmaakt welke protheses je draagt om klachten te ontwikkelen. Je lichaam vecht tegen lichaamsvreemd materiaal.
Wel veroorzaken silliconen meer schade aan cellen etc.
Met hydrogel heb je alleen de enveloppe die uit silliconen bestaat. Maar ook die raakt poreus en krijg je silliconen in je lichaam. Minder,maar ze zijn er wel.
Het ligt ook aan je gevoeligheid is mij verteld. De een kan langer tegen lichaamsvreemd materiaal als de ander. Uiteindelijk treft het iedereen wel en ontwikkel je klachten.
Wat je wervels betreft.. ik liet ze elke week recht zetten en dat hielp mij ook, ik kan je zeggen dat ik nu na 3,5 mnd explantatie niet meer geweest ben. Het is niet meer nodig, dus in mijn geval waren de implantaten hier wel debet aan.
Twijfels vlak voor de operatie kreeg ik ook, hoort er helaas ook bij.
Het komt vast goed.
Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Lieverd, Zuss heeft alles al gezegd!
Wil daar nog aan toevoegen dat in de vulling ook stoffen zitten die voor klachten kunnen zorgen.
Ik verwijs je graag naar ons deel over de monobloc viewforum.php?f=150
Sterkte, heb vertrouwen, dit is de juiste weg! Straks heb je naturelborsten met een natuurlijke vulling!

Wil daar nog aan toevoegen dat in de vulling ook stoffen zitten die voor klachten kunnen zorgen.
Ik verwijs je graag naar ons deel over de monobloc viewforum.php?f=150
Sterkte, heb vertrouwen, dit is de juiste weg! Straks heb je naturelborsten met een natuurlijke vulling!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM