Beklemmend gevoel

Deel je ervaringen of stel vragen.
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 07 mei 2020 15:59

Haai dames, herkennen een van deze dames hier een beklemmend gevoel onder de borst en met ademen enzo hele erge pijn beklemmend stekend kom net van huisarts omdat ik dacht dat het me longen waren maar die waren in orde hij denk zelf dat misschien met protheses te maken heeft? Dus dacht misschien herkent iemand mij hierin soms is het aan de linkse kant maar niet net zo erg als nu aan de rechtse kant pfff

Liefs, Cynthia 🥰
Sammie

Ongelezen bericht 07 mei 2020 18:00

Ik herken wel erg de steken. Ik ben niet benauwd maar wel heel snel buitenadem. Maar dat komt misschien ook omdat ik al lange tijd thuis zit en niet veel beweeg dus.
Ik mag binnekort geopereerd, dan zijn ze weg en ben ik hopelijk van de steken af.

Ik vind het wel goed te horen dat de huisarts er serieus mee omgaat.

Succes en sterkte
Liefs Sammie
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 07 mei 2020 18:32

Sammie schreef:
07 mei 2020 18:00
Ik herken wel erg de steken. Ik ben niet benauwd maar wel heel snel buitenadem. Maar dat komt misschien ook omdat ik al lange tijd thuis zit en niet veel beweeg dus.
Ik mag binnekort geopereerd, dan zijn ze weg en ben ik hopelijk van de steken af.

Ik vind het wel goed te horen dat de huisarts er serieus mee omgaat.

Succes en sterkte
Liefs Sammie
Hoi Sammie, klopt is stekende pijn ik ben dan verder ook niet benauwd ik heb het nog nooit zo erg gehad als de laatste 2 dagen normaal heb ik het links lichtjes maar nu rechts en echt hele rare pijn steken en bij in ademen word het erger. Heb er een foto bij gedaan waar ik heb afgetekend zit het maar dan eronder zegma.. nou de huisarts neem me bij dit nu wel serieus maar heeft hij niet gedaan hoor heb zitten huilen van de pijn bij hem met andere klachten en hij gooide elke keer op stres of je hebt klachten net als fibromalgie terwijl ik nooit spier of gewrichts klachten heb gehad.. wat zijn jou klachten?

Liefs, Cynthia
Bijlagen
0DDC1159-DAB8-42F1-9DBD-5EF6BC96B999.jpeg
Zusss

Ongelezen bericht 07 mei 2020 18:50

Oh ja, dat had ik heel erg.
Gewoon die stomme implantaten die drukken op je wervels/longen.

Niessen zei bij mij dat dat 1 van de eerste dingen zou zijn waarvan ik zou merken dat het weg zou zijn en dat was zo.

Houd nog even vol.💜🦋🌻
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Monique MKS

Ongelezen bericht 07 mei 2020 19:39

Druk op de borst en een beklemmend gevoel zijn zeer veel voorkomende klachten door siliconen. Dit staat los van stress, maar is een direct gevolg van de implantaten. Er is ook een naam voor deze klacht/ziekte. Het a-typisch borstpijnsyndroom door siliconen. We hadden daar wat onderzoeken over gevonden en hebben ze hier voor jullie verzameld: https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... jnsyndroom

Sterkte!
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Sammie

Ongelezen bericht 07 mei 2020 22:14

@Cynthia
Vervelend he dat ze het eerst gooien op stress. Ook zo hard gevochten om te laten geloven dat ik geen burn out heb. Heel frustrerend en vermoeiend en het laat je ook nog twijfelen aan je zelf.
Je kan mijn verhaal vinden bij de voorstel topics. Daar staan ook mijn klachten.
Ik heb er wel inmiddels wat meer bij gekregen zoals die steken.

Er word wel steeds meer bekent gemaakt over dit onderwerp en niet meer langer verstopt. Zo lijkt het. Die wellicht heeft jou HA ook iets gelezen erover.

Die steken zijn erg pijnlijk en naar en angstig. Het enige wat ik doe is rust. Niks meer doen, pijnstillers als het echt heel erg word. Tramadol heb ik. En dan gaat het over. Als ik maar rust houd. Ik heb geen kinderen en een fantastische man die dan alles voor me doet dus ik kan rust nemen. Volledig. Ik werk ook niet vanwege ziek.

Hoop dat je snel beter mag worden. Lees alles hier op het forum. Er staat zo veel. Ik ben erg gerust gesteld hier. En er is ook veel duidelijk geworden voor me.

Liefs Sammie
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”