Hormonen!

Deel je ervaringen of stel vragen.
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 29 apr 2020 11:47

Hi dames,

Ik weet niet of het hier mee te maken heeft maar ik merk dat sinds ik spier klachten heb en gewrichts klachten dat mijn ongesteldheid ook bijna nooit meer doorzet de ene maand wel maar niet zoals 3 jaar geleden dan weer een dag wel en dan weer niet in mijn stopweek voor dat ik ongesteld moet worden heb ik paar dagen geen last en als ik dan ongesteld ben ook al is het maar een klein beetje heb ik weer last van me spieren en gewrichten.. ik ging Google en ik lees dat hormoon disbalans dus ook klachten kunnen geven als gewrichts en spierklachten haaruitval enzo ik raak hier een beetje van in de war.. hebben meer vrouwen hier last van?

Liefs, Cynthia
Zusss

Ongelezen bericht 29 apr 2020 21:42

Hoi Cynthia,

Wat vervelend voor jou.
Zelf heb ik nu nog een spiraaltje...dus ben nooit ongesteld maar merk wel wanneer ik "het" ben en dan heb ik wel meer last van fibromyalgie enzo. Herken het dus wel wat jij zegt.

De spiraal laat ik er binnenkort ook uit halen. Weg met alle siliconen in mijn lijf. Nooit geweten dat je daar ook dezelfde soort klachten van kunt krijgen. Dubbelop 😬
Als ik klaar ben met het dragen van het drukpak snachts gaat de spiraal er meteen uit.

Het beste.
Liefs,
ZusssπŸ’œ
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 30 apr 2020 08:59

Zusss schreef: ↑
29 apr 2020 21:42
Hoi Cynthia,

Wat vervelend voor jou.
Zelf heb ik nu nog een spiraaltje...dus ben nooit ongesteld maar merk wel wanneer ik "het" ben en dan heb ik wel meer last van fibromyalgie enzo. Herken het dus wel wat jij zegt.

De spiraal laat ik er binnenkort ook uit halen. Weg met alle siliconen in mijn lijf. Nooit geweten dat je daar ook dezelfde soort klachten van kunt krijgen. Dubbelop 😬
Als ik klaar ben met het dragen van het drukpak snachts gaat de spiraal er meteen uit.

Haai haai, hoe gaat het met jou en de pijn? Liefs

Het beste.
Liefs,
ZusssπŸ’œ
Zusss

Ongelezen bericht 30 apr 2020 11:02

Hoi Cynthia,

Ik denk dat je onder mijn reply ook iets hebt getypt maar dat staat er niet. Alleen mijn berichtje..

Wat wilde je zeggen/vragen?

Liefs,
ZusssπŸ’œ
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 30 apr 2020 21:22

30 apr 2020 11:02
Hoi Cynthia,

Ik denk dat je onder mijn reply ook iets hebt getypt maar dat staat er niet. Alleen mijn berichtje..

Liefs,
ZusssπŸ’œ

Staat die er nu wel? πŸ˜… vroeg hoe het nu met je ging is de fibromalgie pijn al minder of weg? Ik ben vandaag bij internist geweest en lichamelijk onderzoek gehad en hij heeft niets kunnen vinden ook vroeg ik voor fibromalgie en hij had drukpunten gekeken en ook daar reageer ik niet op dus eigelijk kunnen ze gewoon helemaal niets vinden in het bloed niet en lichamelijk ook niet poeh poeh!

Liefs xx
Zusss

Ongelezen bericht 01 mei 2020 08:17

CynthiaWienoNina schreef: ↑
30 apr 2020 21:22
Hoi Cynthia,

Liefs,
ZusssπŸ’œ

Staat die er nu wel? πŸ˜… vroeg hoe het nu met je ging is de fibromalgie pijn al minder of weg? Ik ben vandaag bij internist geweest en lichamelijk onderzoek gehad en hij heeft niets kunnen vinden ook vroeg ik voor fibromalgie en hij had drukpunten gekeken en ook daar reageer ik niet op dus eigelijk kunnen ze gewoon helemaal niets vinden in het bloed niet en lichamelijk ook niet poeh poeh!

Liefs xx
Hoi Cynthia,

Jaaaa πŸ˜„

De fibromyalgie heb ik nog...is ook pas 2mnd geleden en kan echt wel even duren allemaal. Hoop wel dat het weg gaat want het beperkt mij al zeker 15 jaar.
Mijn brainfog, nek en schouders die muurvast zaten en de brandende ribben zijn al wel weg😊

Bij welke internist was je geweest? Hoe vind je dat nu ze niets hebben gevonden?

Fijne dag! 🌺🌼
Liefs,
Zusss
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 01 mei 2020 11:54

01 mei 2020 08:17
CynthiaWienoNina schreef: ↑
30 apr 2020 21:22
Hoi Cynthia,

Liefs,
ZusssπŸ’œ

Liefs xx
Hoi Cynthia,

Jaaaa πŸ˜„

De fibromyalgie heb ik nog...is ook pas 2mnd geleden en kan echt wel even duren allemaal. Hoop wel dat het weg gaat want het beperkt mij al zeker 15 jaar.
Mijn brainfog, nek en schouders die muurvast zaten en de brandende ribben zijn al wel weg😊

Bij welke internist was je geweest? Hoe vind je dat nu ze niets hebben gevonden?

Fijne dag! 🌺🌼
Liefs,
Zusss
Oh wat fijn dat er al wel klachten zijn afgenomen hopelijk komt daar nog meer klachten bij die afnemen! 😘 ja ik vind het dubbel eigelijk zegt het wel genoeg ze kunnen lichamelijk niets vinden bloed ook niet en heb nog nooit van deze klachten gehad dus het zegt genoeg maar vind het best wel moeilijk aangezien de operatie nu dichterbij komt 😒 ik voor me operatie zo onzeker zelfs therapie moeten volgen omdat ik zo onzeker was in me relatie over me borsten en dan nu dit poeh poeh

LiefsπŸ₯°
Zusss

Ongelezen bericht 01 mei 2020 16:59

Hoi Cynthia,

Dat snap ik, dat het dubbel is.
Heb je helemaal geen ASIA achtige klachten?
Soms zegt een bloedonderzoek dat je gezond bent, maar kun je wel degelijk klachten hebben.

Fibromyalgie moet eigenlijk door een reumatoloog worden onderzocht denk ik...Volgens mij niet door een internist. Tenminste...Dat was bij mij zo.

Ach...Ja denk dat we hier allemaal onzeker zijn over onze borsten. We hebben niet voor niets die stomme implantaten genomen.

Ging je nou ook voor lipofilling of niet?
Dat zou je misschien kunnen helpen. Zelf kon ik het echt niet aan om alleen te explanteren en dat gevoel met je relatie en borsten herken ik...

Knuf😘
Plaats reactie

Terug naar β€œLichamelijke ziekten en klachten”