Druk op de borst/ benauwd/ hyperventilatie

Deel je ervaringen of stel vragen.
Jedaja

Ongelezen bericht 16 jan 2020 10:49

B-nice schreef:
15 jan 2020 21:28
Hoi! Ik heb hier ook mega last van! Gewoon angstaanjagend is het! Zo bang voor een hartaanval!
Morgen moet ik naar de internist ben benieuwd...
Heb jij het ook dagelijks? En hoelang heb je de siliconen?
Gr!
Hoi B-nice
Wat vervelend dat jij daar ook zo'n last van hebt... In principe ben ik inderdaad sinds bijna twee jaar elke dag in meer of mindere mate benauwd, op sommige dagen had ik ook echt het idee dat ik doodging! Zo angstig...
Ik heb de implantaten nu 13 jaar. Afgelopen week het eerste consult bij dr Kappel gehad, zei benoemde dit als 'vage klacht', de tijd zal het leren of het na de explantatie afneemt! Ik hoop in februari aan de beurt te zijn, moet nog ingepland worden maar ik kan bijna niet wachten!

Hoe ver ben jij in het proces? Je zegt dat je naar de internist moest, was dat enkel voor benauwdheidsklachten? Al een uitslag? Sterkte met de onderzoeken!
BV 2005 en 2007 - explantatie 7 maart 2020
🦚 Geen moment spijt, joepie vrij! 🦚
B-nice

Ongelezen bericht 29 jan 2020 09:44

Jedaja schreef:
16 jan 2020 10:49
B-nice schreef:
15 jan 2020 21:28
Hoi! Ik heb hier ook mega last van! Gewoon angstaanjagend is het! Zo bang voor een hartaanval!
Morgen moet ik naar de internist ben benieuwd...
Heb jij het ook dagelijks? En hoelang heb je de siliconen?
Gr!
Hoi B-nice
Wat vervelend dat jij daar ook zo'n last van hebt... In principe ben ik inderdaad sinds bijna twee jaar elke dag in meer of mindere mate benauwd, op sommige dagen had ik ook echt het idee dat ik doodging! Zo angstig...
Ik heb de implantaten nu 13 jaar. Afgelopen week het eerste consult bij dr Kappel gehad, zei benoemde dit als 'vage klacht', de tijd zal het leren of het na de explantatie afneemt! Ik hoop in februari aan de beurt te zijn, moet nog ingepland worden maar ik kan bijna niet wachten!

Hoe ver ben jij in het proces? Je zegt dat je naar de internist moest, was dat enkel voor benauwdheidsklachten? Al een uitslag? Sterkte met de onderzoeken!

Morgen heb ik mijn CT scan in het ziekenhuis. De internist geloofd niet in siliconen ziekte dus denkt hij dat ik wat anders heb. Verder wel goed van hem dat hij me verder gaat onderzoeken of er niet ook wat anders aan de hand is.. heb namelijk verdikte lymfeklieren door mijn hele lichaam.. en dan die benauwdheid en duizeligheid erbij en de rest. Ben benieuwd of er wat uit komt.. komt er niks uit... is het voor mij zowieso duidelijk! eruit met die dingen!! Hoe gaat het nu met jou? Liefs B nice
[*]4 januari 2018 245 cc Mentor op de spier[*]
(.) Explantatie 6 juni 2020 Dr. Kappel (.)
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jan 2020 10:04

Jedaja schreef:
16 jan 2020 10:49
Afgelopen week het eerste consult bij dr Kappel gehad, zei benoemde dit als 'vage klacht', de tijd zal het leren of het na de explantatie afneemt! Ik hoop in februari aan de beurt te zijn, moet nog ingepland worden maar ik kan bijna niet wachten!
Het is geen vage klacht. Het is wat ik schreef, atypisch borstpijnsyndroom.
Wij hebben meer informatie dan pc's. Zelfs dr. Kappel weet niet zoveel over bepaalde ziekten en klachten. Meen ik.
We hebben over de 7000 onderzoeken gelezen stuk voor stuk woord voor woord en voor jullie verzameld op de site.
Er komen straks nog veel meer bij, want iedere keer worden er nieuwe onderzoeken gedaan, alleen is het lastig om alles up to date te houden. We doen echt ons best :(
Sabine

Ongelezen bericht 29 jan 2020 10:06

Ja dit herken ik ook nu heel erg, ze voelen ook gewoon heel zwaar aan.... heb ze net 2 maanden, maar ook door dit alles ben ik helemaal hyper. En hartkloppingen etc, door de stress. 🥺
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jan 2020 10:12

B-nice schreef:
29 jan 2020 09:44

Morgen heb ik mijn CT scan in het ziekenhuis. De internist geloofd niet in siliconen ziekte dus denkt hij dat ik wat anders heb. Verder wel goed van hem dat hij me verder gaat onderzoeken of er niet ook wat anders aan de hand is.. heb namelijk verdikte lymfeklieren door mijn hele lichaam.. en dan die benauwdheid en duizeligheid erbij en de rest. Ben benieuwd of er wat uit komt.. komt er niks uit... is het voor mij zowieso duidelijk! eruit met die dingen!! Hoe gaat het nu met jou? Liefs B nice
Er komt vast niks uit de onderzoeken. Wedden!
Allemaal symptomen van siliconen incompatibiliteit...

Jij bent ziek door siliconen! En al heb je ernaast ook nog een goed gedefinieerde ziekte, moeten ze er nog uit. Geloof me, jij bent ziek door die troep. Dat je lymfeklieren opgezet zijn, laat dat wel zien...

Maar ik snap dat jullie bewijzen willen. Toch kunnen jullie ervan uit gaan dat al deze vrouwen die al jarenlang hun verhaal vertellen echt niet gek zijn. Leer ervan alsjeblieft!!!!

Je pc heeft niks te zeggen. Dat hij zijn eigen ideeën heeft moet hij zelf maar weten. Maar hij is VERPLICHT mee te werken! De minister verwacht dit van hem. Dus mocht je problemen hebben laat het mij weten!

We moeten denk ik alweer iets gaan doen richting de internisten vakgroep. Hebben we vaker gedaan maar blijkbaar was het niet genoeg...
Zij moeten vrouwen serieus gaan nemen en zich verdiepen in de ziekte!

Laat de internist AUB overleggen met Nanayakkara dat is zeer belangrijk!!!!

En neem deze info mee. viewtopic.php?f=238&t=71
Please, dit is voor je eigen genezing. Ga er niet van uit dat het niet door de implantaten komt.

Sterkte en succes!
B-nice

Ongelezen bericht 29 jan 2020 10:28

Bedankt voor je bericht
Klopt ik ben erg slecht behandeld door mijn internist... hij lachte me uit en zei de raarste dingen... zo als bv.. nou ik ga wel even met je man praten, wat hij er wel niet van zegt dat je je ze eruit wil hebben... en dat je straks weer helemaal plat bent.. horen wat hij er van vind.... :shock:
En ze voelen soepel je hebt geen kapsel dus.. met andere woorden waar zeur je om..... echt!
Toen heb ik hem boos gezegd als het de siliconen niet zijn dan onderzoekt u maar wat het wel is volgens u!!!!! en dus vandaar dat hij m'n bloed checkt en morgen mijn ct. scan... ivm de verdikte lymfeklieren. misschien ook nog een puncttie..
Dus idd er mag zeker wat aan internisten gedaan worden, want zo behandeld worden kan echt niet!!!!!
Ook bij de velthuiskliniek in enschede geven ze daar geen gehoor aan. en ze zei misschien heb je wel de ziekte van lyme! :?
Dus ik kan wel over nanayakkara beginnen maar ik denk dat hij me hard uit gaat lachen.. Want dat deden ze bij velthuis al... Ze zeggen daar doen ze helemaal geen verdere onderzoeken omdat dat gewoon niet mogelijk is. Ik sta uiteraard daar op de wachtlijst... maar ga geen 10 maanden wachten..
Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jan 2020 10:40

WTF???? (sorry)

Dit kan echt niet!!! :evil:

Wat de internist heeft gezegd kan echt niet!!! Dat wat hij zei over je man enz. Dit kan echt niet en je moet een officiële klacht over hem indienen bij de klachtenafdeling van het ziekenhuis! En daarnaast bij het Landelijk Meldpunt Zorg!

Beloof me alsjeblieft dat je dit doet! Ook melden bij het Landelijk Meldpunt Zorg dat ze bij Veldhuis zo deden. Dit mag niet!!!

OMG ik ben aan het koken hier! :evil:

Je kunt in het afgeschermde deel de namen van deze artsen noemen als je dat wilt. Dus bij negatieve verhalen. Kijk maar.
Je mag ze ook naar me sturen. Zie viewtopic.php?t=3131
Toch is het wel belangrijk dat jij zelf ook even een klacht indient.

Ik zou ook tegen je ha zeggen wat de internist heeft gedaan en dat jij je niet gehoord voelt. Laat je ha weten dat artsen vrouwen met klachten door siliconen verplicht zijn serieus te nemen en aan te nemen dat er een mogelijk verband is. ZE ZIJN DIT ECHT VERPLICHT!! ook de HA!!!

Alsjeblieft, vecht voor jezelf! Hoe zwaar het ook is :(

Laat me weten hoe het verder afloopt ok?

KUSSS!!!
B-nice

Ongelezen bericht 29 jan 2020 10:46

Luna schreef:
29 jan 2020 10:40
WTF???? (sorry)

Dit kan echt niet!!! :evil:

Wat de internist heeft gezegd kan echt niet!!! Dat wat hij zei over je man enz. Dit kan echt niet en je moet een officiële klacht over hem indienen bij de klachtenafdeling van het ziekenhuis! En daarnaast bij het Landelijk Meldpunt Zorg!

Beloof me alsjeblieft dat je dit doet! Ook melden bij het Landelijk Meldpunt Zorg dat ze bij Veldhuis zo deden. Dit mag niet!!!

OMG ik ben aan het koken hier! :evil:

Je kunt in het afgeschermde deel de namen van deze artsen noemen als je dat wilt. Dus bij negatieve verhalen. Kijk maar.
Je mag ze ook naar me sturen via het contactformulier. Toch is het wel belangrijk dat jij zelf ook even een klacht indient.

Ik zou ook tegen je ha zeggen wat de internist heeft gedaan en dat jij je niet gehoord voelt. Laat je ha weten dat artsen vrouwen met klachten door siliconen verplicht zijn serieus te nemen en aan te nemen dat er een mogelijk verband is. ZE ZIJN DIT ECHT VERPLICHT!! ook de HA!!!

Alsjeblieft, vecht voor jezelf! Hoe zwaar het ook is :(

Laat me weten hoe het verder afloopt ok?

KUSSS!!!

GA ik zeker doen! thanx!! hou je op de hoogte....
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jan 2020 10:51

Snap ook heel goed dat je geen 10 maanden gaat wachten op Nanayakkara...
Je kunt wel wachten maar ondertussen de operatie doen.

Je gaat naar pc en zegt dat je systemische klachten hebt.
De pc is VERPLICHT in de aanvraag te zetten dat jij systemische klachten hebt en dat er een vermoeden op ASIA is maar dat de gegevens van een internist of een medisch dossier waaruit blijkt dat je al lang bezig bent ontbreken. En dat die nog komen.
Jij krijgt dan een afwijzing, maar dan kun je met de bevindingen van Nanayakkara in bezwaar.
Ik zou het doen, want het is je recht!!!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jan 2020 11:07

Hier trouwens het deel waar je negatieve verhalen kunt delen met namen artsen: viewforum.php?f=78
Hier een nieuw topic waar ik alles wil bundelen: viewtopic.php?f=201&t=2757

Wij moeten als stichting en meldpunt ook oppassen met alles publiekelijk te delen, omdat we kunnen worden beschuldigd van smaad...
We hebben in het verleden problemen gehad met advocaten van pc's...

Om iets te beweren, moeten er harde bewijzen zijn. Helaas is het woord van een vrouw geschreven op een forum niet voldoende. En wij zijn verantwoordelijk voor wat geplaats wordt. De vrouw in kwestie kan wel met een bewezen gemelde klacht heel veel bereiken. Daarom is melden echt heel belangrijk!!!

En ook onze meldingen zij belangrijk, maar dit zijn meldingen richting de overheid en meldingen die over de misstanden in het algemeen gaan. Dus niet specifiek met namen van artsen. Sommige bewijzen zijn er wel heel duidelijk zoals site Danielle Gabriels met haar misleidende info. Die kan wel weer hard worden aangepakt ;)
B-nice

Ongelezen bericht 29 jan 2020 11:18

Luna schreef:
29 jan 2020 11:07
Hier trouwens het deel waar je negatieve verhalen kunt delen met namen artsen: viewforum.php?f=78
Hier een nieuw topic waar ik alles wil bundelen: viewtopic.php?f=201&t=2757

Wij moeten als stichting en meldpunt ook oppassen met alles publiekelijk te delen, omdat we kunnen worden beschuldigd van smaad...
We hebben in het verleden problemen gehad met advocaten van pc's...

Om iets te beweren, moeten er harde bewijzen zijn. Helaas is het woord van een vrouw geschreven op een forum niet voldoende. En wij zijn verantwoordelijk voor wat geplaats wordt. De vrouw in kwestie kan wel met een bewezen gemelde klacht heel veel bereiken. Daarom is melden echt heel belangrijk!!!

En ook onze meldingen zij belangrijk, maar dit zijn meldingen richting de overheid en meldingen die over de misstanden in het algemeen gaan. Dus niet specifiek met namen van artsen. Sommige bewijzen zijn er wel heel duidelijk zoals site Danielle Gabriels met haar misleidende info. Die kan wel weer hard worden aangepakt ;)
Dan heb ik het dus goed gedaan, in het afgeschermde deel! gelukkig
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jan 2020 11:31

B-nice schreef:
29 jan 2020 11:18

Dan heb ik het dus goed gedaan, in het afgeschermde deel! gelukkig
YESS!!! Zo blij met jouw bericht! :D
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”