B-nice schreef: ↑29 jan 2020 09:44
Morgen heb ik mijn CT scan in het ziekenhuis. De internist geloofd niet in siliconen ziekte dus denkt hij dat ik wat anders heb. Verder wel goed van hem dat hij me verder gaat onderzoeken of er niet ook wat anders aan de hand is.. heb namelijk verdikte lymfeklieren door mijn hele lichaam.. en dan die benauwdheid en duizeligheid erbij en de rest. Ben benieuwd of er wat uit komt.. komt er niks uit... is het voor mij zowieso duidelijk! eruit met die dingen!! Hoe gaat het nu met jou? Liefs B nice
Er komt vast niks uit de onderzoeken. Wedden!
Allemaal symptomen van siliconen incompatibiliteit...
Jij bent ziek door siliconen! En al heb je ernaast ook nog een goed gedefinieerde ziekte, moeten ze er nog uit. Geloof me, jij bent ziek door die troep. Dat je lymfeklieren opgezet zijn, laat dat wel zien...
Maar ik snap dat jullie bewijzen willen. Toch kunnen jullie ervan uit gaan dat al deze vrouwen die al jarenlang hun verhaal vertellen echt niet gek zijn. Leer ervan alsjeblieft!!!!
Je pc heeft niks te zeggen. Dat hij zijn eigen ideeën heeft moet hij zelf maar weten. Maar hij is VERPLICHT mee te werken! De minister verwacht dit van hem. Dus mocht je problemen hebben laat het mij weten!
We moeten denk ik alweer iets gaan doen richting de internisten vakgroep. Hebben we vaker gedaan maar blijkbaar was het niet genoeg...
Zij moeten vrouwen serieus gaan nemen en zich verdiepen in de ziekte!
Laat de internist AUB overleggen met Nanayakkara dat is zeer belangrijk!!!!
En neem deze info mee.
viewtopic.php?f=238&t=71
Please, dit is voor je eigen genezing. Ga er niet van uit dat het niet door de implantaten komt.
Sterkte en succes!