hallo, omdat arts weigerde mij te onderzoeken heb ik zelf een mri aangevraad!
Wat naar.
Ik ben in 2016 bij haar geweest op consult voor implantatie. Een erg onprettig gesprek. Ik voelde me er niet goed bij en ben ook niet bij haar geweest uiteindelijk.
Ik weet niet of je erg in de buurt woont van het flevo maar ik wel en wil je op je hart drukken; laat je niet uit het veld slaan door een onnozele, niet wetende , kop in het zand stekende, alleen maar aan geld denkende PC. Laat je niet op kosten jagen terwijl je recht hebt op goede zorg waar je eigenlijk al elke maand voor betaald.
Dit is er maar 1, maar 1 PC en er zijn er zo veel die onze klachten wel serieus nemen. Er zijn huisartsen, internisten en plastische chirurgen die wel weten hoe erg en heftig en echt onze klachten zijn en ik ben inmiddels wel gehoord.
Ik ben toevallig vandaag bij mijn huisarts geweest.
Ik heb een verwijzing gekregen voor Jan van Goyen. Voor dr van selms. Deze is aangesloten bij mijn ziektekostenverzekering en ik voelde me prettig bij wat ik las op het forum over hem. Ik had zelf al een afspraak bij hem gemaakt voor een intake vorige week. Deze intake staat 28 januari. Ook heb ik een afspraak staan voor een intake bij dr Frank Niessen. Ik wil niet kijken waar ik me het prettigst voel. Ik heb hier gelezen dat het belangrijk is om een PC te contacten die weet heeft van onze klachten.
Ook heb ik een afspraak bij een internist in het Ter Gooi ziekenhuis in Hilversum/Blaricum (hij houdt praktijk in beide) bij dr de Vries. Hij is toevallig al het afgelopen jaar mijn internist geweest vanwege mijn lichamelijk klachten en gaat mij nu onderzoeken volgens het protocol van dr Nanayakkara. Hij heeft het afgelopen jaar niks kunnen vinden waardoor mijn klachten verklaarbaar waren en had in oktober/ november mijn dossier gesloten maar ik heb hem zelf in december gebeld en gevraagd of hij mij wilt onderzoeken volgens dat protocol omdat ik niet meer kan wachten op een oproep van het VUMC. Dat zou pas na april worden namelijk.Mijn lichamelijke klachten worden te erg en ik wil niet meer wachten.
Hij gaat mij 20 januari zien en eventueel contact opnemen met dr Nanayakkara als dat nodig is.
De verwijzing van de huisarts en het onderzoek van de internist heb ik straks nodig voor mijn verzekering en dan krijg ik alles vergoedt. Vanuit de basisverzekering.
Het is uitzoek werk en bellen. Regelen. Maar het is het waard. Het kost je geen vertraging, je moet alleen weten wie je kan bellen en waar je moet zijn
en dat staan allenaal hier op het forum beschreven. Ik weet dat het veel is, als je zo vermoeid bent en al zo veel strijd. Maar de dames hebben al zoveel voor ons uitgezocht. Het staat al allemaal klaar hier op het forum beschreven.
Als we het allemaal zelf gaan betalen en niks melden dan zal er nooit wat veranderen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, dat je terecht kan in de omgeving van het flevoziekenhuis.
Heb je al een uitslag van je MRI?
Spannend allemaal. Hoop dat je snel gehoord en geholpen wordt
Veel sterkte en succes
Liefs Sammie
Ik ben in 2016 bij haar geweest op consult voor implantatie. Een erg onprettig gesprek. Ik voelde me er niet goed bij en ben ook niet bij haar geweest uiteindelijk.
Ik weet niet of je erg in de buurt woont van het flevo maar ik wel en wil je op je hart drukken; laat je niet uit het veld slaan door een onnozele, niet wetende , kop in het zand stekende, alleen maar aan geld denkende PC. Laat je niet op kosten jagen terwijl je recht hebt op goede zorg waar je eigenlijk al elke maand voor betaald.
Dit is er maar 1, maar 1 PC en er zijn er zo veel die onze klachten wel serieus nemen. Er zijn huisartsen, internisten en plastische chirurgen die wel weten hoe erg en heftig en echt onze klachten zijn en ik ben inmiddels wel gehoord.
Ik ben toevallig vandaag bij mijn huisarts geweest.
Ik heb een verwijzing gekregen voor Jan van Goyen. Voor dr van selms. Deze is aangesloten bij mijn ziektekostenverzekering en ik voelde me prettig bij wat ik las op het forum over hem. Ik had zelf al een afspraak bij hem gemaakt voor een intake vorige week. Deze intake staat 28 januari. Ook heb ik een afspraak staan voor een intake bij dr Frank Niessen. Ik wil niet kijken waar ik me het prettigst voel. Ik heb hier gelezen dat het belangrijk is om een PC te contacten die weet heeft van onze klachten.
Ook heb ik een afspraak bij een internist in het Ter Gooi ziekenhuis in Hilversum/Blaricum (hij houdt praktijk in beide) bij dr de Vries. Hij is toevallig al het afgelopen jaar mijn internist geweest vanwege mijn lichamelijk klachten en gaat mij nu onderzoeken volgens het protocol van dr Nanayakkara. Hij heeft het afgelopen jaar niks kunnen vinden waardoor mijn klachten verklaarbaar waren en had in oktober/ november mijn dossier gesloten maar ik heb hem zelf in december gebeld en gevraagd of hij mij wilt onderzoeken volgens dat protocol omdat ik niet meer kan wachten op een oproep van het VUMC. Dat zou pas na april worden namelijk.Mijn lichamelijke klachten worden te erg en ik wil niet meer wachten.
Hij gaat mij 20 januari zien en eventueel contact opnemen met dr Nanayakkara als dat nodig is.
De verwijzing van de huisarts en het onderzoek van de internist heb ik straks nodig voor mijn verzekering en dan krijg ik alles vergoedt. Vanuit de basisverzekering.
Het is uitzoek werk en bellen. Regelen. Maar het is het waard. Het kost je geen vertraging, je moet alleen weten wie je kan bellen en waar je moet zijn
en dat staan allenaal hier op het forum beschreven. Ik weet dat het veel is, als je zo vermoeid bent en al zo veel strijd. Maar de dames hebben al zoveel voor ons uitgezocht. Het staat al allemaal klaar hier op het forum beschreven.
Als we het allemaal zelf gaan betalen en niks melden dan zal er nooit wat veranderen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, dat je terecht kan in de omgeving van het flevoziekenhuis.
Heb je al een uitslag van je MRI?
Spannend allemaal. Hoop dat je snel gehoord en geholpen wordt
Veel sterkte en succes
Liefs Sammie
-
Benijofar2312
hoi Luitjes
Nou .... ik heb mijn MRI gehad, en idd. er zitten in beiden scheurtjes in, maar zijn nog dun en er is nog geen grote lekkage te zien maar ze hebben dus wel scheurtjes.
ik ben zo blij dat ik zelf actie heb ondernomen , ik weet het koste mij best wel geld maar mijn gezondheid is belangrijker en bevestigd mijn gevoel.
@Sammie
ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die deze arts heeft gehad en er echt nare ervaring mee heeft gehad.
Nu ik weet dat ik idd. scheurtjes heb ben ik zo woest op haar , ik heb echt zin om even bij haar op gesprek te gaan en even haar de feiten op tafel ga leggen en ik idd. dus scheurtjes in mijn implantaten heb en dat ze wordt bedankt..
ik wacht even de verslag af en dan ga ik verdere stappen ondernemen, wil er geen nieuwe meer in dat is zeker.
Nou .... ik heb mijn MRI gehad, en idd. er zitten in beiden scheurtjes in, maar zijn nog dun en er is nog geen grote lekkage te zien maar ze hebben dus wel scheurtjes.
ik ben zo blij dat ik zelf actie heb ondernomen , ik weet het koste mij best wel geld maar mijn gezondheid is belangrijker en bevestigd mijn gevoel.
@Sammie
ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die deze arts heeft gehad en er echt nare ervaring mee heeft gehad.
Nu ik weet dat ik idd. scheurtjes heb ben ik zo woest op haar , ik heb echt zin om even bij haar op gesprek te gaan en even haar de feiten op tafel ga leggen en ik idd. dus scheurtjes in mijn implantaten heb en dat ze wordt bedankt..
ik wacht even de verslag af en dan ga ik verdere stappen ondernemen, wil er geen nieuwe meer in dat is zeker.
-
Benijofar2312
ja ik was echt met stomheid geslagen toen, ik ga zeker ook met mijn huisarts praten want ik hoef dit niet te pikken, idd overstappen wordt moeilijk maar ga zeker mijn zegje doen.Chika schreef: ↑06 jan 2020 21:45Echt ongelooflijk dat je zo bent behandeld door de Pc en niet het vertrouwen hebt van je huisarts. Helaas is overstappem op een huisarts ook niet altijd meer mogelijk gezien overvolle praktijken..maar zou het zeker overwegen en proberen
Heel veel sterkte!!!
Groetjes Chika
op die PC ben ik echt woest als ik zelf het geld niet had voor de MRI dan had ik er dus nu nog mee gelopen, want zij vond de echo niet nodig het voelde soepel met een kleine omkappseling , ik kon er gewoon oud mee worden zijn haar woorden en wat me helemaal kwaad maakt was haar opmerking van ... met wat voor sprookjes verhaal kom je nu weer mee?? echt...
-
Benijofar2312
Nu ik weet dat er dunne scheurtjes in mijn protheses zitten is nu de vraag wordt dan de operatie vergoed of moeten de scheuren dermate groot zijn dat ze ook echt lekken..? En heeft iemand ervaring met Bergman clinic? Ik heb toen daar wel mijn knie laten doen en beviel me goed kwa begeleiding en zorg.
Lieve meiden, ik heb even de berichten in dat andere topic hieronder gezet, omdat het andere topic afgeschermd is en deze niet. Zo staat alles netjes in je eigen voorsteltopic.
Het andere topic gaat over je slechte ervaring met die arts. Ik laat hem daar staan.
Je voorsteltopic en dat topic schrijf je eigenlijk hetzelfde dus dat is prima verder.
Zou je aub in dit topic verder willen gaan en ook de andere meiden?
Dank je wel!!!
Heb je mijn eerder bericht gelezen? Hieronder nogmaals:
We hebben al wat goede ervaringen van de Bergmankliniek staan en artsen daar
Kijk even naar lijst en gebruik zoekfunctie of kijk bij explantatie ervaringen.
Ik wens je veel succes mop!!!

Het andere topic gaat over je slechte ervaring met die arts. Ik laat hem daar staan.
Je voorsteltopic en dat topic schrijf je eigenlijk hetzelfde dus dat is prima verder.
Zou je aub in dit topic verder willen gaan en ook de andere meiden?
Dank je wel!!!
Heb je mijn eerder bericht gelezen? Hieronder nogmaals:
Ik zou dus echt even gaan kijken wat er mogelijk is. Dit onderzoek had jij niet zelf moeten betalen! En hoort vergoed te worden dus ga op je strepen staan!Luna schreef: ↑07 jan 2020 09:14Bewaar je bon/nota van het onderzoek goed. Mocht er een scheur zitten, zou ik dit indienen bij de verzekering. In ieder geval proberen. Met een goede brief en uitleg dat je klachten hebt. Krijg je het niet vergoed, dan kun je het van de belasting aftrekken.
Er zijn trouwens verzekeringen die preventieve onderzoeken vanuit hun aanvullend pakket vergoeden. Kijk even naar de voorwaarden van je verzekering. Wie weet heb je recht op teruggave.
Ja operatie wordt vergoed, scheur is scheur!!!Benijofar2312 schreef: ↑07 jan 2020 09:04Nu ik weet dat er dunne scheurtjes in mijn protheses zitten is nu de vraag wordt dan de operatie vergoed of moeten de scheuren dermate groot zijn dat ze ook echt lekken..? En heeft iemand ervaring met Bergman clinic? Ik heb toen daar wel mijn knie laten doen en beviel me goed kwa begeleiding en zorg.
We hebben al wat goede ervaringen van de Bergmankliniek staan en artsen daar
Kijk even naar lijst en gebruik zoekfunctie of kijk bij explantatie ervaringen.
Ik wens je veel succes mop!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lees alsjeblieft zoveel mogelijk hier op het forum.Benijofar2312 schreef: ↑07 jan 2020 09:04Nu ik weet dat er dunne scheurtjes in mijn protheses zitten is nu de vraag wordt dan de operatie vergoed of moeten de scheuren dermate groot zijn dat ze ook echt lekken..? En heeft iemand ervaring met Bergman clinic? Ik heb toen daar wel mijn knie laten doen en beviel me goed kwa begeleiding en zorg.
Er staat zoveel informatie over welke pc's, vergoedingen, waar je recht op hebt.
De dames hebben zoveel voor ons uitgewerkt en beschreven en allemaal apart neergezet hier op het forum.
Als je naar beneden scrolt dan zie je alle onderwerpen en zo leer je heel veel wat je kan doen en alle ervaringen van mensen met welke klinieken en pc's.
Daar lees je ook hoe je wanneer je vergoeding krijgt. Hoe je melding kan maken van "wangedrag" van artsen. Want uiteindelijk heb je daar meer aan dan bij haar op visite gaan om je zegje te doen. Er moet melding van komen zodat er van hoger af wat mee gedaan wordt.
Of je nou scheurtjes had of niet. Of je nou ziek bent van siliconen of niet. Ze heeft je verschrikkelijk behandeld en dat mag niet. Dat moet " gestraft " , op zijn minst gemeld worden bij het juiste meldpunt.
Dus echt, lees zoveel mogelijk de tips hier op het forum. Ga er een uurtje voor zitten en je weet alles. Dan lees je iedereen zijn ervaringen met pc's.
Dan lees je welke klinieken ze zijn geweest.
Dan lees je wat je moet doen voor verzekeringen.
Dan lees je waar en hoe je meldingen maakt.
Dan lees je tips over wat te doen voor een explantatie, na een explantatie.
Dan lees je alles wat je moet weten.
En als je niet tevreden bent over of met een arts ga dan voor een second opinion. Dat mag gewoon en heb je recht op. Er zijn er meer en die luisteren wel. Geef niet op als er iemand niet capabel is om haar werk goed te doen.
Nu kan je nog proberen om je MRI achteraf terug te vragen aan je verzekering maar achteraf is altijd lastiger zoals Luna zegt. En misschien wel van de belasting aftrekken.
Maar echt, lees het forum van binnen en van buiten, dan keer je alles wat je moet weten.
Deze dames hebben mijn leven daarmee gered.
Succes
Liefs Sammie
Sammie, mooie bijdrage!
Meiden, ik heb even de quotes naar het andere bericht uit het afgeschermde deel uit jullie berichten verwijderd, omdat daar de naam van pc in voorkomt. Leek me niet handig... daarbij wil ik artsen ook niet schaden!!! Leden kunnen na inloggen zelf de goede en minder goede ervaringen lezen als ze dat willen. Het is niet de bedoeling dat een arts op internet geschaad kan worden door ons. Al heeft deze arts het wel echt bont gemaakt🤬
En nogmaals: meldt dit "wangedrag" bij het Landelijk Meldpunt Zorg!! Ze hebben ons (svs mks) uitdrukkelijk gevraagd om aan vrouwen te vragen alles bij hen te melden. Alleen zo kan de inspectie voor de gezondheidzorg gaan handhaven! En zullen er strengere regels komen en uiteindelijk misschien wel een verbod, omdat er zoveel mistanden zijn.
Landelijk Meldpunt Zorg:
https://www.igj.nl/onderwerpen/klacht-o ... pverlening
Meiden, ik heb even de quotes naar het andere bericht uit het afgeschermde deel uit jullie berichten verwijderd, omdat daar de naam van pc in voorkomt. Leek me niet handig... daarbij wil ik artsen ook niet schaden!!! Leden kunnen na inloggen zelf de goede en minder goede ervaringen lezen als ze dat willen. Het is niet de bedoeling dat een arts op internet geschaad kan worden door ons. Al heeft deze arts het wel echt bont gemaakt🤬
En nogmaals: meldt dit "wangedrag" bij het Landelijk Meldpunt Zorg!! Ze hebben ons (svs mks) uitdrukkelijk gevraagd om aan vrouwen te vragen alles bij hen te melden. Alleen zo kan de inspectie voor de gezondheidzorg gaan handhaven! En zullen er strengere regels komen en uiteindelijk misschien wel een verbod, omdat er zoveel mistanden zijn.
Landelijk Meldpunt Zorg:
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Benijofar2312
ik heb net mijn klacht ingediend bij de landelijke meldpunt.Luna schreef: ↑07 jan 2020 10:23Sammie, mooie bijdrage!
Landelijk Meldpunt Zorg:
en heb daar mijn verhaal geschreven.
ik ga nu even verdere info even doorlezen hier
ik heb in ieder geval de CD met mijn MRI en verslag komt binnenkort.
en ben blij dat ik het heb gedaan , nu is in ieder geval mijn onzekerheid weg en kan ik nu verdere stappen ondernemen.
Heel goed lieverd!!!

Kijk ook even wat er mogelijk is qua teruggave van je geld.
Ik zou de verzekering een brief schrijven met je hele verhaal, dus ook alles wat arts deed en zei. En dat je heel veel klachten hebt en om die reden maar zelf betaald hebt, omdat je wist dat er iets was en dat het redelijk is dat dit wordt vergoed, omdat je inderdaad scheuren hebt.
Je kunt eventueel een kopie van je klacht naar het LMZ toevoegen, dan sta je sterker!!
Ik zou dit op deze manier doen, omdat je schriftelijke bewijzen moet hebben. Als ze niet willen vergoeden, kun je je namelijk nog wenden tot de SKGZ. Al heeft de verzekeraar natuurlijk niks te maken met wat zo'n pc gedaan heeft. Toch zou je het kunnen proberen en anders kijken of preventieve onderzoeken worden vergoed vanuit je aanvullend pakket. Meestal kun je ongeveer 350 aan preventieve onderzoeken laten doen bij sommige verzekeraars.
Succes met alles!!!
Ik zou de arts trouwens op de hoogte brengen van je melding en ook apart nog een melding doen bij de klachtenafdeling van het ziekenhuis. Deze arts mag haar patiënten niet zo behandelen! De woorden 'Met welk sprookje kom je nu weer aanzetten?' zijn onaanvaardbaar!! En dat ze geen onderzoek laat doen, ook, helemaal omdat dit nu de regel is en de minister met een campagne is gestart hierover ivm ALCL.
Zijn die pc's nou helemaal gek geworden?🤬
En misschien heb je nog wat aan deze brief van Timmenga voor het appeltje dat je nog met je ha te schillen hebt.
viewtopic.php?t=2225
Succes!!!
Kijk ook even wat er mogelijk is qua teruggave van je geld.
Ik zou de verzekering een brief schrijven met je hele verhaal, dus ook alles wat arts deed en zei. En dat je heel veel klachten hebt en om die reden maar zelf betaald hebt, omdat je wist dat er iets was en dat het redelijk is dat dit wordt vergoed, omdat je inderdaad scheuren hebt.
Je kunt eventueel een kopie van je klacht naar het LMZ toevoegen, dan sta je sterker!!
Ik zou dit op deze manier doen, omdat je schriftelijke bewijzen moet hebben. Als ze niet willen vergoeden, kun je je namelijk nog wenden tot de SKGZ. Al heeft de verzekeraar natuurlijk niks te maken met wat zo'n pc gedaan heeft. Toch zou je het kunnen proberen en anders kijken of preventieve onderzoeken worden vergoed vanuit je aanvullend pakket. Meestal kun je ongeveer 350 aan preventieve onderzoeken laten doen bij sommige verzekeraars.
Succes met alles!!!
Ik zou de arts trouwens op de hoogte brengen van je melding en ook apart nog een melding doen bij de klachtenafdeling van het ziekenhuis. Deze arts mag haar patiënten niet zo behandelen! De woorden 'Met welk sprookje kom je nu weer aanzetten?' zijn onaanvaardbaar!! En dat ze geen onderzoek laat doen, ook, helemaal omdat dit nu de regel is en de minister met een campagne is gestart hierover ivm ALCL.
Zijn die pc's nou helemaal gek geworden?🤬
En misschien heb je nog wat aan deze brief van Timmenga voor het appeltje dat je nog met je ha te schillen hebt.
viewtopic.php?t=2225
Succes!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik ben ook heel heel blij en trots op je!!!!! Heel goed, want nu heb je zekerheid!!!Benijofar2312 schreef: ↑07 jan 2020 10:43en ben blij dat ik het heb gedaan , nu is in ieder geval mijn onzekerheid weg en kan ik nu verdere stappen ondernemen.
En ik begrijp je zo goed! Ik heb vaak genoeg zelf betaald voor onderzoeken...
Toch moeten we er ook werk van maken als blijkt dat we gelijk hadden. Heb ik ook vaker gedaan en pakt altijd goed uit!!!
Ik ben ook blij dat je het geld had, helaas hebben de meeste vrouwen dat niet
Zielig de situatie van duizenden vrouwen. Daarom kan ik ondanks mijn eigen ellende jullie maar niet loslaten!!❤❤❤
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik heb even de titel gewijzigd en het bericht naar 'Onderzoeken' verplaatst.
Jouw bericht kan anderen inspireren of aanzetten om ook het heft in eigen handen te nemen. Dit is ook een weg. En soms moet je wel.
Informatie over het onderzoek en de prijs bij Prescan: https://www.prescan.nl/nieuws/prescan-a ... taten.html
Ik stop er voor vandaag weer mee, lieve dames.
Ik heb de andere berichten gelezen hoor, ook de jouwe Estelle, alles komt goed, heb vertrouwen!!!
❤❤❤❤
Jouw bericht kan anderen inspireren of aanzetten om ook het heft in eigen handen te nemen. Dit is ook een weg. En soms moet je wel.
Informatie over het onderzoek en de prijs bij Prescan: https://www.prescan.nl/nieuws/prescan-a ... taten.html
Ik heb de andere berichten gelezen hoor, ook de jouwe Estelle, alles komt goed, heb vertrouwen!!!
❤❤❤❤
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Goed bezig!Benijofar2312 schreef: ↑07 jan 2020 10:43ik heb net mijn klacht ingediend bij de landelijke meldpunt.Luna schreef: ↑07 jan 2020 10:23Sammie, mooie bijdrage!
Landelijk Meldpunt Zorg:
en heb daar mijn verhaal geschreven.
ik ga nu even verdere info even doorlezen hier
ik heb in ieder geval de CD met mijn MRI en verslag komt binnenkort.
en ben blij dat ik het heb gedaan , nu is in ieder geval mijn onzekerheid weg en kan ik nu verdere stappen ondernemen.
Succes en alle steun voor je in dit nare proces.
Je mag trots zijn op jezelf dat je zo in jezelf blijft geloven en voor jezelf opkomt.
Zet em op
Liefs Sammie
-
Benijofar2312
Dank jullie wel, ook voor de info's, ik ben blij dat ik zelf maar de MRI heb geregeld ik zal die kosten wel niet terug krijgen maar ben wel de onzekerheid kwijt en kan nu verdere stappen gaan ondernemen want ik heb nu bewijs dat er scheuren zijn op CD en krijg nog het verslag en dan ga ik kijken waar ik mijn behandeling laat doen, ik hoop idd, dat de de zorg verzekering het gaat vergoeden.
hoe dan ook ik wil er toch vanaf.. als ik dit jaren geleden had geweten had ik het nooit laten doen maar ja na twee zwangerschappen had ik niets meer, liep met dikke truien bikini was een no no ..
Nu denk ik het zal me een zorg zijn, ik hoop dat mijn klachten straks minder zijn de vermoeidheid, schouderklachten vit.B12 en D tekort enz.
hoe dan ook ik wil er toch vanaf.. als ik dit jaren geleden had geweten had ik het nooit laten doen maar ja na twee zwangerschappen had ik niets meer, liep met dikke truien bikini was een no no ..
Nu denk ik het zal me een zorg zijn, ik hoop dat mijn klachten straks minder zijn de vermoeidheid, schouderklachten vit.B12 en D tekort enz.
-
bloempje70
Jeetje wat een verhaal zeg! Ik zou zeker proberen om de mri nog vergoed te krijgen bij je verzekering nu blijkt dat je scheurtjes hebt. En dien in godsnaam een klacht in bij het ziekenhuis. Ik werk zelf op de klachtenafdeling van een ziekenhuis en een specialist mag zo écht niet tegen je praten. Die moet daar even op gewezen worden. Zeker omdat er steeds meer vrouwen zijn met klachten en je nu gewoon niet serieus genomen werd.
Sterkte met je vervolgtraject!
Sterkte met je vervolgtraject!
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
-
Benijofar2312
Dank je.Luna schreef: ↑07 jan 2020 11:43Ik heb even de titel gewijzigd en het bericht naar 'Onderzoeken' verplaatst.
❤❤❤❤
ja soms moet je wel, tis niet goedkoop maar je gezondheid is het belangrijkste, en zeker als je zelf al een poos met je gezondheid tobt en niemand je serieus neemt is dit een optie.. en ik ben erbij geholpen en ik neem nu de verdere stappen