Niessen ervaring

Deel je ervaringen en foto's
daantje71

Ongelezen bericht 20 dec 2019 21:19

Goedenavond meiden
Even een update en zeker ook om sommige die nog de operatie ingaan, enigszins gerust te stellen.
Mijn klachten: mn lichaam vecht al een jaar tegen die siliconen, schoof het af op stress en oververmoeid.
Zat de laatste maanden helemaal stuk en lag al 2 maanden op bed. Ik kon mn handen zowat niet gebruiken vd pijn ( voelt aan als reuma)
Bij de reumatoloog en immunoloog geweest schildklier alles getest, kwam natuurlijk niets uit.
zie wazig hoofdpijnen chronisch moe. Jarenlang candida, blaasontsteking, op de meest idiote plekken kreeg ik een ontsteking of rare kwaaltjes. Daarnaast had ik last van;
-suizingen in mn oren
-hoofdpijnen
-opgezette klieren in nek/oksel ( ook ziekenhuizen voor bezocht)
-zie wazig / vlekken/ branderige droge ogen
-geheugenverlies en concentratiestoornis
-blaren op mn arm vanuit t niets
- exceem, psoriasis
-extreem kiezenknarsen / mijn kaak is compleet ontwricht en loop bij de tandarts om t te herstellen.
-pijn in mn botten/rug
-duizelig/ nachtmerries/paniekaanvallen/ depressief/ druk op mn hoofd
Een paar weken geleden had ik een consult bij dr Niessen en ik kon al snel terecht. Ik voldeed aan alles vwb vergiftiging van mijn lijf. Ik heb alles in orde gemaakt en toen kreeg ik de uiteindelijke datum. 14 februari. Ik dacht dat ik in zou storten en belde huilend op. Al moet ik t zelf betalen, maar ze moeten eruit. Een dag later werd ik gebeld..... en zo geschiedde bijna twee maanden eerder aan de beurt. Verzekeringstechnisch is voor latere zorg.

De dag voor de operatie heb ik sโ€™avonds een heerlijke sprirituele bijzondere massage gedaan. Deze massage was met warm water en veel olie... wat een genot. Na ruim 2 uur was ik heerlijk relaxed. Dus thuis lekker mn bedje in om een goede nacht te maken. Natuurlijk was de nacht vreselijk.

The day: Ik kwam gisteren om 1315 aan in Amstelveen. Je wordt verwelkomt en neemt plaats. Het voelt bijna huiselijk aan bij Niessen. Moet zeggen, dat er een traantje omhoog kwam. Niet vanwege de angst, maar het afscheid van iets wat toch mijn handelsmerk was en mijn cup D paste voor mijn gevoel echt bij me. Mn naam werd genoemd en hup mee naar boven. Daar werd ik door een aantal dames superlief verzorgd. Ik was super relaxed, het is nl al operatie numero 3 dit jaar. Roy een geweldige arts prikte mij voor t infuus. Ik had mn rechtervinger acryl vrij gelaten, maar het moest links zijn in mijn geval ( tip gewoon iedere hand 1 vinger vrij) . Dr Niessen kwam langs om plekken af te tekenen vwb de lipofilling. Helaas heb ik niet veel vet... daarna werd ik naar de operatiezaal gereden. Kapje op met zuurstof en je hebt t gevoel dat je 2 mojitoโ€™s achterover tikt. Zoiets als legaal dronken zijn๐Ÿ˜‚ Denken aan een mooie vakantie en je bent weg. Echt t stelt niets voor. Tandarts vind ik erger.

Na de operatie: je voelt je wat beurs en moe, maar daar is Roy. Het is fijn als je even kunt lachen. Ik vroeg m op schaal van 1 op 10. Hij gaf mn borsten een 8. Daar kan ik mee leven. 170cc in iedere borst erbij.
Eenmaal thuis: ik zat in een rollercoaster enigszins emotioneel, maar zo opgelucht. De pijn vind ik echt te doen, het is meer lastig en soms wat steken. Het beklemmende gevoel op mn borst is weg. Gewoon ruimte om te ademen. De nacht was lastig qua slapen en ik heb nog wel een elektrisch bed. Vanmorgen na een korte nacht van 3 uur werd ik wakker. De pijn is echt te doen. Het beklemmende gevoel is compleet weg. De reumatische klachten zijn aanzienlijk minder. Mijn handen zijn weer zoals vroeger slank, mooi blank. Het grauwige in mijn gezicht is weg. Het depressieve gevoel ebt weg, de opgezette klieren, te spreken van trossen in mn keel en oksels zijn weg!!!!!! Mn kleur ogen helder en ik zie er nu al frisser uit. Ben nog moe maar t word beter.
Einde dag 2; waar de lipofilling is gedaan begint nu echt heel stram te worden. Ik loop gewoon wat heen en weer in de huiskamer ( goed voor de doorbloeding)
Tot nu toe mn beste beslissing ever. Zit nu nog maar op dag 1 na de operatie. Dit beloofd veel goeds. Ik heb 10 jaar Mc Ghan allergan gehad en sinds een jaar Mentor. Vooral de Mentor heeft bij mij de das omgedaan. De arts die mij ooit nog eens beweert, dat t tussen mijn oren zit die..โ€ฆโ€ฆ
Een paar dagen geleden had ik t gevoel, dat ik dood wilde, was zo chronisch moe. De klachten die ik had, waren met geen pen te beschrijven. Ik hoop t gevoel waar ik nu inzit,vast te kunnen houden. Tuurlijk zullen er dipjes komen, maar als ik dan denk, hoe ik er een paar dagen geleden bij lag en bang was februari niet zou halen ...... bizar en voel me nu al zoโ€™n blij en gezegend mens dat ik geluisterd heb naar mijzelf, mโ€™n intuรฏtie en dat ik eens niet aan het perfecte plaatje wilde voldoen, want dat is toch vaak de reden om deze ingreep te ondergaan. Op naar een mooi 2020.
djr1985

Ongelezen bericht 20 dec 2019 21:27

Hoi Daantje,
We waren op dezelfde dag aan de beurt! Wat fijn dat jij ook een goede ervaring hebt bij Niessen. Goed herstel gewenst!!
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
wilmaatje

Ongelezen bericht 20 dec 2019 21:32

Super dat het zo goed gegaan is en dat het al weer zo goed gaat. Ik ken je verhaal natuurlijk al van de FB dutch site, maar had je after ervaring nog niet gelezen. Ik ben blij dat je je al een stuk beter voelt, en wat ik al zei, erg valt ook gelijk een berg stress van je af. Mooi hoor zoveel cc, want je was al slank, nu nog ff lekker goed herstellen

Lieve groet Wilma
daantje71

Ongelezen bericht 20 dec 2019 21:44

Tuurlijk hoopte ik op meer maar dr niessen heeft echt zโ€™n best gedaan. De artsen zijn erg goed en kundig. Het gevoel dat je je leven enigszins terug hebt is is al goud waard
Rocky

Ongelezen bericht 20 dec 2019 21:46

Wat fijn om je ervaring te lezen daantje. Zelf ben ik 2 januari aan de beurt bij Dr. Niessen en begin al aardig zenuwachtig te worden. Ik ben blij om te lezen dat je zoโ€™n goede ervaring hebt gehad en hoe je herstel gaat.

Veel beterschap en inderdaad op naar een mooi en gezond 2020!
daantje71

Ongelezen bericht 20 dec 2019 22:28

Echt niet doen ... meen t een beetje zenuwe zijn ok, maar echt t stelt niets voor en de pijn....ach, pil erin en je voelt bijna niets meer. Tip: begin echt met t dieet en neem net als ik een massage voordat je aan je operatie begint
Je mag me altijd alles vragen hoor......
D-borah

Ongelezen bericht 20 dec 2019 23:10

Fijn dat het allemaal goed is verlopen, ik hoop dat je snel van de ongemakken nav de lipofilling af bent, lijkt me best heftig! Laat je lekker verzorgen, de tijd heelt alle wonden!
- Beauty is only skin deep -
Scorpio

Ongelezen bericht 21 dec 2019 10:07

Oh wat fijn idd om zo'n ervaring te lezen. Wat goed dat het team zo fijn is en nu al veel klachten minder. Superrrr๐Ÿ‘ Dat kan alleen nog maar beter worden. Lekker tot rust komen.

Ik moet het behandelplan nog ondertekenen, maar ik vind het resultaat spannend. Ik merk dat ik alweer denk..is het echt nodig, straks is het toch psychisch, hoe met de kids, werk ed. Maar ik weet dat het toch ooit moet. Ik heb alleen nog wat vragen aan Dr. Niessen. Gister gebeld, maar hij is tot eind januari niet beschikbaar. Zelfs niet 15 min om telefonisch vragen te beantwoorden ๐Ÿ˜”. Ik ga toch maar ondertekenen want ik wil graag een operatie datum plannen. Ik hoop nog op februari. En dan volgende stappen kleding en vitaminen. Ik kan mij voorstellen dat ik mij al beter ga voelen als ik al die zorgen niet meer heb๐Ÿ˜„
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
daantje71

Ongelezen bericht 21 dec 2019 10:19

Goedenmorgen Scorpio, ik heb tot aan de operatie gedacht, zit het niet tussen mn oren, maar geloof mij nu 2 dagen na de operatie, dat dit zeker niet het geval is. Stel hier je vragen dat kan toch. Wie weet kunnen anderen of ik je helpen of weten wij het antwoord. Vandaag heb ik een iets minder goede dag. Kon ook bijna niet, dat het pijnloos zou zijn. Maar manlief is met mn jongere weg ivm sport. Ze dachten laat haar maar slapen. Maar goed.... ik moest mn medicijnen innemen ... dus strompelend gegeten en ๐Ÿ’Š erin...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚je moet zeker de eerste 3 dagen wel even iemand in de buurt hebben ook ivm de kids. Wees je daarvan bewust. En er is nooit een geschikte tijd. Maar bedenk wel je hebt maar 1 lijf en stelt het gaat zo slecht met je, dat je niets meer kan!!!!!!
daantje71

Ongelezen bericht 21 dec 2019 11:27

daantje71 schreef: โ†‘
21 dec 2019 10:19
Goedenmorgen Scorpio, ik heb tot aan de operatie gedacht, zit het niet tussen mn oren, maar geloof mij nu 2 dagen na de operatie, dat dit zeker niet het geval is. Stel hier je vragen dat kan toch. Wie weet kunnen anderen of ik je helpen of weten wij het antwoord. Vandaag heb ik een iets minder goede dag. Kon ook bijna niet, dat het pijnloos zou zijn. Maar manlief is met mn jongere weg ivm sport. Ze dachten laat haar maar slapen. Maar goed.... ik moest mn medicijnen innemen ... dus strompelend gegeten en ๐Ÿ’Š erin...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚je moet zeker de eerste 3 dagen wel even iemand in de buurt hebben ook ivm de kids. Wees je daarvan bewust. En er is nooit een geschikte tijd. Maar bedenk wel, je hebt maar 1 lijf en stel het gaat zo slecht met je, dat je niets meer kan!!!!!!
Scorpio

Ongelezen bericht 21 dec 2019 11:35

Goedenmorgen Scorpio, ik heb tot aan de operatie gedacht, zit het niet tussen mn oren, maar geloof mij nu 2 dagen na de operatie, dat dit zeker niet het geval is. Stel hier je vragen dat kan toch. Wie weet kunnen anderen of ik je helpen of weten wij het antwoord. Vandaag heb ik een iets minder goede dag. Kon ook bijna niet, dat het pijnloos zou zijn. Maar manlief is met mn jongere weg ivm sport. Ze dachten laat haar maar slapen. Maar goed.... ik moest mn medicijnen innemen ... dus strompelend gegeten en ๐Ÿ’Š erin...๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚je moet zeker de eerste 3 dagen wel even iemand in de buurt hebben ook ivm de kids. Wees je daarvan bewust. En er is nooit een geschikte tijd. Maar bedenk wel je hebt maar 1 lijf en stelt het gaat zo slecht met je, dat je niets meer kan!!!!!!
Hoi Daantje. Bedankt voor de bemoedigende woorden! Ik heb net het behandelplan getekend. Nu kan ik niet meer terug๐Ÿ˜„ mijn vragen gingen over het aantal cc en de verwachte cupmaat, dus echt iets voor Niessen. Maar uiteindelijk moet ik de operatie toch doen...wat zijn antwoord ook zal zijn. Ik was ook nieuwsgierig naar hoe groot de incisie zal worden. Dat weten jullie idd wel.
Bedankt!
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
kerysa

Ongelezen bericht 21 dec 2019 11:51

Hoi Daantje!
Eindelijk achter de rug! Wat een goed gevoel moet dat zijn als je klachten nu al minder zijn!

Was 170 cc per borst ook de verwachting? Best veel eigenlijk! :)

Succes met het herstel!
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet :D Happy!!
daantje71

Ongelezen bericht 21 dec 2019 18:18

Scorpio schreef: โ†‘
21 dec 2019 11:35
Hoi Daantje. Bedankt voor de bemoedigende woorden! Ik heb net het behandelplan getekend. Nu kan ik niet meer terug๐Ÿ˜„ mijn vragen gingen over het aantal cc en de verwachte cupmaat, dus echt iets voor Niessen. Maar uiteindelijk moet ik de operatie toch doen...wat zijn antwoord ook zal zijn. Ik was ook nieuwsgierig naar hoe groot de incisie zal worden. Dat weten jullie idd wel.
Bedankt!
Wat fijn ik vind nu ik 2 dagen verder ben de lipo zwaarder dan de operatie aan de borsten ( vooral 1 kant van mijn dijbeen en rug) maar echt ook dat valt in t niet bij de klachten die je eerst hebt. Zoals ik zei pil erin en de pijn is weer er paar uur onderdrukt. Zodra ik uit de tape ben en ik kan weer iets uit de voeten maak ik wel fotoโ€™s ivm de incisie. Alleen ik had al een flink litteken ivm tepelverkleining en lift dus of je dan een goed beeld krijgt. de incisie vd lipo zal minimaal zijn en ik ga erna goed smeren ... Ja ik ben best happy met 170 cc
daantje71

Ongelezen bericht 21 dec 2019 18:20

kerysa schreef: โ†‘
21 dec 2019 11:51
Hoi Daantje!
Eindelijk achter de rug! Wat een goed gevoel moet dat zijn als je klachten nu al minder zijn!

Was 170 cc per borst ook de verwachting? Best veel eigenlijk! :)

Succes met het herstel!
Ik kwam na mijn zwangerschap van een D naar een B dus vandaar opgevuld met siliconen. Nu deze 300 cc eruit zijn en 170 cc aan vet erin mag ik tot nu toe niet klagen .... mijn gevoel zegt een B/C
Maarrrrrrr er verdwijnt nog 1/3 aan vet
Plaats reactie

Terug naar โ€œExplantatieโ€