Voorstellen Dorie (geen klachten)
Dat is wel erg toevallig. Mijn meiden zijn twee jaar jonger. Ik ben van plan ze niks te vertellen (misschien later als ze groter zijn). Ze gaan een nachtje logeren en dan ben ik “ziek”. Mochten er vragen komen dan zie ik dan wel wat ik ze vertel. Mijn grootste punt om het ze niet te vertellen is dat ik het niet van ze kan verwachtten dat ze hun mond houden. We wonen in een klein dorp en niet iedereen hoeft er van te weten...
Ik heb wat vitamines besteld ( de door niessen geadviseerde (solgar)) en wat gekocht in de winkel (kruitvat). Ook de geadviseerde litteken crème heb ik gekocht. Verder was de bh die ik had liggen van mijn borstvergroting nog goed voor de explantatie. Voor de lipo was hij niet goed geweest begreep ik van Belinda.
Ik heb wat vitamines besteld ( de door niessen geadviseerde (solgar)) en wat gekocht in de winkel (kruitvat). Ook de geadviseerde litteken crème heb ik gekocht. Verder was de bh die ik had liggen van mijn borstvergroting nog goed voor de explantatie. Voor de lipo was hij niet goed geweest begreep ik van Belinda.
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Ja precies. Slim om het zo te doen. Maar ik zit 6 weken met dat pak en blauwe plekken etc. Maargoed, maar even de deur op slot van de badkamer...Dorie schreef: ↑17 dec 2019 18:41Dat is wel erg toevallig. Mijn meiden zijn twee jaar jonger. Ik ben van plan ze niks te vertellen (misschien later als ze groter zijn). Ze gaan een nachtje logeren en dan ben ik “ziek”. Mochten er vragen komen dan zie ik dan wel wat ik ze vertel. Mijn grootste punt om het ze niet te vertellen is dat ik het niet van ze kan verwachtten dat ze hun mond houden. We wonen in een klein dorp en niet iedereen hoeft er van te weten...
Ik vind ze nog te jong om te weten dat je je borsten kan laten vergroten. Komt wel als ze ouder zijn inderdaad.
Handig dat je dezelfde bh kan gebruiken. Scheelt weer! Lipofilling is idd anders.
Die crème moet ik ook nog even opzoeken inderdaad. Dat is een goeie!
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
Ja precies. Met alleen explantatie is dat wel een stuk makkelijker. Speelde voor mij ook mee in de keuze. Heb heel
Lang vreselijk getwijfeld maar nu niet meer. Dus dat voelt wel erg goed. Hopelijk is het een juiste keuze....
Lang vreselijk getwijfeld maar nu niet meer. Dus dat voelt wel erg goed. Hopelijk is het een juiste keuze....
Oja ik heb drie weken vakantie na de operatie dus kan rustig herstellen. Zie er hierdoor ook stiekem wel naar uit. Heerlijk drie weken niks doen
hoevaak krijg je als moeder nu die kans!
Dat je achter je keuze staat is heel belangrijk! Hou dat zo. Je hebt hiervoor gekozen, dus dan is dat voor jou de beste keuze...
En lekker 3 weken vakantie zeg. Die kans krijg je als moeder idd niet snel. Van een nood een deugd maken ;-).
Ik ga 10 dagen de ziektewet in. 9 januari geholpen en maandag 20-1 weer aan het werk. Ik heb lichamelijk geen zwaar werk, dus weer lekker aan de slag daarna. Ik ben een heel bezig type, dus deze 10 dagen vind ik al heel wat. Al moet ik zeggen dat ik ook al wat Netflix keuzes en boeken klaar heb liggen haha...
Ging dat de ziektewet in? Ik heb dat niet geprobeerd aangezien ik ook geen klachten heb... valt dit, volgens mij, dus onder cosmetisch. Ik heb wel lichamelijk zwaarder werk. Maar drie weken moet ruim voldoende zijn volgens dr niessen.
Ik heb op mijn werk gezegd dat ze eruit moeten. Ik heb ook een medische achtergrond en een doorverwijzing naar het VU. Het gaat bij mij om 4 diensten, dus dat is te overzien. Ik werk maar 20 uurtjes.
Inderdaad zonder klachten of medische achtergrond zal ziektewet niet gaan...
Inderdaad zonder klachten of medische achtergrond zal ziektewet niet gaan...