Hai even voorstellen --- over 3 weken operatie---

Protheses vanwege cosmetische reden.
Evy01

Ongelezen bericht 16 nov 2019 22:31

Hoi allemaal
Ik ben al een poosje jullie verhalen en ervaring aan het volgen. Ik zal jullie mijn verhaal vertellen.
Ik heb 19 jaar geleden voor borst implantaten gekozen. 5 jaar geleden werd het tijd om de implantaten te vervangen. Ik had destijds gekozen voor PC in het Catharina ziekenhuis. Mijn rechter borst had een inkapseling baker 4. Dus kapselvorming verwijderd, prothese waren intakt, nieuwe prothese erin. Na de operatie veel vocht ontwikkeling in rechter borst, een bloeding is door een controlerend chirurg destijds over het hoofd gezien.
Ik kreeg al snel rechts een extreem grote borst. Het lichaam moest het maar zelf opruimen was de reactie. Al snel weer inkapseling bij rechter borst, een jaar later weer geopereerd alleen aan rechter borst. Kapselvorming verwijderd en prothese terug geplaatst. Ik vroeg mij al af of het zinvol was om precies dezelfde handeling uit te voeren. PC vond het een prima oplossing om operatie nogmaals uit te voeren. Na 3 maanden voelde het voor mij weer niet goed. Mijn opmerking werd weg gewuifd. Toen kon ik even niets meer aan mijn lichaam laten gebeuren. Mijn voorgevoel klopte en ik had mijn vertrouwen verloren. Ik ben toen een aantal plastisch chirurgen gaan bezoeken. Inmiddels 4 jaar verder en veel twijfel wat de beste optie zou zijn, want iedere arts vertelt een andere oplossing en zo eenvoudig is het in mijn geval niet..heb ik de beslissing genomen om door Dr F. Niessen een explantatie + lipofilling + tepelcorrectie of borst lift te laten doen. Ik ben zo blij dat ze er eindelijk uit gaan maar ook reuze spannend want door de voorgaande operaties heb ik nu bijna geen borst weefsel meer. Nu enorme kapselvorming bij rechter borst dus het wordt erg spannend allemaal wat het resultaat gaat worden.
Tips en trucs hoor ik graag..nog 3 weken te gaan..6 december gaat het gebeuren..
Susana

Ongelezen bericht 17 nov 2019 10:28

Evy, welkom ๐Ÿ’!
Nou duidelijk dat je lichaam de prothese niet wilt!! Ik had ook een flinke bakker op mijn linker borst, rechter iets minder, maar ik had veel pijn, steken en brandende pijn!! Na de explantatie en lift, geen last meer van gehad!!
6 december...dat is zo dichtbij. Wat voor tips wil je? want hier op de forum zijn er veel.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 ๐Ÿ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl ๐Ÿ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ ๐Ÿฆ‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ โœ๏ธ
Essi

Ongelezen bericht 17 nov 2019 21:14

Welkom evy01,
Fijn dat je al een datum en arts hebt gevonden. Ik zet je op het lijstje met komende operaties.
Ennuh tips?.....gewoon over je heen laten komen en lief zijn voor jezelf.
Dikke knuffel essi
Evy01

Ongelezen bericht 18 nov 2019 13:15

Dank voor jullie reacties..
Ik hoop dat het bij mij ook zo verloopt... Geen last meer en het geheel los kunnen laten. Ik zie er wel tegenop hoe de huid en de borst eruit gaat zien omdat ik door de voorgaande operaties bijna geen borst weefsel meer heb en daardoor een hele dunne huid.
Wanneer het zover is zal ik foto's plaatsen

Vandaag een 1 broek type vd comfort en 2 bh's PI Unique bij Lipoelastic besteld.
Best een hele aanschaf.. hebben jullie ervaringen met deze compressie kleding, zijn er voordeliger goede alternatieven of is dit het beste.
Ik kon het zo goed niet vinden op het forum
Susana

Ongelezen bericht 20 nov 2019 06:51

Hoi Evy,
Ik snap hoe je je voelt, maar zitten speculeren over hoe het zal worden, heeft geen zin!! Je wordt alleen maar onrustiger er van. Heb vertrouwen in het proces en in jezelf ๐Ÿ’œ
Ik ken de merk niet, en ik denk dat als je lipofilling hebt, andere soort van compressie nodig is. Hebben ze deze compressie kleding aangeraden bij de kiniek?
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 ๐Ÿ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl ๐Ÿ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ ๐Ÿฆ‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ โœ๏ธ
Plaats reactie

Terug naar โ€œStel jezelf voor (cosmetisch)โ€