Creatieve ideeën voor bh opvulling na explantatie

Plaats hier linkjes.
djr1985

Ongelezen bericht 14 okt 2019 15:47

Hoi dames,

Ik ben zelf vrij creatief dus ik ben al van alles aan het verzinnen om straks extern mijn voorgevel wat te vergroten :lol: weet nog niet of het lukt, kan nog niets passen omdat de implantaten er nog in zitten en ook heb ik nog niet alles binnen. Maar bijvoorbeeld: heb zachte bralettes via Ali besteld, ff voor m'n experiment. Daar zit een pad in die eruit kan. Dan denk ik dat ik een schoudervullinkje op maat knip en die nog wat opvul met luchtige vulling (bijv van een kussen?) zodat het heel zacht is. En die dan weer via de opening in de bralette stop. (kan er dus met wassen van de bralette weer uit)

Hele dikke push up bh's had ik zo'n hekel aan 15 jaar geleden, als je je armen bij elkaar houdt of voorover buigt dan kiept het en heb je stomme inkijk.
Dus ik hoop dat de elastische bralettes mooi aansluiten tegen de borst en dat dit gaat werken :cool:

Als ik wat af heb zal ik foto's plaatsen!
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 okt 2019 15:50

SUPER!!!! Echt leuk! :D
Ik knutsel ook aan mijn bh's, maar push ups zijn inderdaad vervelend met openstaan :x
Dus jouw idee voor elastische bralettes is geniaal!!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 okt 2019 15:54

Lieverd, ik heb je topic verplaatst naar 'Leven na de explantatie' Je had hem onder 'Na de operatie' gezet. Daar staan tips voor vlak na de operatie. In dit deel voor het leven na de explantatie :D

Xxxjes!
Onzeker

Ongelezen bericht 14 okt 2019 21:23

Oh ik word hier wel heel nieuwsgierig van😁
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Ange1010

Ongelezen bericht 14 okt 2019 23:00

Ohh wat leuk!! Zo creatief ben ik helaas niet. Volgende week woensdag zit ik op 6 weken en mag ik ook eindelijk een andere bh aan als deze compressie shit🤭 ik wil ook iets met vulling want misschien moet ik afbouwen durf zo plat de deur niet uit 🙈 dus ik ben benieuwd naar je creaties!!👍🏼😜 :lol:
--------------❤--------------
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
--------------🍀------------
Ange1010

Ongelezen bericht 14 okt 2019 23:04

Luna schreef:
14 okt 2019 15:54
Lieverd, ik heb je topic verplaatst naar 'Leven na de explantatie' Je had hem onder 'Na de operatie' gezet. Daar staan tips voor vlak na de operatie. In dit deel voor het leven na de explantatie :D

Xxxjes!
Luna waar vind ik dat gedeelte "Leven na explantatie"? Ik zoek me suf... xxx Ange
--------------❤--------------
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
--------------🍀------------
Onzeker

Ongelezen bericht 14 okt 2019 23:21

Ange1010 schreef:
14 okt 2019 23:04
Luna schreef:
14 okt 2019 15:54

Xxxjes!
Luna waar vind ik dat gedeelte "Leven na explantatie"? Ik zoek me suf... xxx Ange
viewforum.php?f=218
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
djr1985

Ongelezen bericht 20 okt 2019 11:07

Hoi dames,

Ik heb er al een creatieve sessie op zitten dus ik deel even mijn eerste ervaringen met de opgevulde top :lol:

Wat heb ik gebruikt: Een bralette/ elastische top van Ali, de vulling die erin zit er uit gehaald om de afmeting te bepalen van de schoudervulling die ik op maat heb geknipt. De randjes van de (rode) schoudervulling weer dichtgenaaid en er luchtige kussenvulling (extra vulling van het hoofdkussen van mijn man uit een dure beddenzaak in dit geval). Op de foto zit aan 1 kant van de top al een vulling
WhatsApp Image 2019-10-17 at 19.18.56.jpeg

Via de opening van de top kan je dus die dikke vulling er weer in stoppen
WhatsApp Image 2019-10-17 at 19.19.56.jpeg

En zo hing het er bij, wachtend op mijn pasmodel (mn zusje) en ik vond het er zo heel goed uitzien!
WhatsApp Image 2019-10-17 at 19.37.39 2.jpeg

Hier heeft mijn zusje hem aan, zij is echt compleet plat, twee platte tepels op dr borstkas. Maar zo lijkt het toch echt wat! We moesten eerst wel erg lachen (en ik stiekem huilen want ik dacht oh nee dit is niet wat ik in gedachten had) want de vulling moet echt wel op de goede plek zitten anders lagen ze er echt "op". Toen ze goed zaten zaten ze ook wel een beetje aan de zijkanten, ipv recht vooruit. maar juist daarom zag het er eigenlijk heel erg natuurlijk uit, zeker met een top en een shirt erover! Dus deze ligt nu netjes en geduldig te wachten tot ik m over een paar maandjes ga dragen.
WhatsApp Image 2019-10-20 at 00.13.48.jpeg

Dit is wel een dikke variant, ik denk dat ik er verschillende ga maken, dat ik het een beetje ga afbouwen tot ik gewoon "wat platter" door het leven ga. Maar ik zal NOOIT een BH of top zonder vulling gaan dragen denk ik..

Groetjes!
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
D-borah

Ongelezen bericht 20 okt 2019 16:06

Wat een leuk idee zeg. Werkt het dus echt als een push up bh maar voelt het dan 'zachter'? Ik kan het niet helemaal goed uitleggen haha. Ik gebruikte na de operatie van die vullingen uit van die triangel bikinitopjes die ik in de sporttips van de Hema stopte. Ik moet zeggen dat die ook hun werk doen hoor, alleen hebben die geen push up effect maar geven net een beetje meer projectie.
djr1985 schreef:
20 okt 2019 11:07
[...]

Dit is wel een dikke variant, ik denk dat ik er verschillende ga maken, dat ik het een beetje ga afbouwen tot ik gewoon "wat platter" door het leven ga. Maar ik zal NOOIT een BH of top zonder vulling gaan dragen denk ik..

Groetjes!
Weet je niet ;) ; ik dacht dat ook net na de operatie omdat het rete plat was in die postoperatieve bh, maar ik gebruik nu geen vulling meer.
- Beauty is only skin deep -
Moeke

Ongelezen bericht 20 okt 2019 17:59

Erg slim bedacht!
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
djr1985

Ongelezen bericht 20 okt 2019 18:39

D-borah schreef:
20 okt 2019 16:06
Wat een leuk idee zeg. Werkt het dus echt als een push up bh maar voelt het dan 'zachter'? Ik kan het niet helemaal goed uitleggen haha. Ik gebruikte na de operatie van die vullingen uit van die triangel bikinitopjes die ik in de sporttips van de Hema stopte. Ik moet zeggen dat die ook hun werk doen hoor, alleen hebben die geen push up effect maar geven net een beetje meer projectie.

Nou m'n zusje heeft echt niets om te "pushen" dus ik weet eigenlijk niet wat er gebeurd met deze gevulde top bij iemand met wel wat borstweefsel :)
Het is zeker zachter.. Was gister in de primark omdat ik van meerderen over de maximisers daar had gehoord maar dat was echt hard, vond ik helemaal niks. Plus dat gaat zo "open staan" als je bukt. Deze top sluit mooi aan :D
Bren

Ongelezen bericht 20 okt 2019 21:06

Hoi allemaal,

Zonder knutselen een supergoede bh gevonden van victoria secrets.
Een supercomfortabele bh die wel push up geeft zonder aan de bovenkant op te gaan staan als je voorover buigt en zonder vervelende beugel.
Het model heet de perfect comfort push up.
Blijft erg mooi en strak zitten, en geen gedoe met verschuiven van vullinkjes.
Ik ben zelf zo plat als een dubbeltje en met deze bh lijkt t echt alsof ik een welving in mijn decolleté heb!
Ik raad hem iedereen aan die plat is!
djr1985

Ongelezen bericht 20 okt 2019 23:12

Bren schreef:
20 okt 2019 21:06
Hoi allemaal,

Zonder knutselen een supergoede bh gevonden van victoria secrets.
Een supercomfortabele bh die wel push up geeft zonder aan de bovenkant op te gaan staan als je voorover buigt en zonder vervelende beugel.
Het model heet de perfect comfort push up.
Blijft erg mooi en strak zitten, en geen gedoe met verschuiven van vullinkjes.
Ik ben zelf zo plat als een dubbeltje en met deze bh lijkt t echt alsof ik een welving in mijn decolleté heb!
Ik raad hem iedereen aan die plat is!
Bedankt voor de tip! heb even gegoogled, maar lijkt overal uitverkocht. Hoe kom jij eraan? En is de vulling uitneembaar of vast?
Bren

Ongelezen bericht 21 okt 2019 08:19

Ik was op vakantie in Rome en ben daar geholpen in de victoria secrets winkel.
Ik heb toevallig gisteren 2 nieuwe online besteld, die lijken erg op die ik al heb, alleen net iets anders en die waren gisteren in de aanbieding, als ik ze binnen heb zal ik laten weten hoe die zitten.
Plaats reactie

Terug naar “Bh's en kleding”