Joke van Meldpunt Klachten Siliconen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Joke MKS

Ongelezen bericht 07 feb 2012 17:56

Implantaten: Geen. Ik ben gelukkig borstbesparend geopereerd !

Hallo allemaal,

Het lijkt me het handigste als ik de tekst die ik op van het Meldpunt heb geplaatst hier nogmaals opschrijf, dan weten jullie wie ik ben:

'Ik ben Joke. Via internet ben ik indertijd in contact gekomen met Monique. Enige jaren geleden kreeg ik borstkanker en ben ik borst-besparend geopereerd. Toen Monique me haar verhaal vertelde, realiseerde ik me, dat dat mij ook had kunnen overkomen als het tot een amputatie ( met reconstructie ) was gekomen. Dat is gelukkig niet gebeurd, dus heb ik zelf geen implantaten.
Vorig jaar vroeg Monique of ik haar wilde helpen om de 'erfenis' van Marlou Boots van SVS op internet te plaatsen. Daar heb ik meteen ja op gezegd.
Toen ik het gigantische archief van Marlou bekeek, was ik diep onder de indruk van het vele werk dat ze verzet had. Ondanks haar eigen, door siliconen veroorzaakte, ziekte. Ondanks de bierkaai waar ze moedig tegen bleef vechten.
Rijen ordners trof ik aan, met dramatische verhalen van vrouwen en correspondentie met alle mogelijke instanties. Ik las er in dat ze zelfs niet schroomde om naar het Europees Parlement te stappen .Om ook daar op te komen voor de siliconen-slachtoffers.Ik kan me niet voorstellen dat er iemand in Nederland beter op de hoogte was van alle ins en outs betreffende borstimplantaten dan zij !
De problemen met implantaten zijn na het overlijden van Marlou helaas nog lang niet opgelost.Daarom blijven Monique en ik het werk van de SVS voortzetten via deze site. Wij houden u op de hoogte...'

groetjes,

Joke
Laatst gewijzigd door Joke MKS op 02 jul 2015 23:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 feb 2012 18:02

Hoi Joke,
Leuk dat je er ook bent!
Duizend maal dank voor al je werk!
Heel veel lieve groetjes, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Wendy

Ongelezen bericht 07 feb 2012 18:14

Hoi Joke,
Welkom en ook namens mij bedankt voor al het werk dat jij en Monique tot nu toe hebben gedaan! Dankzij jullie website en informatievoorziening kunnen zooooo veel vrouwen geholpen worden!
Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Monique MKS

Ongelezen bericht 08 feb 2012 19:59

lieve Joke,

Dankzij jou staat er ongelooflijk veel informatie op het meldpunt.
Super bedankt voor alle energie die je erin hebt gestopt!
Toepasselijk plaatje heb je uitgekozen, leuk!

liefs van je MKS maatje Monique
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Pia

Ongelezen bericht 09 feb 2012 14:47

Bedankt voor alle tijd en energie die je erin stopt!!!
Gosh

Ongelezen bericht 09 feb 2012 15:38

Lieve Joke,dankjewel voor al je inzet!
liefs
Gerrie

Ongelezen bericht 10 feb 2012 19:19

Hoi Joke,

Ik ken je nog niet maar leuk kenis te maken.
Groetjes, Gerrie
6x

Ongelezen bericht 11 jun 2014 18:13

Lieve Joke,

Ik was echt de weg kwijt en na lang worstelen met mijn gezondheid, totaal vastgelopen kwam ik hier terecht bij jullie. Zoveel duidelijkheid en herkenning, mijn dank is groot. Ineens was ik niet meer alleen, ineens wist ik door jullie wat er aan de hand was. Door me in te lezen en reacties te krijgen, wist ik dat ik ervoor moest gaan, maar ik vond het doodeng, maar toch op aandringen van mede lotgenoten heb ik de afspraak bij de plastisch chirurg gemaakt. Met tranen heb ik mijn verhaal gedaan en toen ging het balletje rollen....
Maandag gaat het gebeuren, de explantatie, doodeng, maar ook gesteund door de lieve meiden op het

Wat ontzettend fijn dat er vrouwen zijn zoals jullie.
Ik kan jullie niet genoeg bedanken, ook voor jou een dikke pluim!
Nogmaals bedankt.

Ik voel me begrepen en gered, ik hoop dat er nog veel vrouwen zullen volgen.

Liefs van Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Joke MKS

Ongelezen bericht 17 jun 2014 14:26

Dank je 6x !

Ik word er verlegen van,

liefs,

Joke
Linn

Ongelezen bericht 17 jun 2014 19:37

Joke ook namens mij heel erg bedankt voor alle informatie, alles wat voor mij op dit moment helder en duidelijk is komt van jullie.
Ook dit forum, de ervaringen van anderen en vooral de lieve woorden en warmte die je hier voelt.... ik ben blij dat ik hier terecht kwam!
Thanks all Group hug
ildiko

Ongelezen bericht 17 jun 2014 22:07

Sluit me bij de dames voor mij aan -Tank-You.
Liefs ildiko
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”