Daarom heb ik ook geen nieuwe zoutwater geplaatst.. maar het schoonheidsideaal is in NL beetje aan t doorslaan. Sommige vrouwen moeten perse implantaten, want iedereen doet het. Idd lipofillingLuna schreef: β06 okt 2019 12:26Zoutwater is ook niet zo velig hoor. Liever lipofilling. Er zijn veel vrouwen die daar ook ziek van worden. Het is toch iets lichaamsvreemd..Elize1983 schreef: β06 okt 2019 12:24Dankje lieverdD-borah schreef: β05 okt 2019 21:13Jeetje wat een ervaring zeg! Vreselijk om mee te maken maar fijn tegelijk dat je er nu van verlost bent voordat het nog erger kon worden. Jouw situatie is ook weer een schoolvoorbeeld van wat een ellendige dingen het toch zijn en wat zij kunnen veroorzaken. En artsen maar blijven volhouden dat het allemaal veilig is. Ik wens je een spoedig herstel!waarschuw iedereen er nu voor, heb al meerdere meiden overtuigd van een lipofilling of zoutwater ipv silliconen
![]()
Explantatie Elize - Dr. Lichtenegger (met foto's van verwijderde implantaten)
Ik heb geen idee hoe lang ik lekkage heb gehad. Misschien wel jaren
Ik voel me nu oke. Ben heel eerlijk als ik zeg dat ik nog veel klachten heb. Zeg maar de "vage" klachten waar ik al jaren mee rond loop. De pijn in mijn borsten ben ik kwijt en ik heb het minder koud. ( Ik had het altijd heel erg koud)
Ik ben benieuwd of de schade ooit nog te repareren is.
De tijd zal het leren.
Liefs essi
Ik voel me nu oke. Ben heel eerlijk als ik zeg dat ik nog veel klachten heb. Zeg maar de "vage" klachten waar ik al jaren mee rond loop. De pijn in mijn borsten ben ik kwijt en ik heb het minder koud. ( Ik had het altijd heel erg koud)
De tijd zal het leren.
Liefs essi
Hoelang geleden zijn ze bij jou ook alweer geexplanteerd? Ja het is wat allemaal, hopen op het beste..Essi schreef: β06 okt 2019 18:33Ik heb geen idee hoe lang ik lekkage heb gehad. Misschien wel jaren
De tijd zal het leren.
Liefs essi
Lieve meiden, detoxen kost tijd. Maanden soms jaren. Bij de meeste vrouwen is er na een paar maanden al een enorme verbetering te merken. Heb geduld, alles komt goed. Lees je in over het detoxen.
Sterkte moppies!!!!

Sterkte moppies!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Kan dat 3 maanden na je explantatie ook nog Luna? Dat detoxen? Of is het dan niet meer nodig?
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Tuurlijk kan dat! Je detoxt sowieso altijd, of je nou middeltjes gebruikt of niet. Maar de supplementen zijn juist heel goed, omdat ze je lichaam ondersteunen. En sommige zijn zelfs cruciaal, omdat ze je beschermen tegen ontstekingen en verdere schade. Dat is geldt vooral voor omega3 en bepaalde vitaminen, antioxidanten en verder goede voeding. Hier lees je meer: viewforum.php?f=134
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hi dames,
Inmiddels zit ik aan de antibiotica omdat ik wellicht een ontsteking kon hebben in mβn borsten. Deze slaat eindelijk aan.
Heb nog wel veel pijn door een knobbel in mβn linkerborst. Deze borst is ook helemaal ingedeukt. Ik heb de uitslag van de kweek (bia alcl kanker) nog niet.
Door de heftige operatie mag ik nog niet werken volgende week en dr Lichtenegger heeft mijn borst leeggezogen met een spuit en holle naald omdat er zoveel vocht in zat. Die drain was er ook uitgevallen na de operatie.
Kan iemand mij vertellen hoe ik er nu achter kom of ik geen kanker of wat voor ziekte dan ook aan deze troep heb overgehouden? Ik weet echt niet wat de vervolgstappen nu kan zijn. Een MRI? Of bloedonderzoek?
Hoop dat iemand mij meer over vervolgstappen kan vertellen. Mijn hoofd zit eigenlijk zo vol dat ik bijna niet meer helder kan nadenken.. sorry..
Dikke x Elize
Inmiddels zit ik aan de antibiotica omdat ik wellicht een ontsteking kon hebben in mβn borsten. Deze slaat eindelijk aan.
Door de heftige operatie mag ik nog niet werken volgende week en dr Lichtenegger heeft mijn borst leeggezogen met een spuit en holle naald omdat er zoveel vocht in zat. Die drain was er ook uitgevallen na de operatie.
Kan iemand mij vertellen hoe ik er nu achter kom of ik geen kanker of wat voor ziekte dan ook aan deze troep heb overgehouden? Ik weet echt niet wat de vervolgstappen nu kan zijn. Een MRI? Of bloedonderzoek?
Hoop dat iemand mij meer over vervolgstappen kan vertellen. Mijn hoofd zit eigenlijk zo vol dat ik bijna niet meer helder kan nadenken.. sorry..
Dikke x Elize
Ik wist niet dat je klachten aan de borsten had, ik las dat niet in je berichten
Vervelend dat je mogelijk een ontsteking hebt, maar wel fijn dat de arts meteen heeft ingegrepen! Lijkt me een heel goede arts dr. Lichtenegger!!!
Naar zeg dat ze vocht met een naald moest verwijderen
Wat je vraag betreft over onderzoeken. Je kapsel en het vocht wordt onderzocht op alcl dat is genoeg. Je zou nog een mri kunnen laten maken van de borstregio en de oksels om te zien of er op bepaalde plekken siliconen zitten, maar zoals je zelf wel weet, laat een mri ook niet alles zien... De enige manier om te bewijzen dat er iets zit, is een biopt, maar dat kan niet worden gedaan als er geen verdenking is. Ze moeten wel weten waar de naald in gestopt moet worden..
Er rest je nu niks anders dan detoxen (wat ook vanzelf gaat) en afwachten. Minimaal een half jaar maar vaak ook langer...
Als je heel veel systemische klachten blijft hebben, zou ik wel een internist of immunoloog bezoeken die ervaring heeft met klachten door siliconen. Dus Nanayakkara en hopelijk komen er straks meer artsen bij.
Siliconen in weefsels hebben de neiging om na verloop van tijd zich op bepaalde plekken te gaan ophopen. Het kan dus zijn dat je na jaren knobbels krijgt. Die knobbels kun je laten onderzoeken en verwijderen als de risico's niet groot zijn, want lymfeklieren verwijderen ze niet graag en terecht!
Ik wens je heel veel sterkte lieve schat!!!!
X Luna
Vervelend dat je mogelijk een ontsteking hebt, maar wel fijn dat de arts meteen heeft ingegrepen! Lijkt me een heel goede arts dr. Lichtenegger!!!
Naar zeg dat ze vocht met een naald moest verwijderen
Wat je vraag betreft over onderzoeken. Je kapsel en het vocht wordt onderzocht op alcl dat is genoeg. Je zou nog een mri kunnen laten maken van de borstregio en de oksels om te zien of er op bepaalde plekken siliconen zitten, maar zoals je zelf wel weet, laat een mri ook niet alles zien... De enige manier om te bewijzen dat er iets zit, is een biopt, maar dat kan niet worden gedaan als er geen verdenking is. Ze moeten wel weten waar de naald in gestopt moet worden..
Er rest je nu niks anders dan detoxen (wat ook vanzelf gaat) en afwachten. Minimaal een half jaar maar vaak ook langer...
Als je heel veel systemische klachten blijft hebben, zou ik wel een internist of immunoloog bezoeken die ervaring heeft met klachten door siliconen. Dus Nanayakkara en hopelijk komen er straks meer artsen bij.
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ook jouw vraag en antwoord moet apart gezet worden. Ik loop echt achter, omdat ik met de nieuwe site bezig ben, dus alles van het forum moet wachten.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dankjewel schat! Ik weet genoeg. Hopen op een goede uitslag deze weekLuna schreef: β14 okt 2019 13:39Ik wist niet dat je klachten aan de borsten had, ik las dat niet in je berichten![]()
Vervelend dat je mogelijk een ontsteking hebt, maar wel fijn dat de arts meteen heeft ingegrepen! Lijkt me een heel goede arts dr. Lichtenegger!!!![]()
Naar zeg dat ze vocht met een naald moest verwijderen![]()
Siliconen in weefsels hebben de neiging om na verloop van tijd zich op bepaalde plekken te gaan ophopen. Het kan dus zijn dat je na jaren knobbels krijgt. Die knobbels kun je laten onderzoeken en verwijderen als de risico's niet groot zijn, want lymfeklieren verwijderen ze niet graag en terecht!
X Luna
Hoi Elize,
Wat vervelend!!! Ik kreeg ook een ontsteking op week 2, op mijn rechter borst, heel naar!! en die borst loopt een beetje achter qua herstellen tegenover de andere. Ik wens je beterschap
Wat vervelend!!! Ik kreeg ook een ontsteking op week 2, op mijn rechter borst, heel naar!! en die borst loopt een beetje achter qua herstellen tegenover de andere. Ik wens je beterschap
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Raar he dat dat zo kan verschillen? Was het snel over bij jou?
Dankje schat