Explantatie AmbervdV - Dr. van Selms

Deel je ervaringen en foto's
Onzeker

Ongelezen bericht 27 sep 2019 11:41

Susana schreef: โ†‘
27 sep 2019 07:09
Hoi Onzeker,
Ik weet nog dat gevoel....het aftellen!! Hoe bedoel je met "moeilijk ga krijgen"?
Ik denk dat de lift na de operatie best wel zal voelen, maar ik denk dat het voor mezelf vooral mentaal best even een klap zal worden. Ik was zo blij en gelukkig toen ik ze kreeg. Ik ben toen echt wel ten positieve veranderd, dus dat ik ze nu straks niet meer op deze manier zal hebben is voor mij moeilijk. Het is echt mijn gezondheid die belangrijker is en waarvoor ik dit doe.
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Susana

Ongelezen bericht 27 sep 2019 14:57

Onzeker schreef: โ†‘
27 sep 2019 11:41
Hoi Onzeker,
Ik weet nog dat gevoel....het aftellen!! Hoe bedoel je met "moeilijk ga krijgen"?
Ik denk dat de lift na de operatie best wel zal voelen, maar ik denk dat het voor mezelf vooral mentaal best even een klap zal worden. Ik was zo blij en gelukkig toen ik ze kreeg. Ik ben toen echt wel ten positieve veranderd, dus dat ik ze nu straks niet meer op deze manier zal hebben is voor mij moeilijk. Het is echt mijn gezondheid die belangrijker is en waarvoor ik dit doe.
Hoi Onzeker,
Ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen! Ik had geen idee wat het zou worden na de operatie. Ik maakte me zorgen over of ik kon daarna alweer goed werken, over littekens, etc....nu 25 dagen later, kan ik zeggen: het is alles mee gevallen! Ik had het erger gemaakt in mij hoofd dat wat de realiteit was/is. Gezonder en lichter dat is hoe ik me voel, dat wens ik voor jou ook ๐Ÿ’œ๐Ÿ€๐ŸŒบ
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 ๐Ÿ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl ๐Ÿ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ ๐Ÿฆ‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ โœ๏ธ
Onzeker

Ongelezen bericht 27 sep 2019 19:48

27 sep 2019 14:57
Onzeker schreef: โ†‘
27 sep 2019 11:41
Hoi Onzeker,
Hoi Onzeker,
Ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen! Ik had geen idee wat het zou worden na de operatie. Ik maakte me zorgen over of ik kon daarna alweer goed werken, over littekens, etc....nu 25 dagen later, kan ik zeggen: het is alles mee gevallen! Ik had het erger gemaakt in mij hoofd dat wat de realiteit was/is. Gezonder en lichter dat is hoe ik me voel, dat wens ik voor jou ook ๐Ÿ’œ๐Ÿ€๐ŸŒบ
Ja misschien valt het mee, dat zou heel fijn zijn natuurlijk๐Ÿ˜
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Plaats reactie

Terug naar โ€œExplantatieโ€