Haaruitval
Hallo dames,
Ik begin mezelf nu toch wat zorgen te maken. Ik ben vier weken PO en heb extreem haaruitval, vind ik, en met mij meerdere (waaronder ook twee kapsters). Beide foto is dezelfde prop haren maar bij de ene foto is het gespreid en bij de andere foto zit het op één prop. Dit is van 1 wasbeurt incl nadien kammen. Daarna verlies ik de gehele dag nog haren. Deze hangen aan mijn kleding maar er valt ook best wat op de grond. Mijn haar komt TOT mijn onderrug; valt dus onder lang, maar voor mij is het kort want had voorheen haar tot op mijn billen. Ik twijfel over de sillicia van Holland and barret (1+1 gratis) of de sillicia complete van Lamberts. Iemand ervaringen, tips? Ik heb het nooit eerder zo erg gehad
Ik begin mezelf nu toch wat zorgen te maken. Ik ben vier weken PO en heb extreem haaruitval, vind ik, en met mij meerdere (waaronder ook twee kapsters). Beide foto is dezelfde prop haren maar bij de ene foto is het gespreid en bij de andere foto zit het op één prop. Dit is van 1 wasbeurt incl nadien kammen. Daarna verlies ik de gehele dag nog haren. Deze hangen aan mijn kleding maar er valt ook best wat op de grond. Mijn haar komt TOT mijn onderrug; valt dus onder lang, maar voor mij is het kort want had voorheen haar tot op mijn billen. Ik twijfel over de sillicia van Holland and barret (1+1 gratis) of de sillicia complete van Lamberts. Iemand ervaringen, tips? Ik heb het nooit eerder zo erg gehad
Laatst gewijzigd door billy91 op 17 sep 2019 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Billy,
Ik heb ook erg lang haar. En wat ik op jou foto's zie is gelijk aan wat ik na een was beurt of haren kammen verlies. (Elke dag dus)
Ik geloof niet dat het veel meer is dan anders.
Ik ben 21 juni geopereerd. Maar het kan natuurlijk ook een reactie zijn op alles wat er in je lichaam is gebeurd.
Liefs essi
Ik heb ook erg lang haar. En wat ik op jou foto's zie is gelijk aan wat ik na een was beurt of haren kammen verlies. (Elke dag dus)
Ik ben 21 juni geopereerd. Maar het kan natuurlijk ook een reactie zijn op alles wat er in je lichaam is gebeurd.
Liefs essi
Lieve Billy, had je mijn berichjes over de vitaminen nog gelezen?
Dit zijn duidelijk tekorten in de B's.
Lees de berichten alsblieft!
Door ontgiften krijg je hier ook last van, maar bij jou speelt er meer..
Ik zou vragen om verwijzing B12 instituut en anders die supplementen gaan kopen en gebruiken.
Heel veel sterkte!

Ik reageer trouwens niet meer zoveel dus ligt niet aan jou hoor dat ik het hier bij laat. Wilde dit wel zeggen tegen je
Ik zou vragen om verwijzing B12 instituut en anders die supplementen gaan kopen en gebruiken.
Heel veel sterkte!
Ik reageer trouwens niet meer zoveel dus ligt niet aan jou hoor dat ik het hier bij laat. Wilde dit wel zeggen tegen je
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik ben nog niet geopereerd en ik verlies momenteel meer haar. Het is een wonder dat ik njet kaal ben
. Mijn haar is een heel stuk dunner geworden het laatste jaar. Ik denk dat wat je nu verliest niet extreem is en het is ook zo dat je lichaam nog herstellende is van een operatie. 4 weken is helemaal nog niet zo lang. Ik denk dus niet dat je je heel druk hoeft te maken.
De producten daar heb ik zelf geen ervaring mee.

18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms
Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Dankjewel Luna!Luna schreef: ↑17 sep 2019 21:08Lieve Billy, had je mijn berichjes over de vitaminen nog gelezen?
Heel veel sterkte!
Ik reageer trouwens niet meer zoveel dus ligt niet aan jou hoor dat ik het hier bij laat. Wilde dit wel zeggen tegen je![]()
Deze heb ik inderdaad gelezen maar ik heb dit oas sinds de narcose. Nooit eerder zo hevig. Vitamine D ga ik mee aan de slag maar ik wil sowieso iets specifieks op haaruitval. Daarom twijfel ik tussen het siliciacomplex van Holland and Barret of de silicia van Dr lamberts. Beide verkrijgen silicia uit een andere vorm en de een heeft zink en de ander weer wat anders. Ik ben hier echt onvoldoende in thuis
Dankjewel! Ik herken dit niet bij mezelf. Het was heftig maar niet zoals dit. En wat er gedurende de dag nog uitvalt.. mijn god.Onzeker schreef: ↑17 sep 2019 21:13Ik ben nog niet geopereerd en ik verlies momenteel meer haar. Het is een wonder dat ik njet kaal ben. Mijn haar is een heel stuk dunner geworden het laatste jaar. Ik denk dat wat je nu verliest niet extreem is en het is ook zo dat je lichaam nog herstellende is van een operatie. 4 weken is helemaal nog niet zo lang. Ik denk dus niet dat je je heel druk hoeft te maken.
Dag essi,Essi schreef: ↑17 sep 2019 21:05Hoi Billy,
Liefs essi
Jij hebt dit dus al jouw gehele leven zo? Ik dus niet zoals nu.
Lieve schat, je hebt echt niet alleen een D tekort en met alleen D inname kom je er echt niet.
En verzorgingsproducten vanbuitenaf gaan je ook niet helpen. Het probleem komt vanbinnen.
Door de narcose en detox (die vanzelf gaat) is er een aanslag geweest op je vitaminenstatus.
Hoop dat je het bericht over de vitaminen nogmaals leest.
Maar alles komt goed hoor!!! Je gaat heus niet kaal worden!!!

En verzorgingsproducten vanbuitenaf gaan je ook niet helpen. Het probleem komt vanbinnen.
Door de narcose en detox (die vanzelf gaat) is er een aanslag geweest op je vitaminenstatus.
Hoop dat je het bericht over de vitaminen nogmaals leest.
Maar alles komt goed hoor!!! Je gaat heus niet kaal worden!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik zie het nu, wat je opnoemt zijn supplementen. Maar deze gaan je niet helpen. En je hebt al teveel silicium in je lijf door de siliconen..
Ik probeer alleen te helpen. Zoek maar op B vitaminen en haaruitval.
Nogmaals sterkte!!!!!!
Ik probeer alleen te helpen. Zoek maar op B vitaminen en haaruitval.
Nogmaals sterkte!!!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik snap dat je wilt helpen en ik wil graag luisteren en het begrijpen maar ik begrijp niet alles. Ik heb gereageerd op jouw bericht in de vitb6 stapeling
Meid je hoeft niet alles meteen te begrijpen. Ik ben zelf ook geen geleerde op dit gebied
Stapje voor stapje kom je steeds een beetje verder. Zeker als je je er een beetje in verdiept. Lees alle info rustig door die je krijgt. Je zal geen overhoring krijgen
dus geen stress. Stress is ook niet goed voor je haar

Stapje voor stapje kom je steeds een beetje verder. Zeker als je je er een beetje in verdiept. Lees alle info rustig door die je krijgt. Je zal geen overhoring krijgen

18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms
Hoi Billy,billy91 schreef: ↑17 sep 2019 21:00Hallo dames,
Ik heb in 2018 veel haaruitval gehad en had te maken met voeding, ik was minder koolhydraten aan eten. Ik heb toen die tijd dit ingenomen en het hielp: https://www.priorin.nl/
en heb wel alweer mijn voeding aangepast. Ik blijf nog Vitaminen B innemen, nu wel in lagere dosis, want ze doen me goed.
Veel succes
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Hi Billy,
Ik heb ernstige haaruitval gehad, echt kale plekken daardoor op mijn hoofd. Als ik uit bad kwam was de hele bodem bedekt met haren!
Bij mij kwam dat toentertijd door stress. (en implantaten had ik ook al) Ik ben toen begonnen met vit B's en idd is het overgegaan. Ook omdat de stress situatie weer voorbij ging.
Je doet er echt goed aan om niet zomaar wat te gaan slikken in jouw geval echt gedegen advies vragen omdat je ook met die onverklaarbaar hoge B6 zit. Je kan namelijk de verhoudingen in je lichaam helemaal verstoren door eenzijdig te supplementeren.
Het is ook allemaal heel ingewikkeld. De vitamines en mineralen worden veel te makkelijk verkocht maar er zit heel veel troep in! Neem bv calciumcarbonaat, daar heb je werkelijk niets aan! Als je dan calcium wil nemen neem dan Calciumcitraat. Zo ook met Vitamine C. Dat is echt lastig om te kopen. 99% van wat er verkocht wordt is ascorbinezuur en dat is niet hetzelfde! Het is het zuur zonder de andere goede eigenschappen van de hele vitamine C. Een lege envelop zeg maar.
Mijn borstel zit nog steeds vol met haren na het borstelen. Dit was voor de explantatie erger maar het is nog niet over, wel minder geworden. Heel veel vrouwen ervaren haaruitval door de implantaten.
heel veel succes hoor, en maak je niet teveel zorgen!
Ik heb ernstige haaruitval gehad, echt kale plekken daardoor op mijn hoofd. Als ik uit bad kwam was de hele bodem bedekt met haren!
Bij mij kwam dat toentertijd door stress. (en implantaten had ik ook al) Ik ben toen begonnen met vit B's en idd is het overgegaan. Ook omdat de stress situatie weer voorbij ging.
Je doet er echt goed aan om niet zomaar wat te gaan slikken in jouw geval echt gedegen advies vragen omdat je ook met die onverklaarbaar hoge B6 zit. Je kan namelijk de verhoudingen in je lichaam helemaal verstoren door eenzijdig te supplementeren.
Het is ook allemaal heel ingewikkeld. De vitamines en mineralen worden veel te makkelijk verkocht maar er zit heel veel troep in! Neem bv calciumcarbonaat, daar heb je werkelijk niets aan! Als je dan calcium wil nemen neem dan Calciumcitraat. Zo ook met Vitamine C. Dat is echt lastig om te kopen. 99% van wat er verkocht wordt is ascorbinezuur en dat is niet hetzelfde! Het is het zuur zonder de andere goede eigenschappen van de hele vitamine C. Een lege envelop zeg maar.
Mijn borstel zit nog steeds vol met haren na het borstelen. Dit was voor de explantatie erger maar het is nog niet over, wel minder geworden. Heel veel vrouwen ervaren haaruitval door de implantaten.
heel veel succes hoor, en maak je niet teveel zorgen!
It's time to change the world!
Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Susana schreef: ↑18 sep 2019 06:56Hoi Billy,billy91 schreef: ↑17 sep 2019 21:00Hallo dames,
Ik heb in 2018 veel haaruitval gehad en had te maken met voeding, ik was minder koolhydraten aan eten. Ik heb toen die tijd dit ingenomen en het hielp: https://www.priorin.nl/
en heb wel alweer mijn voeding aangepast. Ik blijf nog Vitaminen B innemen, nu wel in lagere dosis, want ze doen me goed.
Veel succes![]()
Dankjewel voor de tip Susana! Doordat jij minder koolhydraten ging eten viel je haar uit? Begrijp ik dat goed?