Hoi allemaal

Protheses vanwege cosmetische reden.
Moeke

Ongelezen bericht 10 aug 2019 09:56

Is zo'n operatie ook in delen te betalen? Geen idee eigenlijk. Ik kan me je dubbele gevoel goed voorstellen. Je wilt er natuurlijk zo snel mogelijk vanaf maar ook alles in 1x gedaan hebben. Ik heb nooit wat hoeven te betalen. Dat was dan weer een voordeel van heel erg plat zijn 30 jaar geleden. Lekker gênant moment was dat. Ik moest mijn truitje omhoog doen zittend aan het bureau van de verzekeringsarts die in een halve tel concludeerde dat het volledig vergoed zou worden met de woorden "dat is inderdaad wel héél erg weinig" :oops: ook de wissel werd vergoed en nu dus weer. Alleen omdat het in een privékliniek gebeurd moet ik een deel zelf betalen. 30% denk ik
Maaike5581

Ongelezen bericht 10 aug 2019 12:15

Bij sommige klinieken kan je in termijnen betalen.
Ik weet dat het sowieso kan bij de Bergm kliniek.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 aug 2019 14:22

Volgens mij kun je bij de Jan van Goyen ook een regeling treffen voor de betaling. Op deze pagina staat dat: https://www.ecjanvangoyen.nl/prijslijst/

Volgens mij moet de behandeling dan boven de 2500 zijn, maar weet het niet zeker. Je kunt altijd informeren.

Heel veel succes en sterkte mop, ook voor de andere meiden! 🥰😘
Susana

Ongelezen bericht 10 aug 2019 16:34

Ik snap het helemaal. Ik laat ook een lift doen en zo sluit ik af de hele "knoeien" met mijn borsten. Ik heb momenteel veel last er van, voornamelijk de rechter kant voelt zo hard aan en is best pijnlijk. Ik zal blij zijn als achter de rug is.
Ik hoop dat je alles in 1 keer kan laten doen 🍀🌸
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Onzeker

Ongelezen bericht 11 aug 2019 01:00

@moeke dat is toch alleen maar fijn.
Omdat het een groot bedrag is zijn we zelf nu ook aan het kijken om het via een lening te financieren.

@Luna dank je wel voor de tip. Ik ga het eens bekijken.

@susana ja ik wil ook alles afsluiten. Hoe moeilijk ik het soms ook vind, maar ben er ook wel klaar mee. Het wachten en alle onzekerheid is ook vermoeiend soms.
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Muisje

Ongelezen bericht 11 aug 2019 10:28

D-borah schreef:
06 jun 2019 19:44
Onzeker schreef:
05 jun 2019 21:31
Snel? Heeft ruim 4 maanden geduurd hihi

Ik heb geen dossier meegenomen, maar wel alles verteld.
Als eerste heb ik pijn aan mijn borsten en dat is ook de grote reden geweest dat ik verder ben gaan zoeken. Ik heb al jaren meerder klachten, maar heb nooit de link gelegd met mijn protheses. Ik ben altijd heel moe en kan niet goed slapen, hoofdpijn. Ik moet ook altijd heel veel naar de toilet. Ik heb de afgelopen 3 jaar meerder keelontstekingen gehad en heb ook vaak het gevoel dat er iets in mijn keel zit. Ben ook een tijd lang benauwd geweest. Heb veel last vast hartkloppingen/vibraties en een druk op mijn borstkas. Ik ben bij de kno arts geweest om mijn keel na te laten kijken. Heb een onderzoek gehad aan mijn longen. Longfoto's laten maken en heb een luchtwegtest gehad. Van de huisarts ook een kastje gekregen om mijn hartslag te registreren en heb ook een echo van mijn hart gehad. Uit dit alles kwam niks naar voren. Heb veel haarverlies en op bepaalde plekken op mijn huid het gevoel alsof het blauw is. Heb ook last van angsten en een soort gejaagd gevoel soms. Concentratie is ook ver te zoeken. voel me soms gewoon een beetje verward ofzo. Ben hiervoor ook bij een psycholoog geweest. Ook is mijn menstruatie al een aantal jaren in de war en ook daar ben ik voor naar de gynaecoloog geweest voor onderzoek. De klachten zijn niet iedere dagen en altijd tegelijk. Het is gewoon allemaal vaag en kan het allemaal niet zo goed plaatsen.
Och jeetje het lijkt bijna of ik het zelf heb geschreven! Niet alles herken ik maar wel de hartkloppingen, vibraties in de borstkas, slecht slapen, gejaagd gevoel, angsten en altijd moe. Ook naar cardioloog geweest, echo, kastje, psycholoog. Heb ook vaak duizelingen die onverklaarbaar zijn. Erg voor je hoor dat je dit allemaal moet meemaken. Ik hoop dat je gauw van de ellende verlost bent.
[/quote ]

Ik heb precies dezelfde klachten en heb monoblock hydrogel protheses.

Gr. Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Onzeker

Ongelezen bericht 23 aug 2019 11:56

Eergisteren de brief naar JvG verstuurd ter bevestiging dat ik de operatie zal gaan doen. We hebben het geld bij elkaar en het is nu dus afwachten tot ik gebeld zal worden door de planning van het JvG. Stiekem hoop ik dat ze vandaag nog bellen :oops: . Wil gewoon een datum hebben en weten waar ik naartoe ga leven. Ik weet ook niet wat de wachttijd is, maar hoop eigenlijk dat ik half oktober onder het mes kan.
Jeetje meiden het gaat gewoon echt gebeuren pfff.

Muisje

Ongelezen bericht 23 aug 2019 13:52

Goed van je dat je de brief gestuurd hebt. Hopelijk hoor je snel wanneer de explantatie zal zijn!
Nog even, dan ben je er van af :)

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 aug 2019 15:20

Ooh wat ben ik blij voor je lieverd!!!!🥳
Je gaat vast snel geopereerd worden!!!😀
🥰😍😘
Onzeker

Ongelezen bericht 23 aug 2019 15:32

Ja kan het bijna niet geloven dat het echt gaat gebeuren.
Zal denk ik wel na het weekend gebeld gaan worden.

Susana

Ongelezen bericht 23 aug 2019 16:26

Dat zijn goede nieuws!! Ik duim voor je :D
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Chantal100136

Ongelezen bericht 26 aug 2019 22:49

Onzeker schreef:
23 aug 2019 15:32
Hopelijk heb je ondertussen nu al een datum dat het staat te gebeuren.
Ik was eigenlijk wat aan het lezen en zag bij jou voorbij komen dat je het vergoed krijgt om ze eruit te laten halen? Ik ben echt helemaal nieuw hier en probeer zoveel mogelijk informatie naar binnen te slurpen.
Het is natuurlijk niet allen het mentale stuk wat nu enorm intens is maar ook het financiele stuk, dus het viel mij direct op bij jou.
Essi

Ongelezen bericht 27 aug 2019 10:04

Onzeker schreef:
23 aug 2019 15:32
Laat je het weten zodra je je datum krijgt. Dan kunnen we je op het lijstje komende operaties zetten. Van Selms ging het worden toch?
Succes met wachten nog even onzeker.
Liefs essi
Onzeker

Ongelezen bericht 27 aug 2019 10:52

Essi schreef:
27 aug 2019 10:04

Laat je het weten zodra je je datum krijgt. Dan kunnen we je op het lijstje komende operaties zetten. Van Selms ging het worden toch?
Succes met wachten nog even onzeker.
Liefs essi
Helaas nog geen datum, maar ga denk ik straks even bellen :oops:

Chantal100136 schreef:
26 aug 2019 22:49

Hopelijk heb je ondertussen nu al een datum dat het staat te gebeuren.
Ik was eigenlijk wat aan het lezen en zag bij jou voorbij komen dat je het vergoed krijgt om ze eruit te laten halen? Ik ben echt helemaal nieuw hier en probeer zoveel mogelijk informatie naar binnen te slurpen.
Het is natuurlijk niet allen het mentale stuk wat nu enorm intens is maar ook het financiele stuk, dus het viel mij direct op bij jou.
Nee helaas nog niet terug gebeld, maar ga er straks zelf even achteraan denk ik.
Het verwijderen wordt inderdaad bij mij vergoed, maar de rest moet ik natuurlijk gewoon zelf betalen.
De kosten van de lift zijn duurder dan het verwijderen van de protheses.

Chantal100136

Ongelezen bericht 27 aug 2019 12:01

Vervelend dat je nog niets weet met de datum. Mag ik vragen wat voor klachten je dan hebt dat het vergoed wordt? Ik twijfel nog enorm met wat te doen, ik heb veel klachten maar het is wel een enorm bedrag wat erbij komt kijken.

Hopelijk hoor je snel meer!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”