Foto's explantatie

Deel je ervaringen en foto's
Moonriver

Ongelezen bericht 15 jun 2019 18:15

Hoi lieve meiden,

Ik dacht ik zal wat foto’s plaatsen van mijn “nieuwe” borsten na de explantatie die ik op 14 Mei heb ondergaan. Ik kan me namelijk voorstellen voor de dappere meiden die nog moeten dat ze graag een beeld willen van borsten na een explantatie (al zal het bij iedereen anders zijn). Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog best wat moeite mee heb met hoe mijn borsten nu zijn maar tegelijkertijd ook een enorme opluchting voel, die gelukkig overheerst. Het is echt een proces waar we allemaal doorheen moeten en uiteindelijk zijn we allemaal veel sterker dan we denken en moeten we trots op onszelf en ons lichaam zijn. Tuurlijk laat ik af en toe nog een traantje omdat ik me dan gewoon zo voel of een foto zie van hoe ze waren, maar ook dan denk ik daarna gelijk, ze waren toen misschien wel voller maar het was vergif. Ik hoop dat mijn lichaam mij kan vergeven wat ik het de afgelopen jaren heb aangedaan en gaan we met z’n allen voor een voorspoedig herstel!! Als iemand nog vragen heeft hoor ik het uiteraard graag!
Heel veel sterkte dappere strijders!
Xxxx

[attachment=0]explantatie.jpeg[/attachment]
Bijlagen
explantatie.jpeg
explantatie.jpeg (34.65 KiB) 13289 keer bekeken
Essi

Ongelezen bericht 15 jun 2019 20:58

Ook jij bent een dappere strijder, je hebt het gewoon achter de rug. Bedankt voor het delen van je foto's. Ziet er prima uit.
Liefs essi
Maja34

Ongelezen bericht 15 jun 2019 21:07

Het is prachtig geworden!!
D-borah

Ongelezen bericht 15 jun 2019 21:43

Wauw wat een verschil al na pas twee weken! You rock :-)
- Beauty is only skin deep -
diana1967

Ongelezen bericht 15 jun 2019 22:16

Ze zien er prachtig uit, en dat na 2 weken al!
wel lekker de tijd nemen om te herstellen hoor
lieve groetjes
Diana
Dorie

Ongelezen bericht 16 jun 2019 09:07

Bedankt voor het delen! Mooie, hele normale borsten! Goed resultaat....
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jun 2019 19:40

Als ik de jouw borsten zie denk ik echt WAUW! Dat vond ik een paar jaar geleden ook al hoor. En ze lijken nu wat groter of zo. Maar misschien ben ik wel gek?
Je bent een mooie vrouw lieverd en laat jezelf echt niks wijs maken!!!!

Ik ben trots op je dat je dit hebt gedaan, want ik weet hoe moeilijk het voor je was. En hoe ingewikkeld het was. Dit vergt heel veel moed en kracht!
Goed dat je naar dr. Kappel gaat!
Moonriver

Ongelezen bericht 16 jun 2019 20:24

Dank lieve Luna!

Zou niet weten wat ik zonder je moet! ❤️
diana1967

Ongelezen bericht 16 jun 2019 20:42

ben het met je eens moonriver, waar zouden we zonder Luna (en Sol) zijn?
Daan

Ongelezen bericht 16 jun 2019 20:51

Wat een prachtig resultaat! Een mooi lichaam en mooie natuurlijke borsten. Weet je zeker dat je nog voor lipofilling gaat?
Ik heb explantatie nu twee weken achter de rug en ook al zijn mijn borsten klein en echt anders; tot nu toe voelt t heel oke! Van een c naar een, hopelijk blijvend a cupje.
Moonriver

Ongelezen bericht 16 jun 2019 21:20

Hoi Daan,

Dank voor je bericht. Nee ik weet nog niet zeker dat ik voor lipofilling ga. Voorkeur gaat ook uit om het niet te doen omdat ik gewoon niet meer geopereerd wil worden :-( Ben alle operaties en ellende zo zat. Ben ook bang dat ik dan weer complicaties zal hebben oid. Wil het mezelf gewoon niet meer aan doen. En de situatie (leren) accepteren zoals die nu is. En dat is gewoon een proces... Mijn linkerborst is ook iets voller/groter en daar heb ik altijd al mee gezeten maar ook dat is een acceptatie puntje. Het kan allemaal niet perfect zijn, als we maar gezond zijn (worden).

Liefs!
X
Dorie

Ongelezen bericht 16 jun 2019 22:48

Dat van die ongelijkheid was me niet eens opgevallen. Volgens mij hebben
Heel Veel vrouwen dat!ik zelf ook (voor de bv) de pc gaf aan ook wat te kunnen doen aan het grote verschil tussen mijn borsten. Ik wist natuurlijk wel dat dit er was maar dacht altijd dat het niet opviel. Maar de pc dus wel hahah van geen “probleem” dus in een keer een “probleem”. Heb nu twee verschillende maten implantaten. En de borst met het grote implantaat is nog steeds is kleiner dan de andere. Ik overweeg nu ook explantatie. Het schiet nu ook wel eens door Mn hoofd dat ik wel lipofilling nodig heb om het verschil op te heffen. Maar dan roep ik mezelf snel tot de orde... heb me tenslotte nooit echt aan gestoord aan het verschil totdat de Pc het zei, dus ga meer hier straks ook niet aan storen 😇
Tenminste ik weet dat het vaak gewoon in je hoofd zit. Een ander ziet het niet!
Had jij ook twee verschillende maren prothese ? Welke bh maat had jij voor je bv als ik vragen mag ? Vergelijkbaar met nu?
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Moonriver

Ongelezen bericht 16 jun 2019 23:31

Hoi Dorie,

Ik had inderdaad ook twee verschillende maten protheses. Links die al wat groter was had ik 475 cc en rechts die minder groot was had ik 525 cc. Maar ondanks de verschillende maten protheses was mijn linkerborst nog steeds groter. Het klinkt misschien groot maar het viel echt mee. Ik ben zelf qua bouw ook niet echt petite.
Toen ik mijn protheses nog had droeg ik cupmaat D en nu heb ik niet echt een cupmaat. Heb van die bralettes gekocht in een maat M en dat zit prima.

Over dat verschil hoor ik vaker dat de PC’s erover beginnen terwijl je als patiënt dat niet eerder is opgevallen. Ik ga er nu ook niks meer aan doen en accepteer het zoals het is. Het is precies ook wat jij zegt; bij geen 1 vrouw zijn de borsten precies gelijk.

Liefs!
Wonderful

Ongelezen bericht 17 jun 2019 14:02

Hi moonriver,

Woww jouw borsten zien er goed uit! Ik hoop, dat ze bij me ook zo mooi zijn na de explantatie :D
Dank je wel voor het delen over de hoeveelheden van de implantaten want je ziet geen overschot huid bij je?

Beterschap knuffels :)
AmbervdV

Ongelezen bericht 22 jun 2019 23:31

Hi moonriver,

Jij schrijft dat je geen push-up of bh's met vulling kan dragen omdat je borsten te slap zijn. Waarom kan dat niet denk je? Of wat ervaar je dan?
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”