Op zoek naar dames die explantatie en lipofilling tegelijk hebben gedaan.

Lees informatie of stel vragen.
sasan

Ongelezen bericht 04 jun 2019 10:56

Hallo dames,

Ik ben nieuw op dit forum. Momenteel draag ik 8 jaar allergan en wil ze vanwege aanhoudende ontstekingen in gewrichten en organen laten verwijderen. Ik overweeg monoblocs of lipofilling. Zelf heb ik nog geen aa-cup, dat speelt heel erg mee in de beslissing. Afspraak gehad met dokter Kappel. Zij adviseert lipofilling. Zelf ben ik hier een beetje bang voor omdat ik een dame heb ontmoet die dit heeft laten doen en waar je het ongelofelijk goed ziet (alsof er een soort kaasschaaf over haar heupen en buik is gegaan) ook heeft ze er veel pijn in - stram, steken, stijf. Ik zoek dus dames die verhalen hebben over explantatie en lipofilling: positief of negatief. Ook vraag ik me af of er nog andere aan te raden artsen zijn buiten dokter Niessen en dokter Kappel waar ik bijna iedereen over hoor. Lieve groeten!
Laatst gewijzigd door sasan op 04 jun 2019 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Essi

Ongelezen bericht 05 jun 2019 08:31

Welkom hier.
Er zijn genoeg dames die het in een keer hebben gedaan.
Gewoon even rond kijken.
Komt goed.
Groetjes essi
Daniëlle Slingerland

Ongelezen bericht 05 jun 2019 10:09

Ik heb gisteren mijn verhaal gedaan,maar ben pas 12 dagen postop. Heb veel gehad aan het het verhaal van Diana!
diana1967

Ongelezen bericht 05 jun 2019 21:56

Hallo Sasan
Welkom op de site, je kunt hier heel veel verhalen lezen en veel vragen stellen.
Ik weet niet hoeveel cc ze bij jouw kennis hebben ingespoten en hoe dit gedaan is, maar bij mij is er 120cc per borst ingespoten (zie mijn foto's). Nu draag ik ook maat 42 bij 1.70m. Bij mij zijn er op 6 plekjes wat vet weg gehaald. Die plekjes zie je bijna helemaal niet meer, dus echt geen kaasschaafplekken. Ik zal anders morgen een foto maken en bij mijn andere foto's plaatsen. Maar echt, totaal geen schaafplekken hoor, wees daar niet bang voor. Weet je bij welke pc jouw kennis is geweest?
Groetjes
Diana
sasan

Ongelezen bericht 03 jul 2019 13:51

Hallo dames,

ik ben zeer weinig op m'n laptop - sorry voor de late reactie!
Dankjewel voor jullie reacties.
Diana, ik weet niet waar ik jouw foto's kan vinden?

Liefs

Aanvulling van Luna van 7 okt 2020: Ik wil ook nog dit eerlijke antwoord van Rita Kappel met jullie delen over wel of niet direct lipo.

Ik heb dr. Kappel om uitleg gevraagd wat betreft het wel of niet direct doen van lipofilling en waarom ze het bij sommige vrouwen meteen bespreekt of aanbiedt en bij anderen juist niet. Dit was haar antwoord:

Inderdaad doe ik in sommige gevallen direct lipofilling. Ik bekijk de situatie per patient. Is er genoeg vulling en elastisch huid, dan adviseer ik verder niets te doen (dus alleen explantatie). Is de huid erg dun en zaten de prothesen achter de spier, dan weet je dat het niet fraai uit zal zien en dat kan je beter maar alvast lipofilling bespreken. Is de prothese óp de spier, dan heb je achter de klier de holte waar de prothese in zat en dan kun je daar vet in kwijtraken bij lipofilling. Heeft een patient weinig vet, dan moet ik zuinig zijn op wat er is, en is er meer kans op een beter resultaat in een tweede aparte operatie.
Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen lipofilling”