Explantatie Daan - Dr. Kappel
Lieve Daan,
Kanjer, you go for it!!
Wat voor tips wil je? Door wie word je geopereerd en wat ga je laten doen? Explantatie of ook combi van...?
Op de site staat tips van dr Niessen, die zou ik zeker volgen
Zelf heb ik alleen de arnica niet vooraf gedaan, maar achteraf via een homeopaat
liefs
Diana
Kanjer, you go for it!!
Wat voor tips wil je? Door wie word je geopereerd en wat ga je laten doen? Explantatie of ook combi van...?
Op de site staat tips van dr Niessen, die zou ik zeker volgen
Zelf heb ik alleen de arnica niet vooraf gedaan, maar achteraf via een homeopaat
liefs
Diana
Tips ter voorbereiding qua voeding, pijnstilling maar ook stress-beheersing. ben zo bang.
Ik word geopereerd door dr. Kappel. Kochten jullie al een bh voorafgaand aan je operatie of na operatie? Geen idee wat ik kan aanschaffen qua maat. Ik koop al weken geen nieuwe kleding meer omdat ik verwacht niet alles meer aan te kunnen met super mini borstjes.
Ik word geopereerd door dr. Kappel. Kochten jullie al een bh voorafgaand aan je operatie of na operatie? Geen idee wat ik kan aanschaffen qua maat. Ik koop al weken geen nieuwe kleding meer omdat ik verwacht niet alles meer aan te kunnen met super mini borstjes.
Alvast heel veel succes topper! Qua voorbereiden is het beste er zo kalm mogelijk naar toe te leven. Eet en drink gezond. Slaap voldoende. Ik weet, het klinkt cliché, maar is echt zo.
Succes!!!
Klachten melden: viewtopic.php?t=1689
er staat ergens advies van dr niessen, als dit niet te vinden is, geef het maar aan, dan zal ik het nog een keer over typen
iig geen caffeine (zit in koffie, chocola en gewone en groene thee) vanaf 2 weken voor tot 2 weken na operatie
en 2 weken van tevoren beginnen met supplementen (geen omega en curcuma, dat vanaf 7e week na explantatie)
laat maar weten wat je wilt
en meis, probeer te ontspannen, het komt echt goed
heeft dr kappel niet gezegd welke maat je ongeveer over houdt? Dr Niessen adviseert hierin wel, omdat je bij hem zelf de bh mee moet nemen
Zeker na explantatie is een goede bh wel zinvol; kan je haar hierover mailen?
lieve groetjes
Diana
iig geen caffeine (zit in koffie, chocola en gewone en groene thee) vanaf 2 weken voor tot 2 weken na operatie
en 2 weken van tevoren beginnen met supplementen (geen omega en curcuma, dat vanaf 7e week na explantatie)
laat maar weten wat je wilt
en meis, probeer te ontspannen, het komt echt goed
heeft dr kappel niet gezegd welke maat je ongeveer over houdt? Dr Niessen adviseert hierin wel, omdat je bij hem zelf de bh mee moet nemen
Zeker na explantatie is een goede bh wel zinvol; kan je haar hierover mailen?
lieve groetjes
Diana
- Daniëlle Slingerland
Succes, probeer te mediteren of op je buikademhaling te focussen want hoe relaxter je erin gaat zo kom je er ook uit.
Bij mij helpt het om van 100 naar 0 terug te tellen, als je daarop concentreert valt alles om je heen vaak weg.
Xoxo liefs hartje
Bij mij helpt het om van 100 naar 0 terug te tellen, als je daarop concentreert valt alles om je heen vaak weg.
Xoxo liefs hartje
Hoi , ze zijn eruit!! En het is me, tot nu toe erg meegevallen allemaal. Even kort mijn verhaal. Ik moest me om 13.45 melden in Amsterdam. Kort erna werd ik opgevangen door een superlieve verpleegkundige. Ze stelde me gerust omdat ik toxh wel wat gespannen was en ff traantje moest laten; door zenuwen, slaapgebrek etc. Operatie kleding aan, anesthesist kwam infuus prikken, dr Kappel voor laatste vragen en fotos en toen naar operatie kamer gewandeld. Daar stond een heel aardig team klaar, die me door gezellig te kletsen even wat afleiding gaven. En voor ik t wist was ik weg .... en 75 minuten later werd ik langzaam wakker. En wat me dus Zo meevalt.. ik heb geen last van sufheid oid. Na boterhammetjes, thee en een plas mocht ik naar huis. Het hele team kwam me gedag zeggen. Eenmaal thuis had ik honger. Gegeten, gedronken en netflixje. Omdat ik toen wat bleekjes zag, ben ik in bed gaan liggen. Ik heb geen pijn; hooguit een ontzettend stijf gevoel als je te fanatiek in de sportschool hebt gezeten. Dr.Kappel belde nog om te informeren hoe t gaat. Ik heb het resultaat nog niet bekeken onder t hemdje. Ik heb een hemdje overheen en dat oogt plat. Maar het is voor nu oke! Dit ben ik. Ik hield protheses ( die nog heel zijn!) in mijn handen: wat is dat zwaar!!!
Het is niet echt een kort verhaal maar voor nu ff genoeg ! Groet Daan
Het is niet echt een kort verhaal maar voor nu ff genoeg ! Groet Daan