Waarom lees ik alleen over prive klinieken?

Een lijst met goede chirurgen.
anita 64

Ongelezen bericht 30 mei 2019 16:33

Hello, graag zou ik weten waarom ik alleen maar lees over privé klinieken? Niet over plastisch chirurgen in ziekenhuizen. Ik wil mijn implantaten ook eruit hebben maar ik ben gisteren naar een gewoon ziekenhuis geweest. Terwijl er geen harde bewijzen zijn dat ik er ziek van ben is er toch een aanvraag gedaan bij mijn zorgverzekering. Dus dat is afwachten, ik heb ook geen idee wat de prijzen in een ziekenhuis zijn. Iemand daar voorbeelden van?....
Lieve groet, Anita
wilmaatje

Ongelezen bericht 30 mei 2019 19:20

Hoi anita

Voor zover ik weet zijn er natuurlijk PC die het ziektebeeld herkennen en erkennen, en dat daarom veel meiden van dit forum naar een bepaalde chirurg gaan. De meeste werken idd in priveklinieken. Maar sommige van deze artsen zijn ook gewoon werkzaam in reguliere ziekenhuizen. zo ver ik weet werkt bijvoorbeeld dr Niessen, ook in het VU Amsterdam, hij heeft overigens 10 jaar geleden mijn implantaten gezet, en nu dus explantatie door hem.

In het ziekenhuis zullen ook best explantatie doen, maar kijk dan wel of de arts bekend is met bijv: kapsel weghalen, of kapsel laten onderzoeken. evt indien gewenst borstverkleining, lifting, lipofilling

daarom staat er hier op de site een lijst met PCs waar meiden goede ervaring mee hebben sommige zullen miss ook in regulieren ziekenhuizen werken en soms huren ze ook ruimtes en werken ze als zelfstandig PC

ik hoop dat ik je vraag beetje heb kunnen beantwoorden en anders krijg je vast nog een aanvullende reactie van een van de meiden, succes met je keuze etc

Lieve groet wilma
Plaats reactie

Terug naar “Welke chirurgen?”