Explantatie + lift + lipofilling Diana - Dr. Niessen

Deel ervaringen en foto's.
Essi

Ongelezen bericht 21 mar 2019 15:41

Hé dat is vervelend, Diana! Ik hoop dat het plekje snel weer weg gaat. Ik denk niet dat je jou operatie met die van Steffel moet vergelijken. Jullie hebben echt wel een ander soort operatie gehad. En je weet nooit hoe het uit eindelijk uitpakt. Je hebt je van te voren verdiept en bent vast niet te overhaast hier in geweest. Kom op niet doen. Je was zo positief. Komt vast goed. Groetjes Essi
Esthertje

Ongelezen bericht 21 mar 2019 15:42

Hi Diana

Wat vervelend dat de ontsteking terug is.
Het is ook niet niks wat je lichaam doorgemaakt heeft.
Ik heb slechte dingen gehoord en gelezen over collodiaal zilver. Zou het zeker niet innemen.
Maar goed, dat is aan jou.
Ben je ook met de ontsteking naar je huisarts geweest?

Fijn om te lezen dat je hechtingen van de lipo er nu pas uit zijn bij jou. Ik vroeg me namelijk af of de mijne er niet al uit hadden moeten zijn 😉

Hoop dat je lijf de ontsteking er snel uitwerkt.

Liefs
Esther
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 mar 2019 16:10

Ben het met Esthertje eens, niet innemem lieverd!!!
Neem hoge dosering vit c. Begin met 2000-3000 mg tot 4000mg ontzuurde vit c (ascorbaten complex). Je zou de dosering langzaam verder kunnen opbouwen, maar ik raad het je niet aan. Op zich is de diarree die kan onstaan na veel hogere doseringen niet erg en stopt gelijk als je de dosering weer afbouwt, maar ik geloof zelf dat 3000mg-4000mg genoeg is.
Neem dus wel een ontzuurde vitamine c anders kriijg je sowieso maagdarmklachten!
Ik zou ook cranberry tabletten nemen. Probeer iets te vinden met weinig additieven. Cranberrys zitten vol antioxidanten en helpen ook ontstekingen af te remmen. Niet alleen blaasontstekingen.
Sterkte moppie en bedankt nog voor je donatie!!!!😁
😘😍

Een linkje over vit C: https://www.orthokennis.nl/nutrienten/vitamine%20C
En 1 over andere natuurlijke antibiotica naast de cranberry extract: https://energiekevrouwenacademie.nl/10- ... kenkastje/

Vit C altijd nemen, omdat het je imuunsysteem versterkt. De natuurlijke antibiotica berust op het feit dat planten polyfenolen bezitten die ze helpen beschermen tegen infecties en indringers van buitenaf. Deze hebben ook in het menselijke lichaam een positief effect. Maar alles met mate natuurlijk ;) In cranberries zitten stofjes waardoor bacteriën zich niet makkelijk aan cellen kunnen hechten. Vandaar dat het zo goed werkt. Dit werkt ook buiten de blaas.
diana1967

Ongelezen bericht 22 mar 2019 10:17

dank voor jullie reactie
colloidaal zilver zit in een spray, die je op je ontsteking moet sprayen; dus neem het niet in
volgens een fytotherapeute en homeopaat zou het kunnen werken, maar nu twijfel ik toch,
ik heb inderdaad zelf ook gelezen dat het er veel tegenwerkingen zijn
ik slik 2x per dag een hoge dosis vit C, ik zal er nog eentje aan toevoegen
en ik zal ook de cranberry bestellen, (dank je wel luna x)
lieve groetjes
Diana
ps: hebben jullie ook het meeste last van de zijkant, net onder je okselhaarstreek?
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 mar 2019 10:30

Als je 2000mg slikt, kun je daar van 3000mg naar 4000mg gaan. Wel ontzuurde vorm, omdat je anders maagklachten kunt krijgen.
Wel letten op hoe je darmen reageren. Bij de meeste mensen is dat pas over de 4000mg. Bij mij al veel sneller.
Ik weet te weinig over dat andere middel af maar ik zou het zelf nooit nemen of sprayen.
Als het plekje erger wordt of je voelt je ziek en koortsig, gewoon een arts inschakelen hoor!
Sterkte!!! X Luna
Esthertje

Ongelezen bericht 22 mar 2019 10:39

Hey Diana

Check ook even of je bh niet irriteert op dat plekje, als je dat nog niet gedaan had 😉

Ik heb geen last van de zijkant bij m’n oksel.
Maar ik heb wel gelezen dat meer dames daar last van hadden na explantatie en lift. Daar lopen natuurlijk ook je spieren en Lymfeklieren. Kan best dat het daar ook wat rommelt door alle drukte met afvoeren van vocht en afvalstoffen.

Goed naar je lijf luisteren en jouw gevoel daarbij. Gaat het beter of wordt het erger? Of had je al meer verbetering mogen verwachten?
Jij weet t best hoe jouw lijf werkt. Bij twijfel zou ik even naar de huisarts gaan.

Liefs
Esther
Essi

Ongelezen bericht 23 mar 2019 15:35

Ik heb heel regelmatig een naar gevoel in mijn oksel gebied. Ik heb het voor mezelf wel weggezet als klacht van mijn siliconen. Het is een gevoel wat ik zeker meer dan drie jaar heb. Ik kan dit met zekerheid zeggen omdat ik deze klacht al had vóór mijn wissel i.v.m kapotte implantaten en dat is nu al drie jaar geleden. Voor mijn gevoel heeft het ook met mijn lymfeklieren te maken.
diana1967

Ongelezen bericht 23 mar 2019 19:01

dank voor jullie lieve reacties; het gekke aan het plekje is: het is alsof er 2 lagen vel af zijn
en het is rood eromheen
maar ik heb geen pijn, en geen koorts, dus dat is heel fijn
dr Niessen gemaild; kan geen kwaad, goed niet zelfklevende gaasjes erop houden (was ook de tip van Luna); evt kan ik bij hem langs gaan, gaat hij dat plekje met een gaasje bewerken tot het een klein beetje bloed, dat zou de genezing iets kunnen bevorderen, maar daar wacht ik nog 1 week mee; ben niet zo'n held.
de hechtingen zelf (rond de tepel en het anker) van de rechterborst zien er goed uit, na zo'n 5 weken; en de linkerborst heeft dus alleen dit plekje, rest ziet er ook goed uit.

lieve groetjes
Diana
diana1967

Ongelezen bericht 17 apr 2019 16:14

Het is nu een paar weken na de operatie.
Ik heb geen pijn gehad, wel een ontstekinkje op 3 landen punt, maar goed overleg gehad hierover met mijn homeopaat en dr Niessen.

Nu zoek ik me suf naar een lekkere soepelvallende beugelloze bh; heb 2 dure gekocht maar die snijden in mijn vlees en tepel, doet geen zeer maar is niet goed. Heb er nu 1 van Livera, maar deze heeft van die zijbeugels zeg maar
Ik zoek goed ondersteunende van zacht materiaal Bh, die de hele borst omsluit

Iemand tips? Lascana? Ander?

Dank jullie wel

ps: na 8 mei zal ik foto's in het besloten deel laten plaatsen; het is dan 3 maanden na de operatie
Essi

Ongelezen bericht 17 apr 2019 16:20

Ik kan je geen tips geven Diana. Ik ben wel erg benieuwd naar het resultaat. Hoe kom ik in het besloten deel eigenlijk?
Groetjes essi
diana1967

Ongelezen bericht 17 apr 2019 16:21

weet ik nog niet Essi, maar dat vraag ik 8 mei aan Luna en Sol :D
D-borah

Ongelezen bericht 17 apr 2019 17:39

Wellicht eens kijken op bonprix of wehkamp ofzo? Daar zag ik laatst allemaal eenvoudige beugelloze bh’s zonder naden etc.
- Beauty is only skin deep -
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 apr 2019 19:11

Essi schreef:
17 apr 2019 16:20
Hoe kom ik in het besloten deel eigenlijk?
Groetjes essi
viewforum.php?f=133

Kun je alleen zien als je bent ingelogd.
kploeg

Ongelezen bericht 01 mei 2019 11:50

Hoi Rianne

Weetjij wat de lippofilling kost bij niessen?
Groeten Kim
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 mei 2019 12:13

kploeg schreef:
01 mei 2019 11:50
Hoi Rianne

Weetjij wat de lippofilling kost bij niessen?
Groeten Kim
Lieve mop, hier prijs met explantatie erbij viewtopic.php?t=2106
Wat zonder is weet ik niet, maar mail hem even. Ze reageren snel hoor! Heel vriendelijke goede mensen, dr. Niessen en assistente!!😊
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”