Nieuw lid

Protheses vanwege cosmetische reden.
Magalie

Ongelezen bericht 18 feb 2019 18:09

Hallo
Mijn naam is magalie en kom uit België
Ik heb 14 jaar geleden borstimplantaten laten steken
En nu na het voelen van opgezette lymfeklieren in mijn oksel naar de pc geweest
Eerst een mammografie en echo laten nemen daar was niks op te zien nadien nog een nmr gedaan en daar is vastgesteld dat alle 2 de prothesen gescheurd zijn! Help!
Wat was me dat schrikken. Nu raad de pc mij aan om de gewoon te vervangen maar in heb toch heel veel twijfels en zou ze gelijk liever laten verwijderen..... volgende week dinsdag 26 februari staat mijn operatie gepland en ik kan maar niet beslissen wat ik nu zal doen 🤔😥ik ben bang als ik ze laat verwijderen dat mij vel heel veel gaat hangen en een lift zie ik niet zitten voor de vele littekens
Esthertje

Ongelezen bericht 18 feb 2019 18:15

Hi

Welkom hier. Ik zou zeggen, lees je in hier op het forum en dan hoef je echt niet meer te twijfelen. Laat ajb geen siliconen) implantaten meer plaatsen.

Sterkte met je afweging

Liefs
Esther
Muisje

Ongelezen bericht 18 feb 2019 18:24

Welkom op het forum, snap heel goed dat je bang en geschrokken bent. Ik zou zelf geen nieuwe protheses laten zetten, maar dat moet jij zelf beslissen. Lees hier alles goed. Alvast succes met de operatie en met je keuze maken.

Liefs Mieke.
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
steffieL

Ongelezen bericht 18 feb 2019 18:35

Hoi,

Welkom.
Wees niet bang, er zijn zoveel mooie resultaten.
Ik ben 11 februari voor explantatie gegaan, zonder verder iets te laten doen. Ik wil de natuur haar gang laten gaan en mijn lijf tot rust laten komen.
Ik ben blij met het 1e resultaat. Mijn foto's en heel veel andere kan je bekijken.
Succes met nadenken, je komt er wel uit!

Lieve groet SteffieL
Essi

Ongelezen bericht 18 feb 2019 20:21

Lees op het forum en overtuig jezelf.
Ik heb drie jaar geleden ook bij lekkage nieuwe laten plaatsen. Als ik toen dit forum was tegen gekomen, had ik het nooit meer gedaan. Ik dacht geen klachten te hebben. Maar hoe langer ik me er in verdiep....hoe meer van mijn "lichamelijke mankementen " ik toch w.s aan mijn borstprothese te danken heb. Ik ga als alles goed is half maart al voor verwijdering van implantaten en kapsels.
Sterkte met je beslissing.
Sol

Ongelezen bericht 19 feb 2019 09:06

Hee magali

Welkom op het forum. Net wat de anderen al schreven, laat ze eruit halen meid. Alleen die dodelijke twijfel al, was persoonlijk voor mij al een reden om te explanteren. Ik las ooit dat het eigenlijk gek is, als we iets in ons lichaam laten stoppen, en dan maar hopen dat het goed gaat..best vreemd eigenlijk want zo redeneert een mens vaak bij apparaten of andere situatie ''s.

Maar wisten we destijds maar wat we nu weten..

Sterkte en succes lieverd.
diana1967

Ongelezen bericht 21 feb 2019 11:15

Hallo magalie
eruit met de implantaten, en ik zou zelf nooit meer voor opnieuw kiezen (ben sinds vorige week woensdag verlost van mijn implantaten). Heb wel een lift en lipo gelijktijdig laten doen. Mijn PC is zeer deskundig hierin. Ik twijfelde ook over lift ,maar mijn eigen borstweefsel was alleen maar onder mijn tepel, dus het moest wel. Maar de ene PC zegt: je krijgt zo'n groot litteken, en mijn PC die mij uiteindelijk heeft geopereerd, zegt, je krijgt alleen dit. Laat je goed adviseren door meerdere PC's. En ga anders sowieso voor explantatie, dan zie je wel na een paar maanden of je uberhaupt de lift nog wil of nodig hebt Sterkte met je beslissing
groetjes
Diana
Magalie

Ongelezen bericht 01 mar 2019 14:30

Dinsdag explantatie ondergaan oef met een heel bang hartje binnen gegaan in het ziekenhuis..
1 nachtje moeten blijven en 24u misselijk geweest na de narcose
Nu zitter er nog drains in maar deze zullen er waarschijnlijk dit weekend uit mogen.
De wondjes doen een klein beetje pijn maar valt al bij am goed mee
:D
Bieberd

Ongelezen bericht 01 mar 2019 14:43

Wat fijn om te horen dat het achter de rug is en dat het goed met je gaat. Goed van je dat je ondanks je twijfels en angsten toch de keuze hebt gemaakt voor explantatie. 2 gescheurde implantaten, jemig zeg.. Heb je je borsten al kunnen zien of zit je nog lekker ingetaped? Goed herstel gewenst!
Muisje

Ongelezen bericht 01 mar 2019 16:15

Fijn dat het achter de rug is, nu goed herstellen.

Liefs Mieke.
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Essi

Ongelezen bericht 01 mar 2019 18:37

Gelukkig je bent er van af!
Ik wens je een heel goed herstel.
Groetjes essi
Magalie

Ongelezen bericht 01 mar 2019 18:46

Ja mijn borsten zien er een beetje ingedrukt uit. De verpleging zegt dat het nog mee valt en dat de huid ook nog wat zal bijtrekken zoals een zwangerschap geweest we zien wel....
Blij dat ik ze eruit gehaald hebt al Heb ik tot de laatste minuut getwijfeld wat ik ging doen en met tranen in de ogen onder narcose gegaan..
Maar toen de pc na de operatie bij me kwam en zij dat het echt een vuil boeltje was helemaal gescheurd en veel silicone eruit weliswaar in het kapsel ben ik toch blij met mijn keuze ... liever platte borsten dan zieke borsten ... als ik het aandurf post ik wel eens een foto van mijn borsten nu maar dan als de drains eruit zijn
Bedankt voor de lieve woordjes 😘
Bieberd

Ongelezen bericht 01 mar 2019 18:59

Magalie schreef:
01 mar 2019 18:46
Ja mijn borsten zien er een beetje ingedrukt uit. De verpleging zegt dat het nog mee valt en dat de huid ook nog wat zal bijtrekken zoals een zwangerschap geweest we zien wel....
Blij dat ik ze eruit gehaald hebt al Heb ik tot de laatste minuut getwijfeld wat ik ging doen en met tranen in de ogen onder narcose gegaan..
Maar toen de pc na de operatie bij me kwam en zij dat het echt een vuil boeltje was helemaal gescheurd en veel silicone eruit weliswaar in het kapsel ben ik toch blij met mijn keuze ... liever platte borsten dan zieke borsten ... als ik het aandurf post ik wel eens een foto van mijn borsten nu maar dan als de drains eruit zijn
Bedankt voor de lieve woordjes 😘
Tegen mij is ook gezegd dat de huid tot een jaar na de operatie nog wat strakker zal trekken. En hoe dan ook; gezondheid gaat boven alles! Je hebt absolute de juiste keuze gemaakt hoor, twijfel daar niet aan.
diana1967

Ongelezen bericht 01 mar 2019 20:27

Lieve Magalie
Wat ben jij dapper geweest! Wees trots op jezelf! Je deed het toch maar
Nu lekker de tijd nemen om te herstellen.
Foto's komen wel of niet, maak je daar geen zorgen over (ik plaats ze ook waarschijnlijk pas over 3 maanden, zijn nu nog veel te opgezet)
Lieve groetjes
Diana
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 mar 2019 11:31

Aaah Magalie, we wisten niet dat je al zo snel geopereerd zou worden.
Blij dat alles goed ging mop! :D
Herstel maar gauw!
😘🤗Luna ook van Sol
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”