Lieve Bloem,
Ik snap je twijfels heel erg goed lieverd, maar je moet wat op het forum staat niet in twijfel trekken, want we presenteren altijd feiten. We willen alle kanten laten zien want daar hebben vrouwen recht op.
Er waren inderdaad vrouwen die wat oneffenheden aan de benen hadden gekregen. Canoli was daar 1 van. Bij haar waren de oneffenheden storend vond ze zelf. En ze had na 2 behandelingen ook geen echt resultaat:
https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... 1&start=15
Ze heeft toch een implantaat laten zetten uiteindelijk...

Dit vertelde ze mij via de mail, vandaar dat het niet op het forum staat.
Bij Cynthia waren ook wat oneffenheden aan de binnenkant van de benen, maar ze vond het niet storend en is heel erg blij met haar resultaten. Volgens de arts kan er wel iets aan de oneffenheden gedaan worden. Ook Kirsten had oneffenheden aan de binnenkant van de benen. Ook zij vond het niet echt storend. Haar arts zou dit bij een volgende sessie weer mooi wegwerken. Ik weet niet of Kirsten weer voor een volgende keer is gegaan. Ze was 3 keer geweest. Ze had geen berichten meer op het forum staan, want dat vond haar man niet zo leuk, dus die heb ik verwijderd. Haar foto's heb ik nog wel en dames kunnen haar een pb sturen of via mij contact met haar opnemen.
Ik zou me persoonlijk niet onnodig bang maken over wat oneffenheden. De arts is heel kundig en zal er voor zorgen dat dit niet snel gebeurt. En mocht dit wel gebeuren dan is het amper te zien. En vaak is er nog wat aan te doen door middel van massage. Daarbij helpt het dragen van goede compressiekleding dat de kans op oneffenheden aanzienlijk verkleint. Ik ken een dame die echt heel erg slank was en bij wie er maar 30 cc in kon. Zij heeft geef oneffenheden aan de benen. Helaas is 30cc niks en kun je dan beter ook geen lipofilling laten doen.
Ik denk dat dr. Niessen meer dan 60cc kan inspuiten. Hij zegt dit omdat hij jou een realistisch beeld wil geven. Als er 80cc ingespoten kan worden, is er wel wat verschil te merken. Er was een dame die bij een 3e keer 80cc kreeg en dat pakte goed uit. Wel is het zo dat dit voor haar al de 3e keer was. Hoe vaker je lipofilling laat doen, hoe beter de resultaten. Ook Kirsten is dat opgevallen. En ook haar arts heeft dit gezegd.
Lieverd, als je vindt dat je te slank bent, dan is daar altijd wat aan te doen natuurlijk. Ik weet dat het onmogelijk lijkt, maar iemand zoals ik die door ziekte een bmi van 16 heeft gehad, weet dat aankomen echt mogelijk is. En als je aankomt, worden je borsten misschien ook wat groter.
Als ik je mijn ongevraagde advies zou mogen geven, zou ik zeggen het niet nu al te doen. De kans van slagen is gewoon veel kleiner (zie ook filmpje van Amerikaanse arts hierover) en jij hebt al dat vet hard nodig, dus het zou zonde zijn. Ik zou me richten op explantatie en herstel van gezondheid. Daarna kun je altijd nog nadenken over een lipofilling. De kans dat het daarna beter pakt is gewoon veel groter. En je zou kunnen nadenken over wat meer vet kweken en je leefstijl aanpassen, zodat je het gewicht ook behoud. Wie weet hoe je borsten er dan uitzien.
Marga, onze voorzitter die liet haar monobloc hydrogels verwijderen. Ze kreeg 70cc in de borsten om de gaten op te vullen. Ze was geamputeerd. Ze heeft geen borsten, maar de gaten zijn gelukkig wel weg. Maar van borsten kun je natuurlijk niet spreken.
De resultaten van lipofiling zijn zeer persoonsgebonden. En bepaalde factoren vergroten of verkleinen de kans van slagen. Explantatie en lipofilling gelijktijdig verkleind de kans helaas wel en dat is jammer als je al je vet hard nodig hebt. Ik zou het geld dan liever bewaren voor een eventueel volgende keer mocht het echt nodig zijn. En misschien kun je dan het Best systeem overwegen. Er is een dame, Loontje, die daar heel goede resultaten mee boekt. Zij had 1 geamputeerde borst.
Lastig he? Ik weet niet welke maat je vroeger had? Als je AA had dan snap ik wel dat je bang bent om weer zo eruit te zien. Ook omdat je zo lang bent, dus ik snap je wel hoor. Gelukkig zijn er tegenwoordig wel heel leuke bh's die je borsten 2 maten groter kunnen laten lijken. Dat scheelt enorm.
Ik wil je heel veel succes en stekte wensen lieverd!

❤ Luna, ook van Sol
Lieverd, ik zet even een linkje bij het infotopic naar dit stukje, zodat Sol en ik hiernaar kunnen verwijzen. Ik kan echt niet meer zulke lange reacties geven in topics.

voor jou moppie!