Hallo lieve dames,
Ik lees alweer een tijdje mee op dit forum. Dus zal me ook maar eens voorstellen. Ik ben 31 jaar en in 2010 eurosilicone geimplanteerd gekregen bij Bergman Clinics door dr. Koopman. Erg tevreden altijd mee geweest en op zich nooit geen last van gehad, dacht ik.
Afgelopen december kwam bij mij ineens de vraag op, wanneer ze nou vervangen of gecontroleerd moesten worden. Aangezien ik ze dus al bijna 9 jaar heb. Toen ik ging Googlen schrok ik me dood! Uiteindelijk op dit forum terecht gekomen en voor mij was het meteen duidelijk ; eruit die dingen!!
Nu is het alleen zo dat mijn man en ik hadden gepland om voor een 2e kleintje te gaan. Vandaar dat ik toch wel loop met de vraag wanneer is het juiste moment? Zsm opereren en zwangerschap uitstellen? Dit moet dan geloof ik een half jaar tot een jaar na de operatie? Of zsm zwanger worden en daarna pas opereren?
Dit laatste is eigen niet echt een optie eigenlijk. Wil er gewoon zsm van af. En ook omdat de siliconen invloed kunnen hebben op de kleine las ik hier.
Maar ik vraag me wel af; ik denk dat ik ook een lift nodig heb, aangezien ik 400cc heb aan implantaten. Dus stel dat ik nu laat explanteren en zou dan ook meteen een lift laten doen, dan hangen ze straks na de zwangerschap misschien wel weer op mn knieΓ«n. Beetje zonde van de operatie en het geld.
Misschien juist slim om eerst een explantatie te doen, daarna zwanger te worden en dan na het ontzwangeren maar weer eens kijken of ik nog een lift wil. Het liefst wil ik natuurlijk niet nog 2 operaties. Maar ik neig zelf toch wel na de laatste optie. En stiekem hoop ik dat ik gewoon blij kan zijn met mijn borsten zonder lift!
Iemand ervaring met explantatie van zoveel cc en met of zonder lift??
Nou het was een heel verhaal, bedankt voor het lezen!!