Aangenaam kennis te maken (operatie gepland door Dr van Adrichem)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 jan 2019 16:32

Maja34 schreef:
31 jan 2019 15:24
Mijn b6 verdubbelde /stapelde namelijk….
Jaja lieve schat, de mijne ook! Soms kom ik verhalen van dames tegen die echt veel op de mijne lijken, de jouwe is daar 1 van.

Misschien heb je hier wat aan: https://drjockers.com/understanding-methylation/
Is wel in het Engels.

Ik heb niet meer de kracht om verder te tikken lieverd.
Weet dat het goed komt, ook met jou!!! (na explantatie en heel heel lang ontgiften)

X
Heb een Nederlandse tekst gevonden die makkelijker en duidelijker is: https://www.lichaamenenergieinbalans.nl ... wisseling/
https://www.lichaamenenergieinbalans.nl/mthfr/
Marbat

Ongelezen bericht 31 jan 2019 17:20

Heel veel succes en sterkte gewenst.
steffieL

Ongelezen bericht 31 jan 2019 18:47

Maja34 schreef:
31 jan 2019 13:37
Jeetje wat is jouw verhaal herkenbaar! Veel overeenkomsten in klachten en ik heb ook een B12 en ijzer tekort.. maar ik verdraag geen injecties omdat de ontgifting spaak loopt en daardoor hele heftige histamine reacties heb.
Goed dat je ze eruit laat halen! Ik ben ook een rondje pc's aan het doen!

Mag ik vragen hoe de pc's die jullie bij Velthuis hebben bezocht omgaan met kapsel verwijdering?
Ik ben namelijk bij L. Zaal op consult geweest (zij heeft mijn bv ook gedaan), maar zij gelooft er niet in dat hoe meer kapsel er verwijderd wordt hoe beter dat is. Ook gaf ze aan dat het een zeer snelle en makkelijke ingreep is de explantatie.. dus dat geeft mij niet veel vertrouwen. Maar Velthuis is voor mij wel een optie omdat zij hebben aangeboden het onder baker 4 te willen indienen bij mijn zorgverzekering, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met andere pc's van Velthuis.

Liefs, Maja
Hoi Maja,

Dr van Adrichem kijkt of kapselverwijdering nodig is. Soms is het heel minimaal en dan laten ze het zitten om zo weinig mogelijk operatieschade te maken. Hij legt heel goed uit waarom wel of niet iets gebeurd.
De ingreep op zich schijnt inderdaad, afhankelijk van kapsel, niet heel ingrijpend zijn.
Nu moet ik erbij zeggen dat ik geen lift of andere ingrepen laat uitvoeren. Ik wil de natuur haar gang laten gaan en mijn lijf tot rust laten komen.
De pc was wel heel eerlijk dat hij de aanvraag voor vergoeding niet op kapselvorming kon gooien. Uiteindelijk wordt het gelukkig wel vergoed na een uitgebreide omschrijving van mijn klachten.
Veel succes.

Liefs SteffieL
Sol

Ongelezen bericht 31 jan 2019 20:35

Lieve SteffieL en Maja

Gezien bovenstaande post wil ik jullie toch nog even op deze link wijzen over het hoe en waarom van kapsel verwijderen. Ik weet dat veel pc 's hier vrij laconiek over doen, maar dames bedenk dat zij dat ook waren tav siliconen!! In de link staat ook een link naar de uitslagen van onderzoeken van kapsels. Hierin worden hoge concentraties siliconen aangetroffen!! Het is dus zeker zinvol om kapsels te laten verwijderen, hoe dun ook!!
viewtopic.php?f=37&t=475

Ik ben hier natuurlijk niet om een les te geven, maar ik zou er gewoon wel goed over nadenken!! Bedenk dat als jij opdracht geeft voor kapselverwijdering, ze dit gewoon horen te doen. Daar betaal je ook voor, tenslotte.

In ieder geval dames, succes met jullie beslissingen. Het is gewoon loei zwaar, die hele aanloop naar explantatie. En daarom wens ik jullie alle kracht toe!!

Heel veel liefs
AmbervdV

Ongelezen bericht 07 feb 2019 17:02

Wat een herkenning. Zeker dat ijzertekort. Mij mij denken de artsen (ben door heel de mallemolen gegaan) dat ik ergens bloed moet lekken vanwege het steeds terugkerende ijkzertekort. Ik weet zeker dat het door de implantaten komt.
Ik lees met je mee!
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
diana1967

Ongelezen bericht 07 feb 2019 19:19

Hoi Steffie,
Hoe heb jij de explantatie vergoed gekregen? Ik heb een afwijzing van mijn zorgverzekeraar (Heb geen baker 4), maar wel heel veel klachten.
Wel fijn voor je, dat scheelt toch enorm
Wanneer word jij geopereerd (of ben je al geopereerd, dan heb ik dat gemist...)?
groetjes
Diana
steffieL

Ongelezen bericht 08 feb 2019 11:30

Het aftellen is begonnen. Zojuist gebeld door de kliniek.
Maandag om 8 uur Nuchter aanwezig.
Ik kijk er echt naar uit :)

Liefs Stefanie
steffieL

Ongelezen bericht 08 feb 2019 11:34

diana1967 schreef:
07 feb 2019 19:19
Hoi Steffie,
Hoe heb jij de explantatie vergoed gekregen? Ik heb een afwijzing van mijn zorgverzekeraar (Heb geen baker 4), maar wel heel veel klachten.
Wel fijn voor je, dat scheelt toch enorm
Wanneer word jij geopereerd (of ben je al geopereerd, dan heb ik dat gemist...)?
groetjes
Diana
Hoi Diana,

De eerste aanvraag was afgewezen omdat er weinig tot geen kapselvorming is. De consulente van de kliniek kon ook verder niks noteren.
Binnen een uur een afwijzing.
Ik heb toen contact gezocht met de verzekering, met de vraag hoe je een heroverweging kan aanvragen.
De consulente moest een mail sturen met daarin de beschreven klachten.
En toen had ik geluk en kreeg ik akkoord.
Ik ga maandag onder het mes en kijk er echt naar uit. Net gebeld, 8 uur aanwezig....

Groetjes Stefanie
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”