Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Sol

Ongelezen bericht 20 nov 2018 20:09

Patriciapatricia schreef:Ik lees dat je het spannend vindt om binnen een half jaar 2x onder narcose te moeten. Ik zal je in het kort mijn ervaring vertellen.
Ik heb in september een vergroting gehad, binnen 1 week kreeg ik psychische klachten en angsten, deze waren enorm. 3 weken na de vergroting zat ik bij de PC om een datum te plannen om ze er weer uit te laten halen. 5 weken na plaatsen heb ik dus een explantatie ondergaan. Ben dus in 5 weken tijd 2x onder narcose gegaan. Als je gezond bent kan je lichaam veel aan.

Succes met je keuze

Ik ben nog elke dag blij dat ik ze weer kwijt ben, heel gek maar accepteer mijn lichaam meer dan voor de vergroting
Fijn dat je je verhaal wilde delen Patricia. Echt heel moedig om zo snel na operatie alweer te explanteren. Ik ben blij om te horen dat je blij en helemaal achter je keuze staat. Power!!

Ik wens je alle goeds en nogmaals dank voor het delen.

Liefs Sol
Miekje

Ongelezen bericht 20 nov 2018 20:18

Hoihoi Luna
Heb je mijn foto's ontvangen via mail?
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 nov 2018 12:25

Ja heb ze ontvangen. Sorry dat ik nu pas reageer, er is teveel aan de hand momenteel sorry!!!

Ik heb ze bekeken en snap waarom dr. Kappel de operatie niet tegelijk wil doen. Als ik eerlijk ben zou ik dat ook afraden. Je borsten zien er nog redelijk goed uit en het is zonde als je te snel kiest voor een lift. Je krijgt veel litekens vergeet dat niet en het is best een zware ingreep met veel meer risico's. Ik zou zelf kiezen om eerst de implantaten te verwijderen en dan een half jaar te wachten en dan te beslissen wat je zal doen.
En echt, je krijgt heus geen vellen!!! Zo erg zien ze er nu niet uit. De borsten van Diana zijn veel slapper en hangen meer dan de jouwe.

Dr. Kappel kan heel goed inschatten wanneer een lift nodig zal zijn en wanneer niet. Andere pc's kiezen vaak veel te snel voor een lift en daar is dr. Kappel wat terughoudend in en terecht.

Als je wilt plaats ik de foto's.

Lipofilling is een betere optie dan lift als je geen littekens wilt. Maar ik zou dit niet meteen met explantatie doen, want er overleefd dan veel minder vet. Maar besef je wel dat je borsten nooit helemaal vooruit gaan staan zelfs niet met een lift, daar heb je teveel eigen weefsel voor. En een normale borst hangt altijd wat en dat is heus niet erg maar juist mooi.

Ik denk dat jij echt niet ontevreden zult zijn na de explantatie. Bij onze foto topics zie je veel foto's van dames met soortgelijke borsten. Als ik mij kan herinneren had Angelique ook zulke borsten geloof ik.

Succes mop!

X Luna
Miekje

Ongelezen bericht 21 nov 2018 14:14

Geeft niks hoor. Bedankt voor je antwoord.
Ik heb de foto's van Angelique bekeken en zij heeft veel meer eigen weefsel dan ik zo te zien. Mijn borst hangt er ook meer overheen. Op de foto's van mij lijkt het allemaal mee te vallen, maar in het echt zien ze er niet zo goed uit
Maar misschien is alleen eerst explantatie toch beter...... het is ook niet mijn bedoeling om tienerborsten te krijgen hoor. :cool: iets hangen vind ik natuurlijk. Ben alleen zo bang voor lege zakjes.
Ik ga binnenkort met Diana afspreken om het met elkaar te bespreken omdat we in dezelfde fase zitten.
En wbt plaatsen fotos: dat mag zeker! Misschien heeft iemand er iets aan
Na operatie zal ik ook zeker weer foto's maken en plaatsen
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 nov 2018 15:44

Je zal geen zakjes overhouden lieverd, want je hebt nog best wat eigen weefsel hoor. En ik denk dat je ook wat zwaarder bent dan toen je de bv liet doen, dus dan zit er echt wel meer ;)
Ik denk echt dat wachten heel goed zal zijn. En je kunt daarna nog beslissen of je bijvoorbeeld nog lipofilling wil. Daarmee kun je de borsten ook wat steviger maken. En géén littekens!
Een lift is een mooi alternatief hoor, maar het is zonde als vrouwen dat laten doen als het eigenlijk niet nodig is. Dus ik zou zelf wel wachten met beslissen.
Ik kan op de foto's inderdaad niet alles goed zien, maar ze zien er op foto beduidend minder slap uit dan die van Diana. Want die zijn echt wat uitgerekt. Dat valt bij jou nog mee. Ik zie ook dat je huid nog best stevig is. Je hebt een heel goede huid hoor. De echte verslapping van de huid komt pas een paar jaar na de menopauze. Dat gaat geleidelijk. 52 jaar is op zich nog jong ;)
Natuurlijk is er verslapping, dat begint in de 40 al, maar stelt nog niet zo heel veel voor hoor. Het verschilt ook per persoon. Bij jou zie ik in ieder geval nog een goede huid.
Ik zal je foto's plaatsen.

X Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 nov 2018 15:52

Miekje, op realself.com vind je veel foto's van dames. Ga eens een kijkje nemen. Misschien zie je daar borsten die op de jouwe lijken.
Omdat je protheses onder de spier zitten, hebben ze ook minder effect op je huid gehad. Je spieren houden dat enigzins tegen. Natuurlijk is de huid wel slapper geworden daar en zal er ruimte komen op die plek, maar het is wel minder dan je denkt.
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 nov 2018 16:02

Lieve Miekje,
Je foto's staan hier: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... 97&p=17837
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 feb 2019 11:10

Lieve Miekje,

Volgens mij word je morgen geopereerd toch? Ik wil je ontzettend veel succes wensen!!!
Het komt helemaal goed en we zijn heel erg benieuwd naar je ervaring met dr. Melenhorst en vooral benieuwd naar je foto's! :D
Spannend hoor!!! Trek je het nog een beetje? Komt goed hoor mop, velen gingen je voor en alles kwam helemaal goed!

Dikke kus mop en morgen denk ik aan je!

Luna❤❤❤
Miekje

Ongelezen bericht 05 feb 2019 11:21

Dankje maarruh....Operatie morgen heb ik geannuleerd.....sorry: vergeten om hier te vermelden :oops:
Ik ga toch naar dr niessen. 21e febr. Explantatie met lipo. Dus geen lift (nog) eerst maar eens het resultaat afwachten. .
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 feb 2019 11:24

Ok, wat goed van je! In ieder geval minder littekens! :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 feb 2019 12:05

Hoewel dr. Niessen echt heel goed is hoor en je littekens ook amper zichtbaar zouden worden.
Een vriendin van mij deed een lift en je ziet het amper en zij heeft een donkere huidskleur.
Dikke😘

Ik had je vraag over de compressiekleding hier gedaan: viewtopic.php?f=146&t=1158&p=10043#p10043
diana1967

Ongelezen bericht 05 feb 2019 17:20

dank je lieve Luna, voor het meeleven met mij en Miekje
Bieberd

Ongelezen bericht 07 feb 2019 12:40

Miekje schreef:
05 feb 2019 11:21
Dankje maarruh....Operatie morgen heb ik geannuleerd.....sorry: vergeten om hier te vermelden :oops:
Ik ga toch naar dr niessen. 21e febr. Explantatie met lipo. Dus geen lift (nog) eerst maar eens het resultaat afwachten. .
Ik word ook de 21e geopereerd door dr Niessen! Explantatie zonder lipo of lift. Spannend!!
Miekje

Ongelezen bericht 07 feb 2019 13:03

Jaaaaaaa echt he?! Hoe laat ben jij? Ik 9.30 waarschijnlijk
Bieberd

Ongelezen bericht 07 feb 2019 18:25

Oww ik heb geen idee hoe laat. Ik dacht dat je de tijd pas een aantal dagen van te voren te horen zou krijgen? Hmm een navragen dan misschien.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”