Kploeg, even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
kploeg

Ongelezen bericht 21 nov 2018 00:53

Dankjewel lieve Diana. Nog 2 dagen. Pfff begint nu wel spannend te worden. Ben gelukkig zoals t nu lijkt als eerste aan de beurt ( half 8 er zijn) als alles spoedig verloopt lig ik 10.15 op de uitslaapkamer, operatie duurd ongeveer 2uur.
Hoop dat jou operatie ook niet lang op zich laat wachten. Kon je niet eerder bij hem terecht? Kon binnen 2 dagen al en binnen 2week operatie (had zelf in een week gekund).
Begin beetje te twijfelen over het kapsel verwijderen, lees overal dat er dan meer kansen zijn op complicaties en dat ze eigen borstweefsel meenemen. Ik ga het wel doorzetten hoor, wil geen risico nemen namelijk dat er resten achterblijven
Ik hou jullie op de hoogte

Liefs xx
kploeg

Ongelezen bericht 21 nov 2018 00:54

Thanks Sol, wat lief dat er een topic wordt gemaakt (L) :oops: :oops:
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 nov 2018 12:04

Ik wil je veel sterkte en succes wensen alvast!!!!!

Het komt goed meisje, echt!!!!

Zo blij dat je snel wordt verlost en dat het wordt vergoed!!! :D

X Luna <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 nov 2018 12:34

kploeg schreef:Dankje Anna!! Ik zie er tegenop..gewoon idee dat ik vrijwel geen borsten meer ga hebben is even moeilijk voor me..mijn gezondheid is uiteraard het belangrijkste..maar goed ik ben wel een vrouw..En ja nouja zit mij even dwars nu
Anna schreef:Ja, kan ik mij heel goed voorstellen. Dat heb ik ook hoor.
Maar het idee dat ik ( hopelijk ) mij weer goed, lees; normaal kan voelen is wel heel fijn. Daar lever ik ontzettend graag die borsten voor in!
Succes en sterkte!
Ik ben begin december aan de beurt!

Lieve Anna, er is een verschil tussen een B hebben en een bv laten doen en dan kiezen voor explantatie en geen borstontwikkeling hebben een bv laten doen en dan kiezen voor explantatie..

Natuurlijk zitten de meeste vrouwen er mee dat hun borsten niet meer dezelfde zullen zijn en in volume en stevigheid afnemen, maar Kploeg had helemaal geen borsten en gaat weer terug naar helemaal of bijna helemaal plat. En dat is echt heel moeilijk en zwaar. Maar ook heel moedig en zeer sterk, want ze kiest voor haar gezondheid boven de borsten. Ik heb daar veel respect voor. En ik weet zeker dat ze haar weg zal vinden ook al is er een stukje weg.

Het zal moeilijk worden, maar je bent sterk lieve Kploeg!!!!!!!! Je bent een KANJER!!!!!!!!!!!!!
En dat zijn jullie allemaal ;)

X voor jullie allemaal!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
kploeg

Ongelezen bericht 21 nov 2018 19:01

Dankje lieve Luna...nog 2 nachten slapen...poeeeh blijft spannend hoor, maar even doorbijten...ga de eerste dagen bij mijn moeder logeren met mijn. Zoontje dus krijf in iedergeval goede zorg! Ik laat vrijdag even horen hoe het ging..liefs ××
diana1967

Ongelezen bericht 21 nov 2018 19:54

spannend, kploeg
ik wens je onwijs veel succes; laat je de dagen erna maar lekker vertroetelen,
dat heb je wel verdiend!
lieve groetjes
Diana
nb: nee, ik kon niet eerder terecht, ivm sluiting slotervaart heeft hij veel
patienten erbij gekregen
kploeg

Ongelezen bericht 21 nov 2018 22:04

Dankje Lieve Diana ,
Ga ik zeker doen. Oke dan heb ik geluk gehad dus. :D
Hoop dat jij ook snel geholpen wordt.
Liefs x
kploeg

Ongelezen bericht 21 nov 2018 22:07

Lieve Luna

Bedankt voor je lieve bericht, dit geeft mij net even de nodige power!!! Kreeg gewoon even de tranen in mn ogen van je berichtje. Wat ben ik blij met alle lieve reacties van iedereen hier, zo heb ik het gevoel dat ik er niet helemaal alleen voor sta. Heel veel liefde voor jullien allemaal
Sol

Ongelezen bericht 22 nov 2018 12:11

Heel veel succes lieverd!!!! Alvast voor morgen!!

Dikke knuffel
margot1

Ongelezen bericht 22 nov 2018 20:21

Heel veel succes morgen!!! Gaat vast en zeker goed komen!!! Het kan er alleen maar beter op worden moet je maar denken!!!
diana1967

Ongelezen bericht 23 nov 2018 20:02

hoe gaat het met je, lieve kploeg?
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 nov 2018 20:53

kploeg schreef:Lieve Luna

Bedankt voor je lieve bericht, dit geeft mij net even de nodige power!!! Kreeg gewoon even de tranen in mn ogen van je berichtje. Wat ben ik blij met alle lieve reacties van iedereen hier, zo heb ik het gevoel dat ik er niet helemaal alleen voor sta. Heel veel liefde voor jullien allemaal
Jij bedankt moppie.
Hoop dat alles goed is gegaan..

En ook heeeel veel liefde voor jou!!! :D

X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Miekje

Ongelezen bericht 15 dec 2018 19:44

Hopelijk is alles goed gegaan en gaat het nu al iets beter met je.
Ik ben 6 februari eindelijk aan de beurt voor explantatie met lift. Bij dr melenhorst. Er was een lange wachttijd...... het wordt tijd; ik krijg nu ook onverklaarbare exceemplekken.....Ik ben bang van siliconen
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”