Daar gaan we dan... op naar explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
kleinerooie

Ongelezen bericht 06 okt 2018 22:38

Hallo lieve dames,

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik heb dinsdag mijn pc gesproken. Hij ging spoed achter mijn naam zetten na ons gesprek. Woensdag heb ik het afspraakburo gebeld. Na wat tijd belde ze op naar mij en.... ik heb een ok datum!
Dinsdag 9 oktober wordt ik geopereerd :D :D :D
Ben blij maar zie er ook tegenop.
Hopelijk gaat alles goed en kan ik daarna gaan werken aan mijn herstel en proberen mijn leven weer vol op te pakken.
Ik hou jullie op de hoogte
Sol

Ongelezen bericht 08 okt 2018 19:57

Lieverd!!!!!

Dat is nog eens snel :D :D

Goedzo!!!!

Dus morgen al :D Mag ik je bij dezen heeeeel veeeeel succes wensen.?

Dikke knuffel

Ik ga je snel bij de komende operaties zetten, anders ben je al geopereerd
kleinerooie

Ongelezen bericht 09 okt 2018 08:34

Ja vandaag is mijn dag! Uiteindelijk toch nog snel gegaan. Lig nu al helemaal klaar om naar de ok te gaan. Ben wel wat nerveus maar weet waar ik het voor doe.
Ik laat jullie weten hoe het verlopen is.

Liefs :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2018 10:34

Ik heb alle berichten niet echt bijgehouden de afgelopen weken, maar zie nu toevallig dat je VANDAAG moet!!! :D

HEEL VEEL SUCCES MOPPIE!!!!!!!!!!!!!

Ik zit hard aan je te denken!!!

X Luna <3
kleinerooie

Ongelezen bericht 11 okt 2018 09:59

Goedemorgen lieve dames,

Het is klaar! Mijn explantatie is een feit.
Operatie is goed verlopen echter hadden ze langer nodig dan gepland. Protheses lagen vrij hoog en plat begreep ik. Diegene die gescheurd was hebben ze er met een omgekeerde spuit uitgezogen. Daarna alles gespoeld en de kapsels zijn naar pathologie gestuurd.

Eerste nacht was niet zo lekker maar vanacht ging al beter. Ben gistermiddag thuisgekomen zonder de drains en met een mooie steunbh. Deze hoef ik niet dag en nacht te dragen maar mag wel als ik dat prettig vind. De pijn valt me mee, al voel ik me wel burs op de borst.

Ben best geschrokken van de deuken in mijn borsten na de ok maar nu na 1 dag later zie je al verschil ontstaan. Ik heb geen lift gehad.

Herstel is nu het belangrijkst, ben blij dat dit forum bestaat en dat jullie zo liefdevol maar ook gedreven duidelijk maken dat protheses schadelijk zijn voor je gezondheid.

Xxx
margot1

Ongelezen bericht 11 okt 2018 17:38

Wat fijn dat je het achter de rug hebt!!
Ppfff...... je moet idd even geduld hebben.... maar per dag knapt het echt wel weer een beetje op hoor....
Succes met het herstel!
Sol

Ongelezen bericht 12 okt 2018 09:04

Dag pop!!

En daar was je weer!! Gelukkig is het achter de rug. Die ellendige troep ook. Mooi eraf nu en lekker herstellen :D

En bijtrekken doet het hoor!! Zelfs maanden na de tijd.

Doe rustig lieverd

Dikke knuffel
diana1967

Ongelezen bericht 21 okt 2018 23:02

hoe gaat het met je, kleinerooie?
lieve groetjes
Diana
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 okt 2018 10:53

Diana, je berichtje staat nu onder het topic van Kleinerooie. Hoop dat ze nog reageert.

X Luna
kleinerooie

Ongelezen bericht 31 okt 2018 10:13

Goedemorgen lieve dames,

Even een kleine update van mijn herstel. Het is nu drie weken geleden dat ik geopereerd werd. Ben momenteel nog erg moe wat mede veroorzaakt wordt door de verkoudheid/griep die ik er bij gekregen heb. Veel last van het hoesten. Mijn maag en darmen zijn inmiddels weer op gang gelukkig.
Mijn littekens voelen nog wel heel dik en knobbelig aan maar aan de buitenzijde ziet het er goed uit.
Draag nog steeds sportbh's maar mijn borsten voelen nu al losser aan. De tweede week werden ze wat opgezet en voelden pijnlijk, vooral aan de tepels. Dat gaat nu beter en daardoor voelt de sportbh ook comfortabeler.
Wat ook opvallend is is dat ik al binnen een week na de operatie 3,5kg aan vocht/gewicht ben kwijtgeraakt. Mijn ringen zitten nu veel losser om mijn vinger heen. Ook de opgezette buik die ik in de avond kon hebben is nu een stuk minder( leek wel zwanger :shock: )

Heb mezelf een gloednieuw infraroodcabine kado gedaan waar ik als ik wat verder ben in mijn herstel wil gaan detoxen. Verder aan de vitamine B12(Royal Green), hoge dosering Vitamine C (AOV) en Magnesium Citraat begonnen.

Hebben jullie nog tips,adviezen wat ik zou kunnen doen?

Hoor het graag, lieve groeten van kleinerooie.
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 okt 2018 11:17

Hoi lieverd,

Ben blij voor je dat het de goede kant op gaat! :D
Het vasthouden van vocht staat vaak in verband met darmklachten en aangezien jij die hebt, is dat natuurlijk niet vreemd.
En ja, ook siliconen dragen bij aan het vaathouden van vocht absoluut. En dragen bij aan de darmklachten, dus blij dat je ervan af bent!!! :D

Hoop dat je je nu steeds beter zult gaan voelen. Maar ik wil je nog wel waarschuwen dat het nog steeds alle kanten op kan gaan. De echte klap kan nog komen, dus wees erop voorbereid ok?

Heel veel liefs, Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”