Goedemorgen lieve dames,
Even een kleine update van mijn herstel. Het is nu drie weken geleden dat ik geopereerd werd. Ben momenteel nog erg moe wat mede veroorzaakt wordt door de verkoudheid/griep die ik er bij gekregen heb. Veel last van het hoesten. Mijn maag en darmen zijn inmiddels weer op gang gelukkig.
Mijn littekens voelen nog wel heel dik en knobbelig aan maar aan de buitenzijde ziet het er goed uit.
Draag nog steeds sportbh's maar mijn borsten voelen nu al losser aan. De tweede week werden ze wat opgezet en voelden pijnlijk, vooral aan de tepels. Dat gaat nu beter en daardoor voelt de sportbh ook comfortabeler.
Wat ook opvallend is is dat ik al binnen een week na de operatie 3,5kg aan vocht/gewicht ben kwijtgeraakt. Mijn ringen zitten nu veel losser om mijn vinger heen. Ook de opgezette buik die ik in de avond kon hebben is nu een stuk minder( leek wel zwanger

)
Heb mezelf een gloednieuw infraroodcabine kado gedaan waar ik als ik wat verder ben in mijn herstel wil gaan detoxen. Verder aan de vitamine B12(Royal Green), hoge dosering Vitamine C (AOV) en Magnesium Citraat begonnen.
Hebben jullie nog tips,adviezen wat ik zou kunnen doen?
Hoor het graag, lieve groeten van kleinerooie.