Voorstellen
Mijn explantatie topic: viewtopic.php?f=4&t=2184
Hoi allemaal
Ik ben nieuw op de site ik lees al wel een tijde mee.
Ik heb nu 5 jaar implantaten ik wilde ze er eigenlijk vorig jaar al uit laten halen alleen begon ik toen weer te twijfelen.
Nu is het echter zo erg dat ik ze het liefst vanavond nog zou laten explanteren
Ik ben snel moe vergeetachtig en het ruikt tussen mijn borsten ontzettend naar siliconen herkent dit iemand ?
Graag zou ik willen weten of dit lekkage zou zijn of het zweten genoemd wordt.
Ik ben op consult geweest bij dr visser.
Vandaag ben ik bij de dokter geweest en krijg ik een verwijzing naar een plastisch chirurg in het ziekenhuis ik hoop namelijk dat ik het via de verzekering kan regelen.
Hoi allemaal
Ik ben nieuw op de site ik lees al wel een tijde mee.
Ik heb nu 5 jaar implantaten ik wilde ze er eigenlijk vorig jaar al uit laten halen alleen begon ik toen weer te twijfelen.
Nu is het echter zo erg dat ik ze het liefst vanavond nog zou laten explanteren
Ik ben snel moe vergeetachtig en het ruikt tussen mijn borsten ontzettend naar siliconen herkent dit iemand ?
Graag zou ik willen weten of dit lekkage zou zijn of het zweten genoemd wordt.
Ik ben op consult geweest bij dr visser.
Vandaag ben ik bij de dokter geweest en krijg ik een verwijzing naar een plastisch chirurg in het ziekenhuis ik hoop namelijk dat ik het via de verzekering kan regelen.
Hoi Hoi.....
Jeetje dat je dat ruikt??? Geen idee of dat door lekken komt...Alle implantaten zweten heeft mijn pc gezegd dus dat zou het dan eventueel kunnen zijn....
Bij mij zijn ze er na 14 jaar 5 dagen geleden uitgehaald...
Ik weet niet bij wie je verzekerd bent? Ik bij CZ en dat is écht een gedoe geweest om het alsnog vergoed te krijgen ....uiteindelijk is het gelukt na een bezwaarschrift en het feit dat mijn pc heeft aangegeven dat er bij mij sprake was van een bakergraad 4... DAT óf het lekken/ scheuren van de implantaten vind alleen CZ reden tot vergoeding....
Jeetje dat je dat ruikt??? Geen idee of dat door lekken komt...Alle implantaten zweten heeft mijn pc gezegd dus dat zou het dan eventueel kunnen zijn....
Bij mij zijn ze er na 14 jaar 5 dagen geleden uitgehaald...
Ik weet niet bij wie je verzekerd bent? Ik bij CZ en dat is écht een gedoe geweest om het alsnog vergoed te krijgen ....uiteindelijk is het gelukt na een bezwaarschrift en het feit dat mijn pc heeft aangegeven dat er bij mij sprake was van een bakergraad 4... DAT óf het lekken/ scheuren van de implantaten vind alleen CZ reden tot vergoeding....
Dank je voor je reactie.
Ik ben verzekerd bij Cz dus dat gaat een lastige worden dan.
Ik ben benieuwd wanneer ik naar de plastisch chirurg mag dan kan ik kijken hoe en wat, ik ga er niet vanuit dat het vergoed wordt maar het zou wel fijn zijn.
Wat fijn dat ze er bij jou uit zijn nu gaat het goed ?
Ik ben verzekerd bij Cz dus dat gaat een lastige worden dan.
Ik ben benieuwd wanneer ik naar de plastisch chirurg mag dan kan ik kijken hoe en wat, ik ga er niet vanuit dat het vergoed wordt maar het zou wel fijn zijn.
Wat fijn dat ze er bij jou uit zijn nu gaat het goed ?
Ja gaat goed, operatie valt echt alles mee en ook daarna helemaal geen pijn gehad. Het is even 5 dagen rustig aan doen qua tillen/belasten...
Ik ben geopereerd in het Amphia... echt een hele fijne pc
Hopelijk krijg je ook wat medewerking van jouw chirurg mbt de aanvraag die hij richting CZ zal sturen
Ik ben geopereerd in het Amphia... echt een hele fijne pc
Hopelijk krijg je ook wat medewerking van jouw chirurg mbt de aanvraag die hij richting CZ zal sturen
Wat fijn om te horen dat de operatie mee valt.
En inderdaad jog maar even voorzichtig met tillen doen !
Ik heb vandaag bericht ontvangen ik mag volgende week woensdag op consult bij chirurg in bravis.
Nu heb ik al recensies opgezocht en zoals ze zeggen is hij niet erg meegaand als het om Explantatie gaat.
Dus op hoop van zegen
En inderdaad jog maar even voorzichtig met tillen doen !
Ik heb vandaag bericht ontvangen ik mag volgende week woensdag op consult bij chirurg in bravis.
Nu heb ik al recensies opgezocht en zoals ze zeggen is hij niet erg meegaand als het om Explantatie gaat.
Dus op hoop van zegen

Ik had mezelf idd ook ingelezen bij het Bravis omdat daar de wachttijd korter zou zijn maar Heb,mede door de mindere verhalen daar toch niet voor gekozen.... Een gesprek is natuurlijk nooit verkeerd
Ik ben uiteindelijk geholpen door Dr Kolkman (amphia Breda)en niets dan lof hoor!!!!
https://www.zorgkaartnederland.nl/zorgv ... waardering

Ik ben uiteindelijk geholpen door Dr Kolkman (amphia Breda)en niets dan lof hoor!!!!
https://www.zorgkaartnederland.nl/zorgv ... waardering
Lieve Sweety
Van harte welkom op het forum.!! En goed dat je besluit tot explantatie. Van de klacht die je schreef heb ik volgens mij eerder gehoord. Hierop het forum meen ik. Ik weet niet meer precies om wie dat ging. Aan de andere kant ik kijk nergens meer van op. Echt niet. Siliconen zijn gif, implataten zweetten, en de huid is een ademend orgaan. Zo raar klinkt het niet. Ik heb ook bij veel dames al gelezen dat ze hun zweet zo raar vonden ruiken dus misschien is dit wel net zo iets.
Eruit dus met die gifzooi
Lieverd, nogmaals welkom.
Als er nog vragen zijn, stel ze hier. Mede lotgenoten spreken immers uit ervaring
Knuffel
Van harte welkom op het forum.!! En goed dat je besluit tot explantatie. Van de klacht die je schreef heb ik volgens mij eerder gehoord. Hierop het forum meen ik. Ik weet niet meer precies om wie dat ging. Aan de andere kant ik kijk nergens meer van op. Echt niet. Siliconen zijn gif, implataten zweetten, en de huid is een ademend orgaan. Zo raar klinkt het niet. Ik heb ook bij veel dames al gelezen dat ze hun zweet zo raar vonden ruiken dus misschien is dit wel net zo iets.
Eruit dus met die gifzooi

Lieverd, nogmaals welkom.
Als er nog vragen zijn, stel ze hier. Mede lotgenoten spreken immers uit ervaring
Knuffel
Dank jullie weer voor de reacties.
De recensies zijn niet heel super goed mbt Explantatie bij bravis.
Mocht de arts aangeven dat het niet via de zorgverzekering zal gaan dan ga ik de afspraak plannen bij de wellness kliniek.
Hier heb ik al een intake gehad met dr visser.
Dus ik weet wat me te wachten staat.
Ik wil dit ik november dan laten doen.
Ik heb op dit moment 515 cc achter de spier, hoe ervaren jullie de pijn na de operatie en hoe lang is het gemiddelde herstel ?
De recensies zijn niet heel super goed mbt Explantatie bij bravis.
Mocht de arts aangeven dat het niet via de zorgverzekering zal gaan dan ga ik de afspraak plannen bij de wellness kliniek.
Hier heb ik al een intake gehad met dr visser.
Dus ik weet wat me te wachten staat.
Ik wil dit ik november dan laten doen.
Ik heb op dit moment 515 cc achter de spier, hoe ervaren jullie de pijn na de operatie en hoe lang is het gemiddelde herstel ?
Persoonlijk vond ik het herstel zeer voorspoedig gaan. Vrijwel geen napijn, en ik kon heel snel alles weer doen. Vrijdag geopereerd, week erna op donderdag weer aan het werk. (Kon zelfs eerder, maar dit kwam zo uit in het rooster)
Alles is me 200% meegevallen.
Ik ben ook bij Dr Visser geweest.
Ingreep is niet te vergelijken met de plaatsing, toen had ik de eerste dagen het gevoel te zijn overreden door een vrachtwagen.
Succes met alles!!
Alles is me 200% meegevallen.
Ik ben ook bij Dr Visser geweest.
Ingreep is niet te vergelijken met de plaatsing, toen had ik de eerste dagen het gevoel te zijn overreden door een vrachtwagen.
Succes met alles!!
Dat moet dan meevallen ik heb bij het plaatsen ontzettend vee pijn gehad.
Dr visser heeft gezegd dat ik drains zal krijgen, ik heb dit nog nooit eerder gehad ik ben dan bang voor het verwijderen van de drains (pijnlijk).
Ik hoop woensdag meer te weten ivm verzekering maar ga er van uit dat het niet gedekt zal worden.
Ik hou jullie op de hoogte !
Dr visser heeft gezegd dat ik drains zal krijgen, ik heb dit nog nooit eerder gehad ik ben dan bang voor het verwijderen van de drains (pijnlijk).
Ik hoop woensdag meer te weten ivm verzekering maar ga er van uit dat het niet gedekt zal worden.
Ik hou jullie op de hoogte !
Ik was ook een beetje huiverig voor het verwijderen van de drains.... ik moest diep ademhalen en bij het uitademen gingen ze eruit: ÉCHT NIETS VAN GEVOELT op deze manier!!!!
Dus hopelijk heb je iets aan deze tip...
Bij mij mochten de drains er de dag erna al weer uit
Dus hopelijk heb je iets aan deze tip...
Bij mij mochten de drains er de dag erna al weer uit
Dat is fijn Margot ik hoop dat dit ook bij mij zal zijn dan.
Net terug van de chirurg deze gaf aan dat ik geen siliconen kon ruiken nou ik ben niet gek zeg maar.
Hij gaat een aanvraag indienen bij Cz dus ik hoop op een goedkeuring maar verwacht een afwijzing.
Kan ik hier dan nog op in bezwaar gaan ?
Mocht het bezwaar ook afgewezen worden is er dan nog iets te proberen via de belastingdienst ?
Ik loop veel te ver vooruit te denken.....
Net terug van de chirurg deze gaf aan dat ik geen siliconen kon ruiken nou ik ben niet gek zeg maar.
Hij gaat een aanvraag indienen bij Cz dus ik hoop op een goedkeuring maar verwacht een afwijzing.
Kan ik hier dan nog op in bezwaar gaan ?
Mocht het bezwaar ook afgewezen worden is er dan nog iets te proberen via de belastingdienst ?
Ik loop veel te ver vooruit te denken.....