Ik heb me aangemeld omdat ik al heel erg lang veel gezondheidsklachten heb en waarschijnlijk worden deze veroorzaakt door mijn borstprotheses. Ik denk er nu dan ook sterk over om mijn protheses te laten verwijderen en ben me aan het inlezen en voorbereiden welke wegen ik nu moet zou moeten gaan bewandelen. Ik heb inmiddels bloedonderzoeken gehad, contact met de verzekering en ga volgende week maar naar de huisarts voor een verwijzing voor PC. Afgelopen vrijdag dr Kappel aan de telefoon gehad.
Ik heb kapselvorming en pijn aan mijn borsten, last van vermoeidheid en verder reageer ik buitensporig allergisch op allerlei dingen. Mijn huid en haar doen ook raar. Nu ik meer weet over de mogelijke gevolgen vallen er heel veel dingen op zijn plek. Ik was eerder nooit moe, tenminste niet anders dan op een normale manier. Een poos na mijn operatie kreeg ik vermoeidheidsklachten die steeds extremer werden door de tijd heen. Ik gaf omstandigheden en/of ingrijpende gebeurtenissen in mijn leven of medicatie de schuld. Vrij kort nog maar weet ik bijvoorbeeld dat als je allergisch bent, je klachten door protheses kunnen verergeren en dat is mogelijk bij mij het geval. Ik reageer veel te heftig op dingen. Voor mijn borstoperatie was ik al gevoelig, voor de pil bijvoorbeeld, maar na de operatie reageerde mijn lijf extremer door de jaren heen. Dat heeft me heel erg veel ellende opgeleverd. Ik heb dat echter nooit gelinkt met mijn borsten tot ik meer informatie onder ogen kreeg over ASIA. In een kliniek waar ik ben geweest, die contact heeft met dr Cohen Tevaert, kwam uit de onderzoeken dat ik waarschijnlijk ASIA heb. Ik heb veel heftig gedoe gehad met mijn gezondheid door de jaren heen terwijl ik vroeger nooit ziek was

Ik zou eigenlijk dit jaar mijn protheses laten vervangen voor nieuwe maar dat lijkt me geen goede investering in mijn toekomst gezien mijn gezondheidsklachten. Dit is opeens een hele andere weg dan ik had gepland en dat ben ik nu ook aan het verwerken. Soms twijfel ik nog, misschien is er een andere reden. Ik heb ook resten van Lyme in mijn bloed namelijk

Maar misschien is het juist daarom beter om geen kunstmatige rommel meer in mijn lijf te plaatsen. Ik zit er momenteel even een beetje doorheen en moet maar even rustig alles in mijn hoofd op een rijtje proberen te krijgen. Ik hoop hier veel informatie te vinden die me helpt en wijzer maakt.
Groetjes van Suzy