Explantatie Cinessera Jan van Goyen kliniek
Arme schat, je stuurde mij een mail, maar die zag ik te laat. En nu zie ik dat je al bent geweest.
Ik hoop dat alles goed is gegaan lieverd!
Het spijt me zo dat ik je niet schreef.
Oooh lullig, want we vergeten niemand en jou wel nu.
HET SPIJT ONS!!!!!!!!!!
Dikke kus,
Luna
Ik denk dat het door het mooie weer komt dat iedereen een beetje vergeetachtig is geworden
Ik ben zelf al 2 dagen helemaal uitgeput
Ik hoop dat alles goed is gegaan lieverd!
Het spijt me zo dat ik je niet schreef.
Oooh lullig, want we vergeten niemand en jou wel nu.
HET SPIJT ONS!!!!!!!!!!
Dikke kus,
Luna
Ik denk dat het door het mooie weer komt dat iedereen een beetje vergeetachtig is geworden

Ik ben zelf al 2 dagen helemaal uitgeput

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hee lieve dames..
Dank jullie wel voor jullie berichtjes.. Al lees ik ze nu pas... Wetende dat jullie meeleven was al een hele steun,
Alles is goed gegaan en t is me heel erg meegevallen.. Ook het resulaat valt me erg mee ( had echt erger verwacht)
Ik zal wat fotos plaatsen als ik daaraan toe ben.
Ik heb volgende week de controle afspraak en dan wil ik nog wat vragen stellen. Zal jullie daarna wat verder op de hoogte brengen. Ben nl wel eea vergeten te vragen,.
Heel veel liefs. en dikke x
Dank jullie wel voor jullie berichtjes.. Al lees ik ze nu pas... Wetende dat jullie meeleven was al een hele steun,
Alles is goed gegaan en t is me heel erg meegevallen.. Ook het resulaat valt me erg mee ( had echt erger verwacht)
Ik zal wat fotos plaatsen als ik daaraan toe ben.
Ik heb volgende week de controle afspraak en dan wil ik nog wat vragen stellen. Zal jullie daarna wat verder op de hoogte brengen. Ben nl wel eea vergeten te vragen,.
Heel veel liefs. en dikke x
Blij dat alles goed is gegaan lieverd!!!
Dikke kus, Luna <3

Dikke kus, Luna <3
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo allemaallll..
Daar ben ik weer eens (sorryi met dat mooie weer vindt je mij niet achter de computer .
Mn operatie is nu 3 weken geleden en met de boobies gaat t goed. ( foto's heb ik geplaatst) En moet zeggen dat ze er nu na 3 weken nog steeds wel hetzelfde uitzien) Over een week of 3 zal ik nog eens fotos maken om het verschil te zien.
Ennn.. 1 van mn heftigste klachten is heel erg verbeterd ( de uitstralende pijn die van onder mn borst kwam ) En om die reden slaap ik ook beter .
Er zijn nog wel een heleboel andere klachten en ik hoop dat ik met de tijd daar ook verbetering in ga ervaren.
Ik ben in ieder geval heel blij dat ze eruit zijn..
Liefs voor iedereen
Daar ben ik weer eens (sorryi met dat mooie weer vindt je mij niet achter de computer .

Mn operatie is nu 3 weken geleden en met de boobies gaat t goed. ( foto's heb ik geplaatst) En moet zeggen dat ze er nu na 3 weken nog steeds wel hetzelfde uitzien) Over een week of 3 zal ik nog eens fotos maken om het verschil te zien.
Ennn.. 1 van mn heftigste klachten is heel erg verbeterd ( de uitstralende pijn die van onder mn borst kwam ) En om die reden slaap ik ook beter .
Er zijn nog wel een heleboel andere klachten en ik hoop dat ik met de tijd daar ook verbetering in ga ervaren.
Ik ben in ieder geval heel blij dat ze eruit zijn..
Liefs voor iedereen