Hallo Allemaal
Hallo dames,
Al een tijdje lees ik mee. Ik sta nog aan het begin van mijn zoektocht en wil me graag even voorstellen. Ik ben 35, moeder van jonge kinderen.
Sinds maart 2011 heb ik implantaten. Met 240cc op de spier ging in van een kleine, leeggelopen B naar een D cup.
Mijn borsten zijn prachtig, zacht geen overmatige kapselvorming. Ik ben niet onwaarschijnlijk moe, heb geen opgezette klieren, geen pijnlijke gewrichten of spieren. Ik ben ook bijna nooit ziek of what so ever. Natuurlijk is er een grote maar, ik heb namelijk al een aantal jaar last van neuropatische pijnen. Eerst alleen in de benen en sinds een jaar of 1,5 ook in de armen. Een heel naar gevoel, mijn huid voelt verbrand. Ook heb ik geregeld een soort ‘netelroos achtige’ uitslag.
Compleet binnestebuiten ben ik gekeerd, bloed scans, zenuwonderzoeken. Niets! Afgelopen zomer kwam ik op deze site en ik dacht ‘het zal toch niet he?’
Inmiddels ben ik me zelfs al aan het inlezen over explantatie en lipofilling. Maar wat moeilijk zeg want is dit het wel? En ze zijn zo mooi! Ik ben echt enorm verdrietig maar tegelijkertijd vastberaden om, als het wel te maken heeft met mijn implantaten, mijn lichaam te ontdoen van de boosdoeners en hopelijk weer gezond te worden.
Ik denk erover om binnenkort een afspraak te maken bij dr. Niessen
Al een tijdje lees ik mee. Ik sta nog aan het begin van mijn zoektocht en wil me graag even voorstellen. Ik ben 35, moeder van jonge kinderen.
Sinds maart 2011 heb ik implantaten. Met 240cc op de spier ging in van een kleine, leeggelopen B naar een D cup.
Mijn borsten zijn prachtig, zacht geen overmatige kapselvorming. Ik ben niet onwaarschijnlijk moe, heb geen opgezette klieren, geen pijnlijke gewrichten of spieren. Ik ben ook bijna nooit ziek of what so ever. Natuurlijk is er een grote maar, ik heb namelijk al een aantal jaar last van neuropatische pijnen. Eerst alleen in de benen en sinds een jaar of 1,5 ook in de armen. Een heel naar gevoel, mijn huid voelt verbrand. Ook heb ik geregeld een soort ‘netelroos achtige’ uitslag.
Compleet binnestebuiten ben ik gekeerd, bloed scans, zenuwonderzoeken. Niets! Afgelopen zomer kwam ik op deze site en ik dacht ‘het zal toch niet he?’
Inmiddels ben ik me zelfs al aan het inlezen over explantatie en lipofilling. Maar wat moeilijk zeg want is dit het wel? En ze zijn zo mooi! Ik ben echt enorm verdrietig maar tegelijkertijd vastberaden om, als het wel te maken heeft met mijn implantaten, mijn lichaam te ontdoen van de boosdoeners en hopelijk weer gezond te worden.
Ik denk erover om binnenkort een afspraak te maken bij dr. Niessen
Lieve Malibu welkom op de site!! Je worsteling begrijpen we hier heel goed!! Toch gingen de meeste dames hier voor explantatie. En niet zomaar. Siliconen geeft bij iedereen andere klachten. Toch herken ik dat verbrande gevoel. Ik had het in mijn gezicht. Om erachter te komen of het daadwerkelijk van de siliconen komt zul je moeten explanteren. Dat kost strijd. Bij mij ook. Net als jouw ging ik van een slappe b naar een d. Na explantatie had ik weer m'n slappe b. En ik vind het prima. Ik zie het niet zitten om me af te vragen telkens weer of mijn klachten van de siliconen komen. Of om de zoveel tijd te moeten wisselen want nee Malibu ze gaan noway geen leven lang mee. Waarom zit er anders maar zoveel jaar garantie op implataten? Waarom komen ze nu met innovatie op het gebied van zweten? Omdat ze gewoon weten dat het niet kan. Je kunt geen rotzooi in je borsten drukken en maar hopen dat het goed gaat. Ik begrijp je strijd heel goed en wens je sterkte met je beslissing. Maar als je niet in onzekerheid wil leven heb ik maar 1 advies haal die rotzooi eruit. Echte borsten zien er niet uit zoals de media of de porno ons wil laten geloven. Al die lui hebben lopen knutselen aan hun borsten. Zelfs natuurlijke grote borsten zien er niet zo uit als de 'kliniek' borsten. Dit weet ik omdat ik verschillende vriendinnen heb met echte grote. Het is de kwaal van de maatschappij. Mensen worden onzeker over hun uiterlijk en rennen naar de pc. Zo had ik het ook. Lieve Malibu voor vragen sta ik altijd open.
Veel liefs Sol
PS. Op de site van dr kappel in Zwolle staat heel veel informatie over wat siliconen met je kunnen doen. Zij heeft nl. Onderzoek er naar gedaan en een lichaam ter beschikking gekregen van een vrouw met implataten. Zeer interessant.
Veel liefs Sol
PS. Op de site van dr kappel in Zwolle staat heel veel informatie over wat siliconen met je kunnen doen. Zij heeft nl. Onderzoek er naar gedaan en een lichaam ter beschikking gekregen van een vrouw met implataten. Zeer interessant.
Malibu
Nog even dit. Op de site www.bewegenzonderpijn.nl staat onder andere dat de zenuwcellen ook worden aangetast door GIFTIGE STOFFEN!!! Wat zich uit in neuropathie.. Wist je dat het een auto immuun reaktie is? Raad eens welke klachten heel veel vrouwen hier hebben? Auto immuun achtig klachten.. Mijns inziens is dit hoe jouw lichaam reageert. Je zenuwcellen vechten zich dood tegen giftige stoffen.. En raad eens waar heeee veeeeel giftige stoffen in zitten? Juist implataten.. Dit gebeurt op moleculair niveau. Lieverd lees de site en nogmaals veel sterkte......
Nog even dit. Op de site www.bewegenzonderpijn.nl staat onder andere dat de zenuwcellen ook worden aangetast door GIFTIGE STOFFEN!!! Wat zich uit in neuropathie.. Wist je dat het een auto immuun reaktie is? Raad eens welke klachten heel veel vrouwen hier hebben? Auto immuun achtig klachten.. Mijns inziens is dit hoe jouw lichaam reageert. Je zenuwcellen vechten zich dood tegen giftige stoffen.. En raad eens waar heeee veeeeel giftige stoffen in zitten? Juist implataten.. Dit gebeurt op moleculair niveau. Lieverd lees de site en nogmaals veel sterkte......
Wel even zoeken op kopje neuropathie op de site www.bewegenzonderpijn.nl 
Dankjewel Sol! Ik zal het lezen. Al heb ik al een heleboel gelezen... Ja die onzekerheid inderdaad, daar kan ik nu al nauwelijks meer tegen. Ik denk wel dat ik voor explantatie met lipofilling wil gaan. Er staat het een en ander op de site aan ervaringen daarover. Niet heel veel helaas. Zeker niet van slanke dames zoals ikzelf. Eerlijk gezegd zou ik met een half cupje al blij zijn. Gewoon weer een gevulde B zou al genoeg zijn. Ik zou nu nooit meer voor een D gaan, gek he.
Dat is niet gek lieverd hier op het forum is niets gek als het om borsten gaat.
ik herken het helemaal!! Ikzelf heb niet voor lipofilling gekozen ook al dacht ik echt hetzelfde als jouw. Ik heb besloten om te nemen zoals het is. Niemand met kinderen heeft nog volle fiere borsten, groot of klein. Zelfs zonder kinderen loopt de borst door de leeftijd op een gegeven moment, "leeg. Het valt nooit mee as er wat veranderd aan je lichaam.. Echter de onzekerheid maakt vaak dat we borsten gaan" overwaarderen"!! Alleen borsten maken niet hoe aantrekkelijk een vrouw is. Een mooi voorbeeld vind ik doutzen kroeze. Wat een stoot!!! En raad eens? Een b cup
ze heeft ook kindjes gehad en ik vermoed zomaar dat zij ook leeglopers heeft haha. Maar het geeft aan dat wijzelf er te veel nadruk opleggen. Een man kijkt er vaak heel anders tegen aan. Dat heb ik meerdere malen gehoord. Je bent niet alleen je borsten. Ik hoop voor je dat je een fijne lieve man aan je zij hebt. Dat scheelt aanzienlijk in het zware proces waar je in zit. Echt. Liefde geeft jouw dat halve cupje meer in de figuurlijke zin.
Als je je geliefd voelt en bent zullen je borsten voor jezelf minder belangrijk worden. Laat ze lekker al die lui met opgepompte kliniekers. Je weet zelf nu hoe makkelijk je ze kunt hebben. Paar duizend euro en hup borsten.. Straks ben jij lekker gifbommen vrij hopelijk knap je lekker op en je weet hoe maakbaar borsten zijn. Echt is puur. Dit wens ik je toe. En boven alles een goede gezondheid. Veel belangrijker dan ziek en ellendig met kliniekborsten. Veel liefs Malibu en hou ons op de hoogte. Met jouw ervaring en worsteling kunnen andere vrouwen moed uit putten want het blijft een zware weg. Dat zullen alle dames hier zeker beamen.
We denken aan je.
Xxxx Sol
We denken aan je.
Xxxx Sol
Dankjewel!
Gelukkig een lieve partner aan mijn zij. Voor hem hoefde het destijds ook niet.
Ik ben wel vrijwel zeker dat ik lipofilling wil, als ze er een goede volle B van kunnen maken ben ik tevreden. Maar ik ben wel heel slank....
Ik heb me destijds in het ziekenhuis laten opereren omdat me dit een veiliger idee gaf. Mijn pc, nog altijd werkzaam daar is van mening dat siliconen niet gevaarlijk zijn. Het is een ontzettend vriendelijke man waarvan ik geloof dat hij dit echt gelooft. Ook van de onderzoeken die momenteel worden uitgevoerd zegt hij: ‘wie zegt dat al die vrouwen die klachten niet hadden gekregen zonder prothesen’
Hij vond het ook niet nodig mij voor echo of mri door te sturen want scheuren geven vrijwel atijd klachten in de borst en kapselcontractie zegt hij. Probeerde me wel echt gerust te stellen maar ik wil gewoon weten of ze heel zijn!
Weet iemand of de huisarts je ook kan doorverwijzen voor zoiets?
Gelukkig een lieve partner aan mijn zij. Voor hem hoefde het destijds ook niet.
Ik ben wel vrijwel zeker dat ik lipofilling wil, als ze er een goede volle B van kunnen maken ben ik tevreden. Maar ik ben wel heel slank....
Ik heb me destijds in het ziekenhuis laten opereren omdat me dit een veiliger idee gaf. Mijn pc, nog altijd werkzaam daar is van mening dat siliconen niet gevaarlijk zijn. Het is een ontzettend vriendelijke man waarvan ik geloof dat hij dit echt gelooft. Ook van de onderzoeken die momenteel worden uitgevoerd zegt hij: ‘wie zegt dat al die vrouwen die klachten niet hadden gekregen zonder prothesen’
Hij vond het ook niet nodig mij voor echo of mri door te sturen want scheuren geven vrijwel atijd klachten in de borst en kapselcontractie zegt hij. Probeerde me wel echt gerust te stellen maar ik wil gewoon weten of ze heel zijn!
Weet iemand of de huisarts je ook kan doorverwijzen voor zoiets?
Hee Malibu
Destijds heb ik een echo laten doen bij de pc zelf. Hij had zelf een echo apperaat. Daar was niets op te zien, terwijl ik een knobbel onderaan de prothese voelde. Hij zei ook niets aan de hand.. Later na explantatie bleek ik kapselvorming stadium 4 te hebben met een plooi in de prothese wat de knobbel verklaarde. Het implantaat word dan door de kapsel vorming samengeperst. Deze prothese was heel maar duidelijk leger.. Gezweet dus.. Dus geen kapotte maar wel legere..waar is de inhoud?...
Tja... Wie weet mag het zeggen.
Mijns inziens kun je gewoon bij de dokter om een echo vragen. Maar echo schijnen niet betrouwbaar te zijn. Verschillende dames hadden 'goede' echo's maar bij explantatie bleken ze mooi wel lek.
Anderzijds hoeft een implantaat niet lek te zijn voor klachten. Het migreren van de siliconen partikels geeft hetzelfde proces. Alleen wat langzamer.. Maar dat had je vast al gelezen.
Vraag het gewoon aan de huisarts zou ik zeggen. Voor je eigen gevoel moet je het zeker doen.
Veel liefs Sol
Destijds heb ik een echo laten doen bij de pc zelf. Hij had zelf een echo apperaat. Daar was niets op te zien, terwijl ik een knobbel onderaan de prothese voelde. Hij zei ook niets aan de hand.. Later na explantatie bleek ik kapselvorming stadium 4 te hebben met een plooi in de prothese wat de knobbel verklaarde. Het implantaat word dan door de kapsel vorming samengeperst. Deze prothese was heel maar duidelijk leger.. Gezweet dus.. Dus geen kapotte maar wel legere..waar is de inhoud?...
Tja... Wie weet mag het zeggen.
Mijns inziens kun je gewoon bij de dokter om een echo vragen. Maar echo schijnen niet betrouwbaar te zijn. Verschillende dames hadden 'goede' echo's maar bij explantatie bleken ze mooi wel lek.
Anderzijds hoeft een implantaat niet lek te zijn voor klachten. Het migreren van de siliconen partikels geeft hetzelfde proces. Alleen wat langzamer.. Maar dat had je vast al gelezen.
Vraag het gewoon aan de huisarts zou ik zeggen. Voor je eigen gevoel moet je het zeker doen.
Veel liefs Sol
Lieve Malibu,
Ik blijf het soms onbegrijpelijk vinden dat vrouwen nu nog twijfelen. Er staat heel veel informatie op onze website en het forum. Maar ik snap je wel Malibu, want je zit midden in het proces en de ene kant roept dat ze onveilig zijn en de andere kant weer dat het niet zo is.
Heb je de uitzeinding van Zorg.Nu niet gezien? Misschien moet je daar maar even naar kijken.
Sol (dank je wel Sol dat je mij helpt met reageren!!!
) zei het al, implantaten zweten altijd door! En jij hebt ze nu bijna 8 jaar. Ik kan je zeggen dat jouw implantaten nu misschien meer zijn begonnen te zweten dan ze eerst deden. Dit gebeurt meestal tussen de 8-10 jaar, maar kan eerder en kan ook later. Ik had geen scheur in mijn implantaten, maar mijn implantaten lekten ontiegelijk veel toen ze eruit kwamen. Ik had siliconen smurrie in mijn holtes zitten. En de arts zei: "Je hebt de juiste beslissing genomen, want je implantaten waren ontzettend aan het doorzweten. Overal zaten siliconen het was net kaarsvet" En dat was niet dr. Kappel, maar dr. van Loenen! Die eigenlijk in die tijd nog niet zoals dr. Kappel de ernst van het probleem zag.
Ik heb mijn operatie uiteindelijk ook vergoed gekregen omdat ik dus lekkende implantaten had!!!! En op een echo was niks te zien!!!
Het was een bende in mijn borsten en de klachten die ik had liegen er niet om.
Jij wilt naar de huisarts, maar die heeft geen kennis over deze zaken. Ik zou je naar het VU in Amsterdam verwijzen. viewtopic.php?f=68&t=1038 Maar er is een wachtlijst en dan loop je langer rond met die ellendige dingen.
Ik zal alle leden van de week een mail sturen met enkele tips over de verzekeringen, want er is een verzekering die de verwijdering vanuit het aanvullende pakket vergoed. Maar dit later deze week.
Er is nog iets waar je naast de implantaten naar moet kijken. Ben je op je vitB12 getest? Een tekort geeft neuropathieën. Maar een gewone serum bepaling is niet voldoende. Laat je actief B12 testen en doe een urine test om je Methylmalonzuur te bepalen. Beide testen geven een nauwkeuriger beeld van je B12 status in de cellen.
En slik jij iets met vitB6 erin? Laat dan ook je B6 waarde bepalen. Ik had een vitB6 vergiftiging en heel veel klachten (dit 7 jaar na explantatie!) en ik slikte zeker geen hoge doseringen.
Hier nog de uitzending van Zorg.nu: https://zorgnu.avrotros.nl/uitzendingen/08-11-2016/ na 13 minuten
Fijne zondag!
Ik blijf het soms onbegrijpelijk vinden dat vrouwen nu nog twijfelen. Er staat heel veel informatie op onze website en het forum. Maar ik snap je wel Malibu, want je zit midden in het proces en de ene kant roept dat ze onveilig zijn en de andere kant weer dat het niet zo is.
Heb je de uitzeinding van Zorg.Nu niet gezien? Misschien moet je daar maar even naar kijken.
Sol (dank je wel Sol dat je mij helpt met reageren!!!
Ik heb mijn operatie uiteindelijk ook vergoed gekregen omdat ik dus lekkende implantaten had!!!! En op een echo was niks te zien!!!
Het was een bende in mijn borsten en de klachten die ik had liegen er niet om.
Jij wilt naar de huisarts, maar die heeft geen kennis over deze zaken. Ik zou je naar het VU in Amsterdam verwijzen. viewtopic.php?f=68&t=1038 Maar er is een wachtlijst en dan loop je langer rond met die ellendige dingen.
Ik zal alle leden van de week een mail sturen met enkele tips over de verzekeringen, want er is een verzekering die de verwijdering vanuit het aanvullende pakket vergoed. Maar dit later deze week.
Er is nog iets waar je naast de implantaten naar moet kijken. Ben je op je vitB12 getest? Een tekort geeft neuropathieën. Maar een gewone serum bepaling is niet voldoende. Laat je actief B12 testen en doe een urine test om je Methylmalonzuur te bepalen. Beide testen geven een nauwkeuriger beeld van je B12 status in de cellen.
En slik jij iets met vitB6 erin? Laat dan ook je B6 waarde bepalen. Ik had een vitB6 vergiftiging en heel veel klachten (dit 7 jaar na explantatie!) en ik slikte zeker geen hoge doseringen.
Hier nog de uitzending van Zorg.nu: https://zorgnu.avrotros.nl/uitzendingen/08-11-2016/ na 13 minuten
Fijne zondag!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Zoals in mijn reacties te lezen neig ik heel erg naar explanteren en een lipofilling om hopelijk tot een iets vollere cup te komen dan voor mijn bv. Een middenweg zeg maar.
Actief B12 is al getest en nee ik slik geen extra vitamine B6. Hersenen, ruggenmerg en weet ik het allemaal is door de mangel gehaald en daar zijn geen afwijkingen gevonden. Vitaminen tekorten/ teveel is ook getest. Mijn implantaten zijn dus het enige dat overblijft.
Actief B12 is al getest en nee ik slik geen extra vitamine B6. Hersenen, ruggenmerg en weet ik het allemaal is door de mangel gehaald en daar zijn geen afwijkingen gevonden. Vitaminen tekorten/ teveel is ook getest. Mijn implantaten zijn dus het enige dat overblijft.
Ja, de implantaten moeten er sowieso uit ook al zijn die misschien niet de enige oorzaak van je klachten.
Deze klachten die je hebt zijn hardnekkig en zullen na de verwijdering niet zomaar verdwijnen. Ik heb ze ook nog steeds helaas... Met nog een hele waslijst waar je U tegen zegt.
Je hebt duidelijk allergie gevoelige klachten o.a. de netelroos wijst dat het om een overdaad aan histamine in je lijf gaat. Maar ook het branden van de huid wijst op teveel histamine in je systeem. De implantaten zorgen daar deels voor en maken alles erger. Maar ik kan je niet garanderen dat alles verdwijnt als je de implantaten laat verwijderen. Ik kan je wel garanderen dat alles erger zal worden als je ze wel laat zitten en dat je ook alle andere klachten zult ontwikkelen en dat je dan echt heel ziek gaat worden. Dus ik ben blij met je beslissing ze te laten verwijderen.
Ben je wel eens door een goede allergoloog onderzocht? Of door een immunoloog?
Ik heb 2 soorten brandende klachten. Een verbrand voelende huid over veel delen van mijn lijf zelfs het hoofd. Maar soms ook echt neuropatische pijn en die voelt toch anders dan alleen verbrand aan. Dan heb je een soort snijdende brandende felle pijn. Een heel naar gevoel. Het warmte gevoel is ook heel vervelend maar doet minder pijn. Maar wel heel naar omdat het meer plekken zijn. Je lijkt gewoon in brand te staan.
Ik heb er vooral in de zomer last, omdat ik niet tegen zon en warmte kan. Een soort reactie op zonlicht en warmte. Ik krijg dan ook koorts. Heb het ook met kunstlicht overigens. Heel naar. En de verwarming is ook echt niet oke voor mij. Ik krijg dan ook puntbloedingen. Heb jij dat ook? Of heb je alleen netelroos? Puntbloedingen en netelroos zijn immunologische klachten. Je immuunsysteem is duidelijk tegen iets aan het vechten. Ook een brandende huid is een immunologische klacht.
Goed van je dat je die rommel laat verwijderen, want je kunt echt heel ziek gaan worden als je dat niet doet. Jouw klachten zullen wel verminderen, maar ik kan je niet garanderen dat ze volledig verdwijnen. Dit soort klachten zijn hardnekkig is mijn eigen ervaring.
STERKTE!!!!!
Deze klachten die je hebt zijn hardnekkig en zullen na de verwijdering niet zomaar verdwijnen. Ik heb ze ook nog steeds helaas... Met nog een hele waslijst waar je U tegen zegt.
Je hebt duidelijk allergie gevoelige klachten o.a. de netelroos wijst dat het om een overdaad aan histamine in je lijf gaat. Maar ook het branden van de huid wijst op teveel histamine in je systeem. De implantaten zorgen daar deels voor en maken alles erger. Maar ik kan je niet garanderen dat alles verdwijnt als je de implantaten laat verwijderen. Ik kan je wel garanderen dat alles erger zal worden als je ze wel laat zitten en dat je ook alle andere klachten zult ontwikkelen en dat je dan echt heel ziek gaat worden. Dus ik ben blij met je beslissing ze te laten verwijderen.
Ben je wel eens door een goede allergoloog onderzocht? Of door een immunoloog?
Ik heb 2 soorten brandende klachten. Een verbrand voelende huid over veel delen van mijn lijf zelfs het hoofd. Maar soms ook echt neuropatische pijn en die voelt toch anders dan alleen verbrand aan. Dan heb je een soort snijdende brandende felle pijn. Een heel naar gevoel. Het warmte gevoel is ook heel vervelend maar doet minder pijn. Maar wel heel naar omdat het meer plekken zijn. Je lijkt gewoon in brand te staan.
Ik heb er vooral in de zomer last, omdat ik niet tegen zon en warmte kan. Een soort reactie op zonlicht en warmte. Ik krijg dan ook koorts. Heb het ook met kunstlicht overigens. Heel naar. En de verwarming is ook echt niet oke voor mij. Ik krijg dan ook puntbloedingen. Heb jij dat ook? Of heb je alleen netelroos? Puntbloedingen en netelroos zijn immunologische klachten. Je immuunsysteem is duidelijk tegen iets aan het vechten. Ook een brandende huid is een immunologische klacht.
Goed van je dat je die rommel laat verwijderen, want je kunt echt heel ziek gaan worden als je dat niet doet. Jouw klachten zullen wel verminderen, maar ik kan je niet garanderen dat ze volledig verdwijnen. Dit soort klachten zijn hardnekkig is mijn eigen ervaring.
STERKTE!!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hi Luna,
Hartelijk dank dat je toch zo snel gereageerd hebt! Hopelijk gaat het een beetje met je!
Ik heb (gelukkig) alleen nog maar het gevoel van een verbrande huid. Dat alleen is al erg naar vind ik!
Geen puntbloedingen. Ik heb ook geen typische (echte) netelroos aldus de huisarts. Het jeukt namelijk niet en is ook niet verheven boven de huid. Het zijn lichtroze vlekken.
Afgelopen augustus had ik dat voor het eerst. Toen kreeg ik een antischimmel middel mee van de ha. Dit leek niet veel te doen en na een week of 3 trok het weg. Nu sinds 4 weken is het er weer.
Het lijkt me toch een soort allergische reactie en ik verdenk toch de siliconen. In maart zitten ze er 7 jaar in dus ze zullen meer zijn gaan zweten.
Ik heb besloten bij zowel dr. Niessen als Kappel een consult te plannen. Dan kan ik een weloverwogen keuze maken. Ik dacht dat Niessen meer ervaring had met Lipofilling maar geloof nu dat dr. Kappel hierin ook heel goed is.
Hartelijk dank dat je toch zo snel gereageerd hebt! Hopelijk gaat het een beetje met je!
Ik heb (gelukkig) alleen nog maar het gevoel van een verbrande huid. Dat alleen is al erg naar vind ik!
Geen puntbloedingen. Ik heb ook geen typische (echte) netelroos aldus de huisarts. Het jeukt namelijk niet en is ook niet verheven boven de huid. Het zijn lichtroze vlekken.
Afgelopen augustus had ik dat voor het eerst. Toen kreeg ik een antischimmel middel mee van de ha. Dit leek niet veel te doen en na een week of 3 trok het weg. Nu sinds 4 weken is het er weer.
Het lijkt me toch een soort allergische reactie en ik verdenk toch de siliconen. In maart zitten ze er 7 jaar in dus ze zullen meer zijn gaan zweten.
Ik heb besloten bij zowel dr. Niessen als Kappel een consult te plannen. Dan kan ik een weloverwogen keuze maken. Ik dacht dat Niessen meer ervaring had met Lipofilling maar geloof nu dat dr. Kappel hierin ook heel goed is.
Als je een verbrande huid gevoel hebt, wijst dat meer in de richting van iets immunologisch. De implantaten kunnen jouw klachten wel verergerd hebben of getriggerd hebben, maar het zou kunnen zijn dat deze klachten niet volledig verwijderen na de explantatie. Ik hoop het wel voor je en misschien gebeurt het ook wel, omdat je verder geen andere klachten hebt.
Ben je wel eens bij een dermatoloog geweest voor je klachten? Heb je een plakproef test laten doen. Je hebt misschien vele allergieën. Dan krijg je dit soort vreemde klachten ook. Maar ook met atopie krijg je die. Ik heb beiden. Ik heb echt van alles en nog wat helaas..
De rode vlekken heb ik ook vooral na het douchen over mij benen. Ik kan slecht tegen warmte. Maar ik heb ook puntbloedingen en echte netelroos. De netelroos komt en gaat. De puntbloedingen zitten er bijna altijd de ene keer meer dan de andere en de rode vlekken heb ik iedere dag.
Ik denk echt dat jij teveel histamine in je lijf hebt zitten door allergieën en ook zeker een reactie op de implantaten. De gevoeligheid voor allergie en atopie is genetisch en zal dus na verwijdering echt niet volledig weggaan. Er is meer wat voor de klachten zorgt zelfs je voeding, spanning, beweging, wrijving, warmte, kou, droogte en vocht. Heb je maagdarmklachten? Het kan zich ook in maagdarmklachten uiten.
Let ook op wat voor cosmetica en verzorgingsproducten je gebruikt, want die kunnen ook voor veel ellende zorgen. Ik heb op het forum een lijstje staan met veilige producten. Zelf kan ik nergens tegen. Alleen pure oliën voor het lichaam en niet eens alle oliën en een crème van Eucerin voor mensen met eczeem (wat ik ook heb
) en koelzalf zonder rozenolie. Speciale shampoo en crèmespoeling van Dermolin en verder niks! Zelfs gewone schoonmaakmiddelen gaan niet bij mij en ook wasmiddelen ed. Alles moet voor een allergiegevoelige huid zijn en vooral zonder parfum of etherische oliën, maar ook zonder chemische rommel en bewaarmiddelen, want mijn huid en ogen verdragen het niet. Ook oogdruppels moeten speciaal zijn en zonder veel ingrediënten en zonder conserveringsmiddelen, want ook conserveringsmiddelen zijn uit den boze. En alle zonnefilters zelfs de minerale kan ik niet gebruiken en dat is zo lekker handig voor iemand met zonneallergie
.
Oh ja, alle natuurlijke verzorgingsproducten zeggen ook helemaal niks. Ook daar kun je op reageren. Vooral als er etherische oliën aan zijn toegevoegd. Dit is heel slecht voor de huid! Verder hebben natuurlijk producten vaak een verkeerde ph en dit is heel slecht voor je huid, want het breekt de huidbarrière en deze is zeer zeer kwetsbaar bij mensen met atopie of allergieën.
Ik zou als ik jou was een verwijzing voor de dermatoloog aanvragen, want huisartsen hebben de ballen verstand van huidaandoeningen.
En ja, die implantaten moeten er echt wel uit. En hopelijk verdwijnen dan ook je klachten. Maar de gevoeligheid blijft wel bestaan en kan na mate je ouder wordt erger worden.
Het lijkt erop dat de klachten zich bij jou tijdens de zwangerschap hebben openbaard. Heel typisch hoor. Oestrogenen maken je overgevoeliger voor immuunreacties.
Liefs, Luna
Ben je wel eens bij een dermatoloog geweest voor je klachten? Heb je een plakproef test laten doen. Je hebt misschien vele allergieën. Dan krijg je dit soort vreemde klachten ook. Maar ook met atopie krijg je die. Ik heb beiden. Ik heb echt van alles en nog wat helaas..
De rode vlekken heb ik ook vooral na het douchen over mij benen. Ik kan slecht tegen warmte. Maar ik heb ook puntbloedingen en echte netelroos. De netelroos komt en gaat. De puntbloedingen zitten er bijna altijd de ene keer meer dan de andere en de rode vlekken heb ik iedere dag.
Ik denk echt dat jij teveel histamine in je lijf hebt zitten door allergieën en ook zeker een reactie op de implantaten. De gevoeligheid voor allergie en atopie is genetisch en zal dus na verwijdering echt niet volledig weggaan. Er is meer wat voor de klachten zorgt zelfs je voeding, spanning, beweging, wrijving, warmte, kou, droogte en vocht. Heb je maagdarmklachten? Het kan zich ook in maagdarmklachten uiten.
Let ook op wat voor cosmetica en verzorgingsproducten je gebruikt, want die kunnen ook voor veel ellende zorgen. Ik heb op het forum een lijstje staan met veilige producten. Zelf kan ik nergens tegen. Alleen pure oliën voor het lichaam en niet eens alle oliën en een crème van Eucerin voor mensen met eczeem (wat ik ook heb
Oh ja, alle natuurlijke verzorgingsproducten zeggen ook helemaal niks. Ook daar kun je op reageren. Vooral als er etherische oliën aan zijn toegevoegd. Dit is heel slecht voor de huid! Verder hebben natuurlijk producten vaak een verkeerde ph en dit is heel slecht voor je huid, want het breekt de huidbarrière en deze is zeer zeer kwetsbaar bij mensen met atopie of allergieën.
Ik zou als ik jou was een verwijzing voor de dermatoloog aanvragen, want huisartsen hebben de ballen verstand van huidaandoeningen.
En ja, die implantaten moeten er echt wel uit. En hopelijk verdwijnen dan ook je klachten. Maar de gevoeligheid blijft wel bestaan en kan na mate je ouder wordt erger worden.
Het lijkt erop dat de klachten zich bij jou tijdens de zwangerschap hebben openbaard. Heel typisch hoor. Oestrogenen maken je overgevoeliger voor immuunreacties.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
- Monique MKS
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 02 feb 2012 16:06
Lieve M
Luna is wegens prive omstandigheden en ziekte afwezig, dus ik reageer nu namens haar.
Ons standpunt ten aanzien van de kapsels is nooit veranderd, Luna heeft in verschillende topics uitgelegd hoe dat zit. Zoveel mogelijk kapsel verwijderen is heel belangrijk, mits dat veilig kan. Als er teveel schade wordt toegebracht aan weefsel voor de verwijdering van een flinterdun kapsel of kapsel dat tegen de ribben is vergroeid, is dat niet veilig en moet er altijd een klein deel achterblijven. Dit kleine deel dat achterblijft zal geen noemenswaardig effect hebben op je klachten.
Graag verwijs ik je naar dit topic viewtopic.php?t=475
Ik hoop dat het zo duidlijk is. In het deel over de kapsels lees je meer topics met informatie die Luna hierover geplaats heeft.
hartelijke groetjes,
Monique MKS
Luna is wegens prive omstandigheden en ziekte afwezig, dus ik reageer nu namens haar.
Ons standpunt ten aanzien van de kapsels is nooit veranderd, Luna heeft in verschillende topics uitgelegd hoe dat zit. Zoveel mogelijk kapsel verwijderen is heel belangrijk, mits dat veilig kan. Als er teveel schade wordt toegebracht aan weefsel voor de verwijdering van een flinterdun kapsel of kapsel dat tegen de ribben is vergroeid, is dat niet veilig en moet er altijd een klein deel achterblijven. Dit kleine deel dat achterblijft zal geen noemenswaardig effect hebben op je klachten.
Graag verwijs ik je naar dit topic viewtopic.php?t=475
Ik hoop dat het zo duidlijk is. In het deel over de kapsels lees je meer topics met informatie die Luna hierover geplaats heeft.
hartelijke groetjes,
Monique MKS