Lieve Luna,
Ik heb ook een tijd niets van me laten horen omdat ik zoveel klachten heb dat ik niet weet waar te beginnen.
Ik weet ook niet of ik dit al verteld heb dus daar komt ie dan:
de implantaten zijn verwijderd en er zat een grote,agressieve, snelgroeiende tumor, volgend de plastich chirurg en oncoloog.
Ik was, gek genoeg, blij dit te horen want dan zou ik op een normale manier kunnen sterven omdat ik al jaren vreselijke klachten heb en de dokters niet weten wat ze er mee moeten doen.
4 chemokuren gehad om te kijken of mijn klachten daardoor zouden verminderen, niets was minder waar helaas.Dus toen maar gestopt met de chemo, ik moest nog 8 kuren maar waar zou ik dat voor doen.Ook de hormoonpillen maakten het nog erger, dus ook daarmee gestopt.
Het gekke is dat ik er nog steeds ben maar vraag niet hoe.Ben vreselijk moe, heb dunnevezelneuropathie, maculadegeneratie,2 slechte knieen,in mijn hoofd een aneurysma, een hernia, kan niet meer lopen,fietsen etc.In de zon zitten of alcohol drinken verergert de boel, euthanesie durven ze niet aan en hang de hele dag op de bank of in bed.ik kan eigenlijk alleen nog maar mijn armen gebruiken, het eten smaakt me niet meer dus je begrijpt, er is niets meer aan.
Liefs M
Dit is pas echt erg!!! Hoe met je hier op reageren?
Deze dame is dus stervende, ze heeft een snel groeiende tumor (TE LAAT ONTDEKT DOOR DIE TROEP!!!) die niet behandeld kan worden. En met een aneurysma in je hoofd, kan het ook van het ene op de andere moment einde oefening zijn
Als jullie wat liefs schrijven, zorg ik ervoor dat ze het zal lezen.