Explantatie Sol door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Sol

Ongelezen bericht 21 okt 2017 21:33

Nou hier lig ik dan... Met drains en paar cupmaten minder. Die zitten in een plastic tasje aan het keuken haakje :lol: vakkundig verwijderd door dr kappel. Gelukkig alles goed gegaan ze waren nog heel (dank u God). Na de operatie zei Dr kappel dat mijn rechter borstspier gescheurd was (implantaat was naar boven geschoten) ze heeft dit weer, gerapareerd. Zou dit feit betekenen dat ik altijd last had van m'n rechterkant? Altijd pijn.. Ik denk het haast wel.. :roll: chica77 leuk dat ik je tegenkwam!! Alles nog goed? Ik hoop van wel :D straks ga ik die krengen nog ff wegen.. Word vervolg. Voor nu lekker rustig aan doen.

X Sol
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 okt 2017 09:57

Lieve Sol,

Gefeliciteerd met de verlossing! :D

Heel blij dat alles goed is gegaan en dat ze heel waren.
Hadden ze veel gezweet? Zei dr. Kappel daar nog iets over?

Wens je ontzettend veel sterkte voor de komende tijd. Het wordt misschien heel pittig, dus wens je alle kracht toe!!

X Luna

Ps. Ga ook je berichtje afsplitsen naar de explantatie ervaringen.
Sol

Ongelezen bericht 22 okt 2017 10:38

Hallo Luna
Ja ben der af :D of ze veel gezweet hadden heeft ze niet gezegd. Ik hoor dat over twee weken wel. Of ik vraag het straks. Ze zou nog bellen straks nl. Ik heb ze gewogen. De ene was 303 gram en de andere 305. Maar ze waren vochtig en vergeeld. Ook zaten er stukjes kapsel nog op. Verklaard misschien de grammen meer.? Geen idee ik hoop maar dat ik de schade heb kunnen beperken. Door ze er Nu uit te halen. Ik denk sowieso dat ze gezweet hebben. Anders ontstaat er geen verkleuring. Dit geeft toch aan dat er een reactie plaats gevonden heeft. Al wat van chica77 gehoord? Zij was na mij an de beurt. Ben wel benieuwd :) naast mij lag een vrouw uit Zweden. Helemaal hier naar toe gevlogen voor explantatie... 18 jaar erin gehad.. Ze zat in een rolstoel.. :shock:
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 okt 2017 17:56

Implantaten zweten altijd. Dat begint meteen na plaatsing, maar soms gaan nog meer zweten en is het net of je een scheur hebt. Soms nog erger, omdat de smurrie vaak dan al vloeibaar is.
Als ze glibberig en vochtig zijn, betekent dit dat ze nog best veel hebben gezweet. En gelig is ook zeker niet goed!

Ze zijn vast heel zacht of niet? Geen gummyberen meer, maar voelbare smurrie zeker. :shock:

Heb nog niks van Chica gehoord. Hoop dat ook met haar alles goed ging.

Dikke X
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 okt 2017 17:59

Bericht gecorrigeerd!
Chica77

Ongelezen bericht 23 okt 2017 20:16

Hey Sol. .Hoe gaat het vandaag met je? De drains er al uit? Hoe ging dat?
Sol

Ongelezen bericht 23 okt 2017 20:25

Hee chica77! Goed van je te horen.. Ja bij mij de drains eruit sinds een uurtje wat een opluchting... Net nog wel even gehuild omdat ik zo plat ben... Ik wist het ook dat hey er an zat te komen. Ik heb geen idee wat ik over hou maar goed toch blij om day ze eruit zijn.. Dat wel.. Echt. Maar zoals Dr kappel het zei het blijft iets, des vrouws, en zo is het.... Lieve Chica knap snel op xxxxxx
Sol

Ongelezen bericht 23 okt 2017 20:26

O ja drains eruit is niet zo erg.. Wees niet bang zo gepiept :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 okt 2017 07:20

Blij dat het verwijderen van de drains goed ging en niet pijnlijk was :D
Sommigen schreeuwen het uit van de pijn :(
Heeft allemaal te maken met wie het doet. Sommige achterlijke (sorry!) verpleegsters laten de vacuüm er nog aan zitten :shock:
Dat zal bij dr. Kappel zeker niet gebeuren! :D

Wens jullie veel sterkte, ik weet hoe zwaar deze tijd is.

<3

Luna
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”