Mijn naam is claudia en ik ben na een hoop gezoek op google hier terecht gekomen omdat ik veel klachten herkent.
Ik heb in 2012 mijn siliconen prothese gekregen en eigenlijk gelijk al klachten ervaren. Het begon met een bloeding een week later aan mijn rechterborst dus weer onder het mes. Maar daarna heb ik eigenlijk altijd pijn ervaren aan mijn borsten, in 2013 in het ziekenhuis terecht gekomen voor een echo maar ik moest onder zo een vreselijk aparaat want hun beweerde dat het totaal geen kwaad kon. Om een lang verhaal kort te maken, is er migraine bij me vastgesteld {voor mijn siliconen nooit hoofdpijn gehad} kreeg in der loop der jaren moeie armen en benen maar dacht dit gaat wel weer weg. maar sinds dit jaar krijg ik allemaal rare klachten, vreselijke spierpijn heel erg moe krampen in vingers en voeten dus ik vermoed dat het ook aan mijn siliconen ligt. Mijn huisarts luisterde goed maar kent dit niet maar wil nu dat ik zelf uitzoek waar ik heen moet, zodat hij een verwijs brief voor me gaat maken. Dus ik ben nu druk aan het uitzoeken waar ik heen wil en kan. Ik denk dat het vumc in Amsterdam wordt. Dit is even in het kort mijn verhaal. Ik ga deze forum even rustig bekijken want ik zag dat er een hoop te lezen is wat mij waarschijnlijk goed op weg kan helpen