pijnklachten

Protheses vanwege cosmetische reden.
Clausyl

Ongelezen bericht 08 okt 2017 21:02

Hallo Allemaal,
Mijn naam is claudia en ik ben na een hoop gezoek op google hier terecht gekomen omdat ik veel klachten herkent.
Ik heb in 2012 mijn siliconen prothese gekregen en eigenlijk gelijk al klachten ervaren. Het begon met een bloeding een week later aan mijn rechterborst dus weer onder het mes. Maar daarna heb ik eigenlijk altijd pijn ervaren aan mijn borsten, in 2013 in het ziekenhuis terecht gekomen voor een echo maar ik moest onder zo een vreselijk aparaat want hun beweerde dat het totaal geen kwaad kon. Om een lang verhaal kort te maken, is er migraine bij me vastgesteld {voor mijn siliconen nooit hoofdpijn gehad} kreeg in der loop der jaren moeie armen en benen maar dacht dit gaat wel weer weg. maar sinds dit jaar krijg ik allemaal rare klachten, vreselijke spierpijn heel erg moe krampen in vingers en voeten dus ik vermoed dat het ook aan mijn siliconen ligt. Mijn huisarts luisterde goed maar kent dit niet maar wil nu dat ik zelf uitzoek waar ik heen moet, zodat hij een verwijs brief voor me gaat maken. Dus ik ben nu druk aan het uitzoeken waar ik heen wil en kan. Ik denk dat het vumc in Amsterdam wordt. Dit is even in het kort mijn verhaal. Ik ga deze forum even rustig bekijken want ik zag dat er een hoop te lezen is wat mij waarschijnlijk goed op weg kan helpen :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2017 10:00

Lieve Claudia,

Fijn dat je ons forum hebt ontdekt en wij op deze manier iets voor jou kunnen betekenen.
Het forum is momenteel minder goed te vinden dan voorheen, omdat we eerst een ander forum hadden en in
april zijn verhuisd naar een andere host. Het oude forum verschijnt nog steeds in google, maar het nieuwe forum nog niet helaas. Maar we hebben wel een verwijzing op het oude forum staan.
Had je ons op die manier gevonden? Of heb je ons via onze hoofdsite gevonden?
Toch heel blij dat je hier bent. Je vindt hier inderdaad heel veel goede bruikbare tips.
Op dit moment werk ik aan een nieuwe indeling en moet ik heel veel linkjes aanpassen omdat die niet meer goed werken. Mocht je iets zoeken wat je niet kunt vinden, laat het dan even weten ok.
Heel goed dat je naar het VU gaat. Dat is op dit de enige plek waar vrouwen met ASIA terecht kunnen. Vraag vandaag nog een verwijzing van je huisarts en maak zo snel mogelijk een afspraak, want er is een lange wachtlijst.
Misschien is het ook verstandig om alvast een verwijzing voor een pc te vragen, want ook daar moet je even door gezien worden. Dr. Kappel heeft de meeste ervaring met vrouwen met klachten. Kijk even of het mogelijk is om daar naartoe te gaan. Anders is dr. van Loenen ook een goede optie. Zij werkt in Amsterdam. Natuurlijk zijn er meer, kijk even op ons lijstje.

Ik wens je ontzettend veel sterkte en succes de komende tijd. Heb je vragen, stel ze gerust.

Lieve groetjes,

Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2017 12:06

Beste Claudia,
Vergeet niet je instellingen in het gebruikerspaneel te wijzigen.
Lees hier meer: viewtopic.php?f=116&t=1643
Clausyl

Ongelezen bericht 09 okt 2017 12:45

Hoi Luna, bedankt voor je reactie. Ik ben hier terecht gekomen via svs meldpunt site. Waar adviseer je me als eerste heen te gaan. Pc of vu Amsterdam. De wachttijd is inderdaad lang ik had al gebeld. Maar aangezien ik echt alles zelf uit moet zoeken van mijn huisarts heb ik nog geen afspraak gemaakt omdat ik niet wist wat mijn opties waren. Maar ik heb vandaag een hoop gelezen en ik denk inderdaad dat dat de beste opties zijn vu Amsterdam en pc dr Loenen. Groetjes claudia
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2017 14:38

Ik denk zelf dat je zo snel mogelijk je verwijzingen moet halen. Je kunt nu al een afspraak maken in het Slotervaart. Zou ik wel doen als ik jou was.
Bij dr. Kappel ben je vaak heel snel aan de beurt en als geen ander weet ze van de problemen met siliconen af. De operaties worden bij haar in Utrecht gedaan en dat is niet ver van Amsterdam.
Je kunt altijd naar meerder pc's. Er zijn veel vrouwen die dat doen.
Denk je misschien aan lipofilling? In dat geval zou ik echt dr. Kappel aanraden of dr. Niessen.

Nogmaals veel sterkte en succes met alles!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”