Ik stel me even voor (Tientje)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Tientje

Ongelezen bericht 24 okt 2016 14:14

Implantaten : MCGHAN 410 ST-FM 395 g

Goedemiddag dames,

Nog nooit op een forum geschreven dus ik hoop dat ik op de juiste pagina zit.
Op dit moment zit ik in een roller coaster....ben er waarschijnlijk achter dat ik ziek ben geworden van mijn borstimplantaten (is nog niet bewezen).
Door alle klachten die ik heb werd ik gewezen door mijn dochter op mijn borsten. Ik vertelde het mijn man en die is gelijk gaan googlen.
Ik zelf ben gaan zoeken naar mijn dossier waar mijn garantiebewijs en papieren in zitten. Heb in getypt de naam van de protheses en serienr, en zo kwam ik op dit forum terecht.
Ik wil graag met jullie ervaringen uitwisselen over de explantatie, herstel, ontgiften etc etc
Ik weet dit nu een anderhalve week en zie en lees zoveel informatie dat ik er bang van wordt, hadden jullie dat ook?
De eerste stap is gezet Door naar de HA te gaan en die heeft me doorverwezen naar een PC.....mijn HA vond het niet ondenkbaar.
Geestelijk vind ik het ook nog al een verwerking, ik heb ze niet genomen omdat grotere borsten wilde maar ik had nogal een complex ik vond mijn borsten echt totaal niet mooi.
Tot vorige week 13 jaar later was ik er nog steeds heel blij mee. Nu kijk ik er heel anders naar, ik wil dat ze zo snel mogelijk worden verwijderd.

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen met jullie ervaringen.

Lieve groet Tientje
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 okt 2016 15:53

Hoi Tientje,
Welkom! FLOWER

Je had je berichtje op een verkeerde plek staan, dus heb ik hem verplaatst. Hoop dat je hem nog terugvindt..

Die angst waar je over vertelt ken ik wel. Toen ik besefte dat het de siliconen waren die me ziek maakten en ziek hielden, bestond het forum nog niet, maar er was wel al veel info op het meldpunt te lezen geplaatst door de oprichtsters Joke en Monique. Ook voor mij was het toen heel eng allemaal, maar ik stond er best wel alleen voor en dat was wel moeilijk...
Op een gegeven moment ging ik met Monique mailen en dat was zo fijn! Dus het is heel fijn dat er daarna een forum kwam, zodat andere vrouwen steun kunnen vinden en het niet helemaal alleen hoeven te doen.
Ik ben heel blij dat je er nu achter bent gekomen en dat je er wat aan laat doen. Wie weet herstel je enorm door de verwijdering. Ontzettend veel vrouwen herstellen gewoon weer nadat ze die rommel eruit hebben laten halen. Ik gun het je zo!!!!!!!!!!!!!!=liefs=
Als je vragen hebt, stel ze ok. Wij zijn er voor je Group hug
Weet je al bij welke pc je gaat?

We horen het wel

Heel veel liefs,
Luna LOVE3 Hug
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 okt 2016 16:15

Hoi Tientje, heb je een pm gestuurd om je te laten weten waar je je berichtje kunt vinden.
Je had hem onder een ander topic staan bij "opmerkingen en vragen", dus heb ik dat bericht afgesplitst.

Ik was eigenlijk nog benieuwd naar het complex dat je over je borsten had. Wat voelde je dan precies? Vond je ze lelijk qua vorm of omdat ze te klein waren?
Er bestaat tegenwoordig wel een "veiliger" alternatief mocht je het nog steeds heel moeilijk vinden om weer met je oude borsten rond te lopen. Kijk maar bij het topic lipofilling.
Maar vergeet niet dat je goed genoeg bent zoals je bent en dat je man je vast prachtig vindt en alleen maar wil dat je gezonder wordt. Maar ik weet wel hoe het voelt hoor dat weten we allemaal...

+LOVE+ Luna
Tientje

Ongelezen bericht 24 okt 2016 16:56

Hoi Luna,

Het complex gaat eigenlijk terug naar mijn jeugd.....mijn eigen moeder heeft me altijd gekleineerd....Volgens haar stelde ik niet veel voor ze had altijd kritiek op mijn lichaam, uiteindelijk ga je dat ook zelf geloven. Na 3 prachtige dochters te hebben gekregen zijn mijn borsten er niet mooier op geworden, dat vond ik toen. Nu ben ik wel op een punt
hoe ze er ook uit komen te zien na de explantatie ik accepteer dat, want mijn gezondheid gaat boven alles. Voor mijn man heb ik het nooit hoeven doen hij vond en vind mij mooi precies zoals ik ben.
Ook hij maakt wat mee op dit moment want hij vind het verschrikkelijk voor me en hij staat machteloos. Hij is super lief voor me.

Bedankt voor je lieve reactie.

Liefs Tientje
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 okt 2016 17:27

Wat vreselijk voor je dat je moeder je onzeker heeft gemaakt!!! Dat deed ze alleen maar, omdat ze zelf onzeker was over zichzelf. Maar hoe kun je je eigen kind nou toch zo iets aandoen??? Heb je haar wel eens geconfronteerd met wat ze deed?
Ik ben heel erg trots op je dat je deze grote stap gaat zetten en je gezondheid boven alles plaatst, heel erg goed! Het is natuurlijk allemaal relatief en als je zo'n lieve man aan je zijde hebt, dan is het makkelijker om te accepteren. Ben echt heel blij dat er niet alleen voor staat. Een dikke +Thumbs+Up+ voor je lieve man die inderdaad ook behoorlijk wat meemaakt nu met jou...
Tientje

Ongelezen bericht 25 okt 2016 09:50

Hoi Luna,

In je vorige berichtje schrijf je (Toen ik besefte dat het de siliconen waren die me ziek maakten en ziek hielden) wat waren de klachten en hoe kwam je er achter dat het door de siliconen kwam. Is dat bewezen door de arts of ging er zelf een lichtje bij je branden. En bij welke PC ben je geweest voor de explantatie. Hoe was je herstel periode of zit je er nog midden in....Hoop vragen , sorry daarvoor 😕kijk maar waar je antwoord op wilt geven. In je vorige berichtje vroeg je ook of ik al weet naar welke PC ik ga, ik wacht op een oproep van een PC uit Hoorn die bekend is met implantaten.

Morgen 26 oktober gaan we ook bellen naar Dr Kapel in Zwolle. Helaas was ze afwezig tot de 26ste.

Lieve groet Tientje 🌷
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 okt 2016 18:32

Dr Kappel is de beste keuze hoor! Ze zal je meteen vertellen dat het door de implantaten komt. Was bij mij ook het geval.
Naast alle vreselijk, echt extreme klachten die ik had, kreeg ik op het eind ook heel veel borstklachten. Het was alsof me borsten in de fik stonden. Dat deed bij mij een bel rinkelen. Nooit eerder had ik gedacht dat het die troep was.

Succes morgen met bellen! Gewoon naar dr. Kappel gaan want geen andere arts kan je zo goed helpen als zij.

X Luna
Tientje

Ongelezen bericht 28 okt 2016 07:00

Goedemorgen Luna,

Het balletje is eindelijk gaan rollen, dinsdag 1 november kan ik bij dr Kappel in Zwolle terecht dat gaat in ieder geval sneller dan de oproep uit Hoorn, de verwijzing is verstuurd op 17 oktober en daar wacht ik nog steeds op.
Op dit moment gaat het niet zo lekker, mijn nek schouders en rug zit zo vast dat ik ontzettend veel pijn heb gehad de afgelopen week. Heb Tramadol en Diazepam gekregen, waarschijnlijk komt het door de stress van wat er de komende tijd staat te gebeuren. IK heb er alle vertrouwen in dat ik bij die groep vrouwen hoor die wel herstellen. Ook al zal dat misschien niet voor volle 100% zijn , het is precies zoals je schrijft we worden ook ouder en ook met gebreken. Mijn HA heeft me ook doorgestuurd naar een reumatoloog omdat ze denkt dat ik beginnende artrose heb. (Kan er ook nog wel bij).

Lieve groet Tientje🌷
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2016 10:33

Hoi mop,
Wat fijn dat je volgende week naar dr. Kappel gaat. Bij haar kun je meestal heel snel op afspraak dat is heel fijn! En misschien kun je ook al heel snel geopereerd worden?? Misschien in december al????? Of januari???? Dat zou fijn zijn he?
Ik denk ook dat je grote kans maakt om te herstellen. Meestal is dat wel redelijk goed in te schatten. Als je niet heel extreem gekke klachten hebt, dan herstel je wel hoor. Sommige vrouwen hebben een venijniger immuunsysteem en die blijven vaak ook langdurig ziek. Dat zit gewoon in je constitutie. Ik hoop dat jij daar niet bij hoort.
Ik weet alles van pijn in de nek schouders rug!!! OMG die pijn kan echt vreselijk zijn!!! Onhoudbaar zijn!!! Ik heb daar altijd heel veel problemen mee. Bij mij niet door stress, maar door me ziekte en doordat ik hypermobiel ben. Ik kan nergens slapen dan op mijn eigen bed en kussen. En die moeten echt precies goed zijn heel stabiel nu komma nul doorzakken maar ook de druk goed verdelen, omdat ik anders ook heel veel druppijnen en zenuwpijnen heb. Bij mij kan het soms zo erg zijn dat ik morfine moet gebruiken en slaapmedicatie en dan nog heb ik zoveel pijn. Dus ik hoop echt dat het bij jou inderdaad door de stress komt en snel weer wegtrekt!!!!! Kijk ook even naar je matras en je kussen, want deze kunnen klachten echt verergeren ook bij artrose. Mensen beseffen niet hoe belangrijk een goed matras en kussen zijn. Denken vaak dat hun matras nog prima is, maar dat is vaak niet zo.
Heel veel sterkte lieve schat met je nek schouders en rug!!!! Herstel daar maar snel van, want het moet wel goed gaan voor de operatie.
En nogmaals: kijk naar je bed! Misschien zakt je matras door en steunt je kussen niet goed.
-BLOEM- +LOVE+ _Omhelzing
Luna
Tientje

Ongelezen bericht 03 nov 2016 13:46

Hoi Luna,

Afgelopen dinsdag 1 november 2016 samen met mijn man bij Dr Kappel geweest, liefdevol ontvangen. Gesprek van anderhalf uur geweest. Hoe fijn is het om erkenning te krijgen dat de klachten en symptomen echt van de siliconen komen.
Wel een hoop informatie, maar goed dat mijn man mee was want ik kan het bijna niet na vertellen. WEL een voordeel dat de implantaten boven de borstspier zitten. 16 december wordt ik geopereerd vind het zo spannend allemaal, zou willen slapen tot die dag. Maandag 7 november wordt er nog een echo gemaakt van mijn borsten om te kijken of ze niet lek of gescheurd zijn, heeft ook te maken weer met de verzekering. Dr Kappel vertelde ook dat mochten ze niet lek of gescheurd zijn en ze komt tijdens de operatie gekke dingen tegen dat ze direct tijdens de operatie foto,S gaat maken als bewijs voor de verzekering. Maar dat wordt een proces als ik weer opgeknapt ben. HET kan toch niet zo zijn dat de PC'S maar doorgaan met die sluip moordenaars te implanteren.. Verder ben ik Door mijn eigen HA Door gestuurd naar een PC in Hoorn het Dr Kuypers Kliniek, die bekend is met implantaten. Dr Kappel vertelde dat ik daar evengoed naar toe moet gaan al is het alleen maar om te luisteren wat zij te vertellen hebben en of ze ook die erkenning geven of de klachten/symptomen van de siliconen komen. Heb wel gekeken op hun website en zij implanteren nog steeds de Mcghan zij noemen het de Rolls Royce onder de prothesen. Ze vertellen erbij dat ze niet om de 10 jaar vervangen hoeven te worden. IK zelf heb de Mcghan 410 ST-FM 395 g
Met een garantiebewijs tot 2023.....geplaatst door Dr van der Weij in kliniek klein Rosendael, waar hij niet meer werkzaam is. Hij werkt in Boerhaave kliniek, daar vertellen ze mij dat ze niet werken met de garantie kaart. maar dat ik moet wezen bij de fabrikant Allergan. Pfff al dat uitzoekerij. Weten jullie waar ik moet wezen om dit aan te kunnen pakken ...desnoods met meerdere dames....Want dit moet toch stoppen. Anno 2016 lijkt het wel een hype onder de jeugd ze willen allemaal grotere borsten maar beseffen niet wat ze hun lichaam aan doen.... voor zover even een update....en begin al behoorlijk in te kakken en het is pas tegen 12en. DUS ga ff uurtje weer liggen. En vergeet niet dames we zijn mooi zoals we zijn van binnen en van buiten. 🌷 😚 volgens mij staat het nu 2 keer op het forum...maar weet niet of andere dames dit ook kunnen lezen omdat ik voor mijn gevoel privé met jou chat.....ik ben ook zo handig met soort dingen😣 niet dus😂
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”