Foto's Wendy
Nou, ik zal de mijne ook maar plaatsen. Hopelijk helpt het vrouwen die een explantatie overwegen of nog moeten ondergaan. Ik heb 11 jaar siliconen gehad.

Laatst gewijzigd door Wendy op 30 nov 2012 15:55, 10 keer totaal gewijzigd.
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
We zijn allemaal stinkend jaloers op jouw mooie, volle borsten Wendy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze zijn prachtig! Precies zoals moeder natuur ze gemaakt heeft! Ik vind het mooi hoor, naturel. Ik vond je plastic bosten niet mooi hoor. Ik vind ze nu veel en veel mooier! En wat zien ze er goed uit nu! Wat een verschil met 1 week na de operatie.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Doe niet zo gek. Schaam je nooit! Je bent zo mooi Wendy. Je hebt echt een mooi figuur. Heel vrouwelijk....sexy! Wat is je man blij met jou, hahahahaha
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Bij mij zijn ze ook niet gelijk hoor, ene kant scheelt halve (?) cupmaat met andere maar dat zie je op de foto niet zo. Bijna elke vrouw heeft 2 ongelijke borsten schijnt...Laurie schreef:Wauw, ik vind ze ook echt prachtig! Ik hoop dat ze bij mooi ook zo mooi worden, alleen ben ik wel wat minder blij dat mijn asymmetrie weer terug komt, maar dat zie ik maar als we zijn allemaal uniek.
-
lilly
Amaai Wendy,als ik zo'n borsten had na een explantatie dan tekende ik dadelijk.
Mijn eerste operatie is al van lang geleden en ik heb enkele jaren geleden een borstlift en prothesewissel gehad.
Ik weet dat als ik nu een explantatie doe ik ook nog een borstlift moet laten doen.
Heb meer dan 2 jaar open wonden gehad en nu is er nog een klein korstje op ,dus de schrik om opnieuw jaren open wonden te hebben zit er goed in.
Ik wou geen grote implantaten,wou er natuurlijk uitzien,niet van die bollen.
Dat is ook gelukt,ze zien er ook heel natuurlijk uit met mijn 260cc.
Mijn PC wou de cc niet op voorhand zeggen,hij kijkt naar de lichaamsbouw.
Ik begrijp niet dat er vrouwen zijn die 350 à 500cc nemen.
Ze zijn dan nog zeer jong en met de zwaartekracht en de jaren gaan deze toch meer hangen dan zonder protheses.
Maarja,ieder beslist daar zelf over!
Mijn eerste operatie is al van lang geleden en ik heb enkele jaren geleden een borstlift en prothesewissel gehad.
Ik weet dat als ik nu een explantatie doe ik ook nog een borstlift moet laten doen.
Heb meer dan 2 jaar open wonden gehad en nu is er nog een klein korstje op ,dus de schrik om opnieuw jaren open wonden te hebben zit er goed in.
Ik wou geen grote implantaten,wou er natuurlijk uitzien,niet van die bollen.
Dat is ook gelukt,ze zien er ook heel natuurlijk uit met mijn 260cc.
Mijn PC wou de cc niet op voorhand zeggen,hij kijkt naar de lichaamsbouw.
Ik begrijp niet dat er vrouwen zijn die 350 à 500cc nemen.
Ze zijn dan nog zeer jong en met de zwaartekracht en de jaren gaan deze toch meer hangen dan zonder protheses.
Maarja,ieder beslist daar zelf over!
-
schepje@hotmail.com
Halo Wendy.
Wat een ongeloof ! Wat zien je borsten er prachtig uit na de explantatie , wauww !!
Ik ben zelf ook van plan om mijn protheses definitief te verwijderen, alleen ik ben erg bang hoe de resultaat zal zijn Dat ik hangende tieten ga krijgen
En ik weet ook niet of ik een borstlift nodig heb , ik ben van a cup naar een c cup gegaan.
Heb jij zelf wel een borst lift gehad ?
Wat een ongeloof ! Wat zien je borsten er prachtig uit na de explantatie , wauww !!
Ik ben zelf ook van plan om mijn protheses definitief te verwijderen, alleen ik ben erg bang hoe de resultaat zal zijn Dat ik hangende tieten ga krijgen
En ik weet ook niet of ik een borstlift nodig heb , ik ben van a cup naar een c cup gegaan.
Heb jij zelf wel een borst lift gehad ?
-
esart88
Hoi schepjehotmail,welkom hier ik ben ook sinds een dag of 5 actief hier op het forum en heb gelijk na het lezen een afspraak gemaakt voor een explantieconcult..Ik zit met hetzelfde als jou hoe komt het eruit te zien na de explantatie..ik laat het maar allemaal over me heen komen hoe dan ook eruit gaan ze!
Ik had voor een hangende B en na de bv een D.mghan 410 350cc
groetjes Es
Ik had voor een hangende B en na de bv een D.mghan 410 350cc
groetjes Es
-
esart88
Hi Wendy van jou borsten kan ik alleen maar dromen,ik zou er direct voor tekenen!
Heerlijk die troep eruit en dan nog iets mooiers er voor terugkrijgen.
lfs Es
Heerlijk die troep eruit en dan nog iets mooiers er voor terugkrijgen.
lfs Es
@schepje, bedankt voor je compliment!
Het is niet zo dat ze er nu ongeschonden uit zien ofzo hoor want het hangt natuurlijk wel wat meer dan 11 jaar geleden... ik ging van cup B naar D en weer terug naar B. Ik heb trouwens geen borstlift gehad.
@Ikke en Es: bedankt voor jullie lieve reacties! Ben nu ruim een jaar verder en heb nog steeds geen spijt van mijn explantatie, integendeel het is een hele grote opluchting dat die implantaten eruit zijn!
Ik denk dat het resultaat per persoon verschilt hoor...er valt zeker nog wel wat aan te merken op mijn borsten maar ik klaag niet want gezondheid gaat voor alles ! Bovendien zien ze er over 30 jaar ook niet meer zo uit, hahahaha
@Ikke en Es: bedankt voor jullie lieve reacties! Ben nu ruim een jaar verder en heb nog steeds geen spijt van mijn explantatie, integendeel het is een hele grote opluchting dat die implantaten eruit zijn!
Ik denk dat het resultaat per persoon verschilt hoor...er valt zeker nog wel wat aan te merken op mijn borsten maar ik klaag niet want gezondheid gaat voor alles ! Bovendien zien ze er over 30 jaar ook niet meer zo uit, hahahaha