Fris gedoucht haartjes gewassen, even 'n update.
Voel me goed, lekker geslapen, weinig pijn en heel erg opgelucht dat het allemaal voorbij is.
De ochtend in het zh verliep best ontspannen, heb zelfs nog een dansje gemaakt in mijn prachtige blauw met gele ok hemd

Eenmaal onderweg naar de ok was ik blijkbaar door de dormicum al een eind onder zeil want herinner me er weinig van.
Diep inademen in 'n kapje en weg was ik, zelfs het inbrengen van het infuus heb ik niet meegekregen. Werd wakker onder een warmtelamp, was een verpleger bij me die vroeg hoe het met me ging en of ik pijn had. Was verbaast dat het allemaal al voorbij was, en de pijn viel reuze mee.
Terug naar de kamer, gesprekje met iemand van het operatieteam, rechts was inderdaad lek, kapsels zaten helemaal rondom zijn verwijdert, gespoeld en goed schoongemaakt waardoor ik ook spierpijn kan hebben, geen draines

Drukverband moest 24 uur blijven zitten.
Voelde me verder oké, en was blij met mijn onderzoek scores, net na operatie hb van 8,4, zuurstofgehalte in bloed 99%, temperatuur normaal.
's nachts werd de pijn erger, paracetamol, dycloflenac en uiteindelijk morfine. Weinig geslapen, en deze mix van narcose heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat ik de volgende dag onderuit ging, waardoor ik nog een dagje langer moest blijven.
Heb een paar keer gesprekje gehad met verpleegkundige, complimenten over mijn beslissing geen nieuwe protheses te nemen. Dan merk je pas hoe "het probleem"leeft....
Toen het drukverband eraf ging was ik stomverbaasd, heb meer over dan verwacht

Als de striemen van verband en de boel beetje bijtrekt dan heb ik echt geen lift nodig, tepels zitten netjes op z'n plek, en ze hangen niet Yeah!
Onvoorstelbaar na bijna 25 jaar, Dr.huup heeft goed werk verricht! Over 2 weken hechtingen eruit en over ik dacht 8 weken op controle.
Heb het gedaan, het is voorbij, voel me opgelucht en de angst van lekkende siliconen zijn verleden tijd, wat wil 'n mens nog meer?