Foto's en video's van verwijderde implantaten

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
Elize1983

Ongelezen bericht 06 okt 2019 12:42

Even een toevoeging op je berichtje..
Ik heb een echo gehad waarop ze zagen dat er een silliconen lekten uit mijn rechtprothese. De linker was intact zeiden ze. Ze (ACCZ klinieken die ze geplaatst heeft) wilden mij een MRI laten doen als bewijs.
Ik heb geweigerd want tijdens de echo was al duidelijk dat er een scheur zat. In het verslag van de echoscopist stond ook dat er siliconen lekte. Dus de echo en het verslag daarvan was voldoende voor mij als bewijs, ook voor de zorgverzekering blijkbaar toen Bergman een aanvraag deed. Echter de linkerborst is er nooit maar dan ook nooit vermoeden geweest van een scheur. Dit had niemand verwacht.
😘 Elize
Susana

Ongelezen bericht 06 okt 2019 12:50

OMG Elise...wat erg dit!!😱😱😱
En dat nog hebben in het lichaam!!! Gelukkig zijn ze verwijderd 😌
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 okt 2019 12:51

Elize1983 schreef:
06 okt 2019 12:42
Even een toevoeging op je berichtje..
Ik heb een echo gehad waarop ze zagen dat er een silliconen lekten uit mijn rechtprothese. De linker was intact zeiden ze. Ze (ACCZ klinieken die ze geplaatst heeft) wilden mij een MRI laten doen als bewijs.
Ik heb geweigerd want tijdens de echo was al duidelijk dat er een scheur zat. In het verslag van de echoscopist stond ook dat er siliconen lekte. Dus de echo en het verslag daarvan was voldoende voor mij als bewijs, ook voor de zorgverzekering blijkbaar toen Bergman een aanvraag deed. Echter de linkerborst is er nooit maar dan ook nooit vermoeden geweest van een scheur. Dit had niemand verwacht.
😘 Elize
Aah dank je voor je toevoeging! Heel belangrijk!!
Ik zie nu dat je ik je verwarde met een andere dame :oops: Er komen zoveel vrouwen voorbij :x Ik ben de laatste tijd ook wat minder op de voorgrond, dus vandaar dit foutje.
Maar zo zie je dus maar, de scheur werd niet gezien op de echo. Een echo laat ook niet alles zien. Zelfs een MRI niet....
Ik zal het even aanpassen in het bericht ;)

Xjes! :D
Elize1983

Ongelezen bericht 06 okt 2019 15:19

Susana schreef:
06 okt 2019 12:50
OMG Elise...wat erg dit!!😱😱😱
En dat nog hebben in het lichaam!!! Gelukkig zijn ze verwijderd 😌
Ben er ook erg verdrietig van.. was echt in shock.. helemaal dat men je van het kastje naar de muur stuurt zelfs met een geconstateerde scheur. 😔
Komt allemaal goed, olieachtige substantie en kapsel (waren donker verkleurd) worden door patholoog onderzocht. 🙏🏼
Dikke x
billy91

Ongelezen bericht 09 okt 2019 20:24

Ik wil wel even aangeven dat niet alle gedeukte implantaten gedeukt zijn door zweten. Mijn implantaten waren voor het implanteren al zacht en gedeukt, die komt doordat zij cohesive 1 waren en niet bijvoorbeeld een cohesive 3. Dit even als kanttekening. Niet om te zeggen dat ze niet zweten want dat doen alle implantaten, maar het is niet altijd af te leiden van de vorm van het implantaat.
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2019 21:31

Lieve Billy, implantaten zijn inderdaad niet helemaal bol, anders had je 2 ronde ballen in je borsten. Ze hebben dus altijd iets van een afplatting als je ze neerlegt, en sommige zijn juist wat boller, maar ze hebben echt geen deuken zoals op sommige foto's... En zodra je echte kreukels of zelfs vouwen ziet, weet je dat daar veel inhoud uit weg is, want zo worden implantaten niet gefabriceerd.
Voor het geval je dit niet wist, kunnen implantaten dus volledig leegzweten. Dr. Susan Kolb beschrijft casussen van vrouwen bij wie ze bijna lege intacte enveloppen verwijderde :shock: Dat laat dus zien hoe erg zweten (lekken zonder scheur) kan zijn.
Gelukkig zijn niet alle implantaten even gedeukt of gekreukt, toch was het kleine beetje genoeg om vrouwen heel erg ziek te maken...
Zelfs bij de nog redelijk "volle" implantaten zie je olie aan de buitenkant zitten, dat laat wel zien hoe groot het probleem is.
De grootste problemen beginnen tussen de 8 en 10 jaar, want dan is de envelop inmiddels wat zwakker geworden en beginnen de meeste implantaten veel meer te zweten. En bij sommige merken kan het zelfs veel eerder zoals bij de PIP en CUI implantaten die ik zelf had.
Toen ik mijn implantaten net had, voelde ik niks en ook geen randen van de protheses. Op het eind voelde ik echte kreukels zitten als ik mijn borsten aanraakte en mijn borsten waren ook een stuk kleiner. Mijn implantaten zweetten extreem, als gesmolten kaarsvet zag het er uit zei mijn arts.
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2019 22:25

Billy, in dit filmpje zie je wat ik bedoel: https://www.youtube.com/watch?v=n0mOYN2pDD8Vanaf
Vanaf 1 minuut tot 2 minuten, de rest is niet interessant, want het gaat over een wissel :x
Vanaf 3 minuten gaat hij erover door.
Susana

Ongelezen bericht 10 okt 2019 08:49

Dat klopt helemaal over de deuken, de 'deuken" zijn zo verschillend van rechts dan van links en de ene weegt meer dan de andere. De linker kant heeft meer deuken dan de rechter kant, en dat is te verklaren, gezien de linker kant had een bakker 3, bijna 4 en de rechter 2.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 okt 2019 10:39

Lieve Susana, ik zag dat inderdaad al in je foto dat de ene leger is dan de andere. Wat een troep toch! :evil:
Sterkte! :(
Baja

Ongelezen bericht 11 okt 2019 20:06

Dat waren mijn implantaten, zoals jullie kunnen zien zitten daar en hier plooien en daardoor versleten randjes op de plooien. Op de versleten plekken heeft coting los gelaten ze zatten hopelijk in de kapsel of ze zweven nog in mijn lichaam. Dus het hoeft niet perse kapot te zijn, op deze manier zijn ze ook schadelijk :(, ik moet erbij zeggen ik heb geknepen en getrokken ik heb alles geprobeerd om ze kapot te maken maar het is me niet gelukt ze zijn echt sterk! Ik snap niet hoe bij sommige dames kapot gaan, zelfs versleten randjes krijg ik niet kapot.

Liefs, Baja
Bijlagen
F0067129-5CBE-418B-B503-8B6C1428450D.jpeg
Mirdik!

Ongelezen bericht 12 okt 2019 10:48

Fijn dat ze niet kapot waren. Maar zie ik daar op dat éne implantaat een naam en serienummer? Bij mij staat er niks op. Ik ben op 7 oktober jl geopereerd en had 1 implantaat. Ik wens je beterschap toe.
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 okt 2019 11:30

Lieve Baja, dit komt omdat je monoblocs hebt. Over het algemeen blijven die enveloppen veel sterker dan de siliconen implantaten. Het is de siliconengel die de envelop van siliconen protheses als ware oplost en verzwakt. Bij monobloc heb je dat niet. Hoewel ook deze envelop uiteindelijk wat kan verzwakken. Het zal nooit zo zijn zoals bij siliconen implantaten. Maar zoals je zelf aangeeft is dit een getextureerde envelop en deze zijn erg schadelijk, want de textuur lost wel op. Hij laat los en gaat in je kapsel zitten en vanuit je kapsel in je weefsels. Dus monoblocs met gladde wand zouden beter zijn al ben ik zelf van mening dat ook die uiteindelijk voor ellende kunnen zorgen. Helemaal bij vrouwen zoals wij..

Blij dat je van die troep bent verlost lieve schat!!!!

X
Trudie

Ongelezen bericht 14 nov 2019 22:42

Luna schreef:
05 okt 2019 14:18
En meer:
verwijderd.jpeg

1 implantaat is 1 en al smurrie :shock: Bah!

Deze foto is van Schramir :shock:
borst9.jpg
Hoe kan dit gezond zijn?
@luna - is dat gele wat eruitloopt de vulling van het implantaat??!?!Stuk gegaan bij de verwijder operatie?
anne76

Ongelezen bericht 15 nov 2019 11:15

Dit kwam eruit mijn lichaam... Ben in schok :cry:
Bijlagen
IMG_5772.jpg
F665AACA-C251-4152-8DCF-55F9B0F863D6.JPG
C12C8D86-76EC-42CE-A583-C32C21C21F69.JPG
b21259c7-1f2a-42ea-8ce2-fa074f40caad.JPG
djr1985

Ongelezen bericht 15 nov 2019 13:26

Pff ik snap het.. Je bent bij Van Selms geweest? Ik mag over een maand, mn mcghans zijn nu 15 jaar....
Sterkte met herstel!
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
Plaats reactie

Terug naar “Risico's, lekken, scheuren, zweten”