Lieve Plantje, nu ook weer de prijzen vergelijken nogmaals.
De Opti3 is inderdaad goedkoper...
Een potje Testa met 60 tabletten is 17,95 als je een abonnement neemt.
Een potje Opti3 met 60 tabletten is 13,33 als je de 3 voor 2 aanbieding neemt.
In 1 tablet Opti3 zit iets meer DHA en EPA. Verschil is niet groot hoor, dus Testa is prima. Alleen zou ik wel 2 tabletjes per dag nemen. 1 is in ons geval (dus vrouwen met ontstekingen) weinig. Er worden echt hoge doseringen omega3 aangeraden om onstekinremmend te kunnen zijn. Zelfs 2 is dus eigenlijk nog weinig....
Verder is het in jouw en mijn geval ook nog belangrijk omdat we vegan zijn.
Ik keek toch weer, want was echt serieus aan het overwegen om dan misschien toch over te stappen als het goedkoper was
Verder denk ik zelf ook altijd na over verscheping transport enz en de belasting voor het milieu enz. Omdat de leverancier vanTesta in NL zit was dat ook nog een reden om over te stappen. Toch is het best een groot verschil qua prijs vooral als je er zoveel moet kopen zoals ik. Dus ik laat het zo. Ik koop altijd voor minimaal een half jaar, dus dat scheelt ook weer wat aan milieuvervuiling door transport. Ik weet niet waar Testa wordt gemaakt overigens. Niet opgezocht.
Nou dat was het weer. Lang verhaal weer, sorry! Hoop dat je er wat aan hebt en ook jij Sabine of andere vrouwen.

Opgezocht: Testa wordt in de VS geproduceerd. Opti3 komt van dichterbij thuis, Verenigd Koninkrijk. Daar komen ook vandaan na bestelling via hun site.