Explantatie Anne 10-09-13 dr. Kingma

Deel je ervaringen en foto's
Anne_J

Ongelezen bericht 12 sep 2013 23:22

Yeahhhh Dames,

Ik ben weer thuis na 2 overnachtingen in t Slotervaart. De operatie is goed gegaan en Dr.Kingma vertelde dat de implantaten behoorlijk aan het zweten waren. Ik kon ze de eerste avond nog niet bekijken( emotioneel gezien) maar heb ze gister eens goed onderzocht, je ziet er veel wit afzettingen op. Maar poeh heey wat was ik beroerd van een injectie morfine... Gistermiddag weer opgekrabbeld en voel me redelijk, maar tegelijkertijd enorm wennen aan mn platte voorgevel...durfde eerst het verband niet af te doen :( maar heb me er vanochtend maar overheen gezet) en na het voorzichtig douchen mijn nieuwe bh aangedaan. Alles zal zn tijd wel nodig hebben. Enorme spierverkrampingen met warm en koud in mijn vingers echt vervelend, hoop dat ik mij met chlorella goed kan reinigen. Ik wil ook nog even kwijt dat ze in het Slotervaart echt TOPPERS zijn! Enorm liefdevol behandeld.

Zo en nu weer even rusten'
X
Anne
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 sep 2013 10:04

Lieve Anne,
Wat fijn dat je weer thuis bent en alles redelijk oke is gegaan. Nu op naar een goed herstel!
Wees bij de behandeling voorzichtig met je maag he? Geen dingen op lege maag nemen, geen drankjes, geen pilletjes. Je maag kan dat niet aan! Ik spreek uit ervaring!
Misschien is het handig als je een goede vitB complex aanschaft. De klachten die je hebt, lijken erg veel op de mijne en door maagdarmklachten krijg je snel tekorten. Het feit dat je haaruitval hebt bijvoorbeeld wijst al op een tekort aan de vit B's. Gebruik dan in het begin 2x 1 tablet per dag i.p.v. 1 zoals aangegeven. Om je tekort aan te vullen moet je even iets meer nemen. Ook vit C is erg belangrijk, want door het gif dat in je lijf is gekomen en nu tijdelijk nog meer komt wordt alle C opgebruikt. Neem een ontzurende vitamine (anders heb je een big problem met je maag!!!) C. 1000mg per dag 2 tot 3 maal. En wees niet bang voor overdosering, want een tekort is vele malen erger!! Een teveel kun je niet zo gemakkelijk krijgen, want het zijn wateroplosbare vitaminen die je uitplast. Vit D is ook belangrijk. Prof Cohen raad dat ons aan te nemen. Je kunt daar druppels van kopen bijvoorbeeld.
Het lijkt me voor jou ook beter om de chlorella van Vital Green te nemen en niet die andere, want ik denk dat je daar te gevoelig voor bent. Soms is het teveel van het goede. Mocht je het wel al hebben aangeschaft, neem dan zeker geen 3x3 per dag!! Maar begin met 1 in de ochtend en dan kijken wat er gebeurt en dan langzaam 2X1 en dan 3X1. Kijk even hoe je erop reageert. Kan zijn dat jij nergens last van krijgt, maar je kunt beter voorzichtig zijn. Er zijn meerdere dames die de sterkere chlorella niet zo goed aankunnen.

Succes nu deze tijd lieverd!
Heel veel liefs,
Luna

Ps. Heeft dr. Kingma de kapsels laten onderzoeken?

:!: Moet er nog bij zeggen: goed eten vóórdat je de vitaminen inneemt!! Nooit op een lege maag of een maag met weinig voedsel! Havermoutpap is echt superspul voor je maag! Ik spreek uit ervaring. Bananen zijn ook heel erg goed voor de maag. Niet te rijpe banaan nemen. En vergeet de omega3 niet a.u.b!!!
Anne_J

Ongelezen bericht 13 sep 2013 12:00

Ik lig er vandaag iets slechter bij, heb ook gister mijn menstruatie doorgekregen :( maar goed' helpt wel mijn lichaam met reinigen.
Ik probeer regelmatig iets te eten, en neem 3 x per dag een omega en chlorella tablet in, ik ben behoorlijk aan t transpireren en heb voornamelijk last van buik en handen en huid. Mijn borstgebied is erg gevoelig en jeukt als een tierelier .... Ik heb vooral de behoefte aan veel slaap en rust. Best moeilijk om in een thuissituatie met pubers te liggen als je ziek bent. Wederzijds ook voor hun, maar moet denk ik door de ergste periode heen, ik hoop op betervoelen in t vooruitzicht. Ik stuur vandaag mn mama op pas voor vit.B en vit.C is wel nodig denk ik.. Maar mag ik die tegelijkertijd met de andere vitamines innemen?

Dr.Kingma zou de kapsels opsturen :) over 2 weken een afspraak.

Super bedankt voor ondersteuning!

Liefs
Anne
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 sep 2013 12:38

hoi mop, de tijd na de operatie is erg zwaar :(
als je vitaminen gaat kopen, koop dat wel de goede he?
en met weinig toevoegingen. kijk maar even rond op de website.
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 14 sep 2013 23:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 sep 2013 23:46

Ik ben helemaal op hol geslagen bij het topic dus heb even de berichten afgesplitst naar hier: http://klachtensilicon.forum2go.nl/vit- ... -t950.html
Anne, je kunt daar zien wat je eventueel kunt kopen!

Liefs, Luna
Anne_J

Ongelezen bericht 16 sep 2013 14:22

Lieve Luna,

Ik ben je mega dankbaar hoeveel informatie jij schenkt!! :)

Jij bent toch wel degene die mij heeft wakker geschud in deze ellende. Ik voel me trouwens best redelijk, de rare vermoeide en slokdarmklachten zijn nog niet weg, maar dit heeft echt de tijd nodig denk ik..

O,ja... ik heb Chlorella van de Tuinen, zit toch siliciumdioxide in :( grrr heb juist extra potje gekocht... en ik heb de triple omega van de Tuinen, en Ester-C zuurvrij van de Tuinen. Ik ben nu een paar dagen aan het innemen maar heb geen last. ik neem op dit moment van de Chlorella 3x1 per dag, dus misschien kan ik wel naar 3x2? En van Nature's Garden sunvite vitamine D3

Liefs

Anne
Anne_J

Ongelezen bericht 16 sep 2013 14:22

En nee, ik gebruik verder niets aan medicijnen :lol:
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 sep 2013 18:33

Lieve Anne, ben heel blij dat je reageert!
Ik heb inmiddels zoveel gelezen en zoveel vrouwen met dezelfde klachten gezien. Ik begin nu steeds beter te snappen wat er bij ons speelt en waarom wij zo ziek zijn, zoveel klachten hebben, arsten zoeken en niets vinden.
Zelfs al had je geen siliconen in je lijf en je had alleen de candida zoals je had, dan kreeg je ook een vitB12 tekort. Door candida ontstaat een vitB12 tekort. Lees dit stuk: http://www.degezondheidblog.com/is-er-e ... amine-b12/
Ik wist dit omdat ik inmiddels zoveel stukken van dr Susan Kolb heb gelezen en in haar teksten heeft ze het er vaak over dat veel vrouwen een vitB12 tekort hebben door de overgroei van bacterieen en schimmels dus ook candida!!
De maagklachten heb je gekregen niet alleen door de bacterie, maar krijg je ook door een VitB12 tekort. Daar krijg je ook maagklachten van en jij hebt dan ook nog eens een bacterie dus dubbelop!
Door candida kunnen je darmen geen vitB12 opnemen. En door antibiotica dat je kreeg tegen bacterie zijn heel veel goede bacterien vernietigd in je lijf wat ook weer een enorme belasting is geweest en er ook weer voor zorgt dat heel veel processen niet goed verlopen. Goede bacterien maken bijvoorbeeld vitK aan. Dat is ook een antioxidant. En zorgt voor de stolling van je bloed. Aan alle kanten wordt je ziekgemaakt. De grootste boosdoener is nu je lijf uit. Dat waren de siliconen, maar nu ga je ontgiften en moet je je lichaam ondersteunen en voeden en alle vitaminen en mineralen geven dat het nodig heeft. De B's werken samen en daarom is een Bcomplex belangrijk. Bij mij komt er dan nog bij dat ik veganistisch ben dus ik neem gewoon ook nog extra B12 apart erbij. Dat kan geen kwaad. En volgende week ben ik weer bij Yvonne en wordt mijn bloed weer nagekeken en dan weet ik of ik goed op weg ben.
Het is heel erg wat siliconen met een lijf doen. Je valt zo af omdat je lijf zichzelf aan het opeten is. Een van de symptomen van vitB12 tekort is afvallen. vitB werk samen met de andere B's dus die moet je ook hebben. En C moet je hebben om het gif uit de siliconen te neutraliseren. VitB12 is trouwens ook een gifopruimer. Lees dit stuk maar: http://www.fonteine.com/stikstofoxide.html

Ik ga een goede samenvatting maken voor alle vrouwen over wat ik had geschreven want hoe het nu is geschreven is veel te chaotisch en onoverzichtelijk. Ik schreef het vooral uit mijn gevoel. Ik was en ben nog steeds erg boos op artsen dat ze mij zo ziek hebben laten worden. Ik ben echt heel ziek geworden. En als ik niet zelf had ingegrepen en op zoek was gegaan naar iemand die mij kon helpen, dan weet ik niet hoe het met mij zou zijn afgelopen. Mijn vaten houden dit gewoon niet vol. mijn lichaam is op. Gelukkig ben ik oersterk!! Echt zo sterk en jij ook Anne. WE CAN DO IT!!!

Sterkte moppie, heel veel liefs,

Luna

Oh ja, bouw langzaam je vitC naar 3x daags. Je begint dus met 1x daags 1 dan 2 maal daags 1. tot je 3x daags 1 doet. En wel met voedsel nemen hoor!!
Bij vit C is het zo dat als je teveel neemt, je diaree krijgt. Mocht dit gebeuren, dan moet je weer afbouwen tot je geen diaree hebt. Diaree komt omdat de vitamine dan in de darmen blijft en daar vocht opneemt en zo het lichaam verlaat. Maar ik weet dat het niet gebeurt, jouw lijf heeft het hard nodig op dit moment. VitC is een antioxidant en neutraliseert die giftige troep uit de siliconen.
Wacht nog even met het opvoeren van de chlorella totdat je voor jezelf de juiste dosering vit C hebt gevonden. Dan kun je als je geen diaree krijgt de chlorella gaan opvoeren. VitC is ook een ontgifter hoor.

Ikzelf neem 6 druppels vitD omdat in mijn omega3 (opti3 ) ook vitD in zit en ook in de magrerine die ik gebruik. Je moet zelf maar even goed kijken hoeveel je neemt in totaal. Nooit meer dan 25 mcg in totaal nemen hoor!! VitD is vetoplosbaar en men weet niet wat de gevolgen op de lange duur zijn van een overschot.

VitB complex kun je om te beginnen 1xper dag 1 nemen. Ik weet zeker dat je meer nodig hebt, maar ik ga je niet zeggen meer te nemen zonder toezicht van een therapeut. Neem in dit geval gewoon wat op de verpakking staat 1x per dag dan kan er niets gebeuren en maak eventueel een afspraak bij Yvonne voor advies.

Succes! _Omhelzing
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 sep 2013 19:13

Luna MKS

Ongelezen bericht 25 sep 2013 13:55

lieve Anne, ik hoor niets meer van je. hoe is het nou met je?
hoop zo dat je goed voelt. hoe is het met je buik en maag?
pas goed op jezelf meissie

hele dikke KUS+
luna I +LOVE+ U
Anne_J

Ongelezen bericht 14 okt 2013 17:14

Hoi lieve Luna en allemaal!

Ik wil even laten horen dat het al stukken beter gaat!!!! tis helemaal geweldig' ik heb even een paar moeilijke weken gehad maar begin mij iedere dag een stuk sterker te voelen :-)

Mijn maag en darmen en slokdarm gaan ook al iets beter, ik voel gewoon dat alles goed komt en dat is zo'nnnnnnnn onbeschrijfbaar gevoel, daar kan niets tegen op.

Luna je bent Ge Wel Dig met het werk dat je hier verricht :lol:

Ik merk wel dat ik mijn rust tussendoor moet pakken, en daar ben ik zoooo goed in ....not... Ik ga regelmatig naar de sauna en neem af en toe een fijne massage, ik denk dat dit ook echt meewerkt met de algehele reiniging om zo weer beter te worden.

Ben benieuwd hoe snel ik weer helemaal boven jan ben :-)

Xxx Anne
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 okt 2013 09:28

Lieve Anne,
Wat doet het me goed om je berichtje te lezen! Ik zag het over het hoofd joh. Ben zo blij voor je schatje!!!

Je gaat beter worden hoor!! Ik weet het zeker!!

Hele dikke _Omhelzing

En doe rustig aan hoor!

+LOVE+ Luna
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”