Een verslagje van mij omdat ik het heel fijn vond om ook mee te lezen met jullie ervaringen. Ik heb na bijna 9 jaar 500cc Eurosiliconen dual plane laten verwijderen omdat ik allerlei pijn en vermoeidheidsklachten ervaarde na een bevalling en borstvoeding.
Gisteren om 1400 uur mocht ik me melden in Amsterdam bij Jan van Goyen kliniek. Ik was wat vroeg, 1330 maar mocht meteen door maart de OK verdieping. Ik mocht m’n ja in een kluisje hangen, even plassen en door naar de verkoeverkamer waar ik bedje kreeg. Mocht me uitkleden, onderbroek aanhouden. Operatie vest aan, haar netje op. Infuus geprikt terwijl ik in m’n bed lag, ging in 1x goed. Anesthesisten stelden nog wat controle vragen en probeerden me af te leiden met een praatje. Fijn
Voelde me niet misselijk en daar was ik enorm blij mee!! Voelde slaperig, littekens voelden wat scherp, kreeg meteen wat pijnstillers via infuus. Perenijsje, boterham, kopje thee. Kreeg de bh omgebonden en mocht thuis inseinen. Om 1350 lag ik op OK en om 1700 kon ik al opgehaald worden. Ik kon mezelf aankleden en plassen. Ging best wel! Eenmaal thuis wat gegeten en naar bed. Prima nacht gemaakt eigenlijk. Pijn is goed te doen. Merk dat ik snel moe ben en behoefte heb aan in bed liggen.
Net gedoucht en goed gekeken. Op de foto valt t mee, in het echt vind ik het echt even slikken. Ik probeer het niet te veroordelen en geef het tijd en ruimte om te helen en vorm te krijgen. Ben blij dat ze eruit zijn
Wil foto toevoegen maar krijg melding dat bestand te groot is…?