Explantatie 24/2 door dr. Florisson

Deel je ervaringen en foto's
Judith84

Ongelezen bericht 25 feb 2022 19:52

Hi dames,
Een verslagje van mij omdat ik het heel fijn vond om ook mee te lezen met jullie ervaringen. Ik heb na bijna 9 jaar 500cc Eurosiliconen dual plane laten verwijderen omdat ik allerlei pijn en vermoeidheidsklachten ervaarde na een bevalling en borstvoeding.
Gisteren om 1400 uur mocht ik me melden in Amsterdam bij Jan van Goyen kliniek. Ik was wat vroeg, 1330 maar mocht meteen door maart de OK verdieping. Ik mocht m’n ja in een kluisje hangen, even plassen en door naar de verkoeverkamer waar ik bedje kreeg. Mocht me uitkleden, onderbroek aanhouden. Operatie vest aan, haar netje op. Infuus geprikt terwijl ik in m’n bed lag, ging in 1x goed. Anesthesisten stelden nog wat controle vragen en probeerden me af te leiden met een praatje. Fijn 😊 Dokter Florisson kwam aftekenen en stelde gerust. Toen lopend naar de OK waar alles en iedereen klaar stond. Warme lucht deken, armen wijd en tukken maar. Gevoelsmatig werd ik 10 minuten later wakker. Gedroomd over werk, dat was dan weer jammer!
Voelde me niet misselijk en daar was ik enorm blij mee!! Voelde slaperig, littekens voelden wat scherp, kreeg meteen wat pijnstillers via infuus. Perenijsje, boterham, kopje thee. Kreeg de bh omgebonden en mocht thuis inseinen. Om 1350 lag ik op OK en om 1700 kon ik al opgehaald worden. Ik kon mezelf aankleden en plassen. Ging best wel! Eenmaal thuis wat gegeten en naar bed. Prima nacht gemaakt eigenlijk. Pijn is goed te doen. Merk dat ik snel moe ben en behoefte heb aan in bed liggen.
Net gedoucht en goed gekeken. Op de foto valt t mee, in het echt vind ik het echt even slikken. Ik probeer het niet te veroordelen en geef het tijd en ruimte om te helen en vorm te krijgen. Ben blij dat ze eruit zijn 😊

Wil foto toevoegen maar krijg melding dat bestand te groot is…?
Laatst gewijzigd door Judith84 op 25 feb 2022 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Essi

Ongelezen bericht 25 feb 2022 19:56

Hey je hebt het achter de rug 🥳🎉
Rustig aan herstellen en weer wennen aan je eigen borsten. Geef het de tijd, ze veranderen nog zo enorm.
Liefs essi
Foto zie ik niet trouwens
Liek

Ongelezen bericht 25 feb 2022 20:19

Hartstikke fijn Judith dat je verlost bent, en dat alles goed is gegaan. Wens je een goed herstel...
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 feb 2022 09:19

Gefeliciteerd met je bevrijding lieve Judith!🥳

Hier lees je hoe je foto's verkleint: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2102

Let op, dit topic staat in het openbare deel. Wil je het afgeschermd, laat dan even weten.

Rust lekker uit!🌺💕🙏🌈😴
Muchacha-p

Ongelezen bericht 27 feb 2022 08:16

Ooh wat fijn om te horen dat 't goed gaat❤️ En ze zijn eruit! 🎉🎉 Heel veel beterschap. We zien de foto nog tevoorschijn komen.

Groetjes Patricia
Judith84

Ongelezen bericht 01 mar 2022 19:45

Hi dames,
Ondertussen ben ik 5 dagen po en voel me best goed. Pijn valt me erg mee, wel nog moe en tillen doet me pijn en probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie het hebben aangepakt met kleine kinderen? Ik heb een mannetje van 13 maanden die nogal eens opgetild moet worden. hoe pak ik dit aan? Morgen heb ik geen hulp meer dus vrees dat ik er toch aan moet geloven..?
Muchacha-p

Ongelezen bericht 03 mar 2022 21:39

Jeetje lastig! 13 maanden is ook een lastige leeftijd omdat je niks kan uitleggen. Kunnen je ouders, vrienden evt bijspringen? Ben je ook al blij met 't resultaat?

Groetjes Patricia
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”