1 dag PO vraag vorm borsten

Stel hier je vragen.
B-explantatie2020

Ongelezen bericht 17 nov 2020 16:58

Hoi!

Ik heb gisterochtend mijn explantatie gehad. Ik heb een hele strakke BH aangekregen na de operatie en heb net voor het eerst voorzichtig een aantal haakjes aan de voorkant los gedaan. Bij beide borsten is het tussen mijn tepel en het litteken een soort 'ingedeukt'. Deuk is een te groot woord maar ik weet niet hoe ik het anders kan omschrijven. Niet gek natuurlijk want hier zat heel veel volume van mijn implantaten, maar ik vind het toch wel een beetje een spannend gezicht. Is dit waarom je een strakke BH moet dragen in het begin? Omdat de huid daar moet terugtrekken of juist opvullen?

Ik heb wel sinds de operatie alleen nog maar horizontaal in bed gelegen haha dus misschien dat het ook daarom onderin wat 'leeg' lijkt. Dus ben nu wat meer overeind gaan zitten zodat de zwaartekracht misschien helpt.

Ben heel benieuwd of anderen dit herkennen. Dat zou me gerust stellen :)
Natural me again

Ongelezen bericht 17 nov 2020 18:28

B-explantatie2020 schreef:
17 nov 2020 16:58
Hoi!

Ik heb gisterochtend mijn explantatie gehad. Ik heb een hele strakke BH aangekregen na de operatie en heb net voor het eerst voorzichtig een aantal haakjes aan de voorkant los gedaan. Bij beide borsten is het tussen mijn tepel en het litteken een soort 'ingedeukt'. Deuk is een te groot woord maar ik weet niet hoe ik het anders kan omschrijven. Niet gek natuurlijk want hier zat heel veel volume van mijn implantaten, maar ik vind het toch wel een beetje een spannend gezicht. Is dit waarom je een strakke BH moet dragen in het begin? Omdat de huid daar moet terugtrekken of juist opvullen?

Ik heb wel sinds de operatie alleen nog maar horizontaal in bed gelegen haha dus misschien dat het ook daarom onderin wat 'leeg' lijkt. Dus ben nu wat meer overeind gaan zitten zodat de zwaartekracht misschien helpt.

Ben heel benieuwd of anderen dit herkennen. Dat zou me gerust stellen :)
Ja ik had dit ook! Had ook een hele strakke bh aangekregen, nog gevraagd of dit wel ok was zo strak maar de verpleegkundige zei dat het goed moest ondersteunen. Toen ik mijn bh losmaakte in de avond, zag ik dat de onderkant was ingedeukt (heel gek gezicht). Overigens, als ik een tijdje de bh uit had dan trok dit wel weer bij vanzelf. Weet natuurlijk niet of dit eenzelfde deuk is als die jij ervaart, maar bij mij zag het eruit alsof mijn borst was weggedrukt op die plek onderin door de bh.

Ik had ook lipofilling gehad en later bleek dat een strakke bh dan helemaal niet goed is, dus na een dag overgestapt naar een grotere cup en toen had ik nog wel afdrukken (wat misschien ook niet goed was) maar in ieder geval geen deuken meer. Weet niet of je ook lipofilling hebt gehad, in dat geval zou ik wel even goed naar de bh kijken.
Natural me again

Ongelezen bericht 17 nov 2020 18:29

En een heel goed herstel gewenst!! Heel fijn dat je bent verlost van de implantaten :D
B-explantatie2020

Ongelezen bericht 17 nov 2020 18:37

Dankjewel voor je berichtje! Dat is inderdaad precies wat ik bedoel; alsof de borst onderin de bh wordt weggedrukt. Fijn om te horen dat dit niet vreemd is :) Ik durf de bh nog niet echt uit te doen of laten. Voelde dat voor jou wel fijn kort na de operatie?

Ik heb alleen explantatie dus dan moet de BH wel strak. Zijn er anderen die ook alleen explantatie hadden en dit herkennen?
Muisje

Ongelezen bericht 17 nov 2020 18:52

Ik had dit ook de dag na explantatie. Ik heb de Bh toen even uitgedaan om foto’s te maken. Ik had het alleen aan mijn rechter borst. De dag daarna was het weg en de vorm hetzelfde als links.
Ik heb ook alleen explantatie gehad.
Ik heb er een foto van maar wil die hier niet zetten omdat het hier niet afgeschermd is.

Groetjes Mieke.
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
B-explantatie2020

Ongelezen bericht 17 nov 2020 19:31

Hoi Muisje!

Zou je mij de foto misschien in een prive bericht willen sturen? Misschien moet ik de bh zo ook even uit proberen te doen... vind het erg spannend.
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 nov 2020 10:10

Gefeliciteerd met je bevrijding!!!!🥳🥳🥳

De eerste dag zien borsten er afgrijselijk uit. Ik was geschokt toen ik de mijne zag, dus kan me heel goed voorstellen dat je schrikt. Maar er zal nog veel veranderen aan de vorm hoor.

Lief van je Muisje dat je reageert!!! Ik zal het topic afschermen, dan kun je hem plaatsen. Voor anderen ook fijn als ze hetzelfde krijgen.

Herstel maar goed B-explantatie!!!💐🦋☀️
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 nov 2020 10:13

Het topic staat nu onder 'Na de operatie' >> 'Foto's en vragen esthetisch resultaat AFGESCHERMD!'

Dit is dus een afgeschermd deel en alleen zichtbaar voor leden.
B-explantatie2020

Ongelezen bericht 18 nov 2020 11:42

Dankje Luna!

Ja ik vond het wel even schrikken gister pffff. Heb net voor de 2e keer gekeken en ziet er al iets beter uit. Qua formaat lijken ze best wat groter dan voor de BV, als dit een beetje zo blijft qua formaat ben ik echt super blij! Zal straks eens wat foto's proberen te maken.
Lizzy2020

Ongelezen bericht 18 nov 2020 12:51

Had ik ook. Afgelopen vrijdag explantatie gehad. Gisteren voor het eerst proberen te douchen. ( dus zonder bh) niet.te.doen. Echt pijnlijk aan de binnenkant van mn thee zakjes :lol: dus gewoon maar gewassen. Ik ben dus wel blij met die mega strakke bh. Wel trek ik de band steeds naar beneden zodat inderdaad mn borsten in de cup zitten en niet eronder. Die vouw gaat heus weg! Gr liz
B-explantatie2020

Ongelezen bericht 18 nov 2020 14:07

Fijn om te horen Lizzy! Ik trek hem ook inderdaad steeds naar beneden hahaha. Fijn vooruitzicht dat de vouw weggaat.
Hoe voel jij je nu 5 dagen na explantatie?
Essi

Ongelezen bericht 18 nov 2020 17:17

Yesss! Het zit er op voor je. Een goed herstel gewenst.
Liefs essi
Lizzy2020

Ongelezen bericht 18 nov 2020 18:08

Vandaag weer lekker gewandeld buiten een uurtje. Ik was helemaal kapot. Toch heftig zo een operatie. Maar ik voel me zo fijn erover dat ze weg zijn. Ik kan ook niet voorstellen als ik ze op mn hand leg dat dit hing onder mn spier aan mn romp. Echt bizar. Ik snap dat mn rug altijd pijn deed. Pfff
Muisje

Ongelezen bericht 18 nov 2020 18:19

B-explantatie2020 schreef:
17 nov 2020 19:31
Hoi Muisje!

Zou je mij de foto misschien in een prive bericht willen sturen? Misschien moet ik de bh zo ook even uit proberen te doen... vind het erg spannend.
Heb de foto gestuurd.

Gr. Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
B-explantatie2020

Ongelezen bericht 22 nov 2020 21:54

Lizzy2020 schreef:
18 nov 2020 18:08
Vandaag weer lekker gewandeld buiten een uurtje. Ik was helemaal kapot. Toch heftig zo een operatie. Maar ik voel me zo fijn erover dat ze weg zijn. Ik kan ook niet voorstellen als ik ze op mn hand leg dat dit hing onder mn spier aan mn romp. Echt bizar. Ik snap dat mn rug altijd pijn deed. Pfff
Ik ben inmiddels ook begonnen met wandelen maar het put mij ook behoorlijk uit ja. Maar de frisse lucht is wel heerlijk en als ik thuis komt voelt het wel heel lekker! Het voelde de eerste dagen zo raar hoe mn borsten bewogen bij het lopen. Met implantaten hangen je borsten toch wat meer 'stil' als je loopt. Zonder implantaten beweegt het veel meer!
Plaats reactie

Terug naar “Esthetisch resultaat”