Explantatie en lipofilling Tam bij dokter Kappel.

Deel je ervaringen en foto's.
Tam
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 nov 2020 22:51

Ongelezen bericht 14 feb 2021 15:44

Voorsteltopic: viewtopic.php?t=3357

Hoi allemaal!

Ik heb even een weekje nodig gehad om bij te komen, maar het is goed gegaan!

Op de dag van de operatie was er veel vertraging waardoor ik bijna 2 uur later dan gepland aan de beurt was. Best wel spannend natuurlijk en ook best zenuwslopend.
Daarna ging het juist erg snel waardoor het helaas wel wat gehaast op mij overkwam. Misschien ook door de voorspelde sneeuwval en de avondklok leek het allemaal erg gehaast en ook had Dr. Kappel minder aan lipofilling gedaan dan ik had verwacht en gehoopt. Dat vind ik erg jammer.

Behalve de implantaten is een groot deel van het kapsel verwijdert, helaas niet alles omdat de prothese achter de borstspier heeft gezeten.

Ik ben heel erg blij en opgelucht dat mijn implantaten weg zijn en ik voel me nu ook echt al beter dan voor de operatie. De 'brainfog' is echt nu al minder, ik zie kleuren meer helder en voel me gewoon lichter. Eigenlijk voel ik nu pas welk gewicht ik met me meedroeg.

De eerste dagen na de operatie waren wel zwaar maar ook goed te doen als je hulp krijgt. Op dinsdag de linkerdrain verwijdert en de dag erna de rechter.
Ik voel me nu iedere dag wat beter en sterker worden en ben heel erg blij dat ik dit traject gestart ben.

Iedereen bedankt voor de support en lieve berichtjes, dat heeft me veel steun gegeven! 😊

Ik blijf jullie allemaal volgen op dit forum en iedereen die binnenkort geholpen wordt wens ik heel veel succes! Het is écht de goede beslissing! Dat voel ik aan alles!
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 14 feb 2021 17:27

Wat fijn Tam dat je bevrijd bent! Wens je een goed herstel en wat heerlijk dat je brainfog minder is.
Had ik ook direct, wat heerlijk is dat hè.
🤗
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Marie
Berichten: 139
Lid geworden op: 22 okt 2020 14:59

Ongelezen bericht 14 feb 2021 19:27

Lieve Tam,

Wat fijn dat je het achter de rug hebt! Een heel voorspoedig herstel gewenst!

Liefs Marie
Lien
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 feb 2021 20:09

Ongelezen bericht 14 feb 2021 19:36

Hoi tam,
Ik wordt ook door Dr kappel geholpen in maart en heb daarom met je verhalen meegelezen. Bedankt voor het delen en veel succes met je herstel!! Fijn dat je al zover bent!
Liefs,
Mar3kids
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 okt 2020 11:20

Ongelezen bericht 14 feb 2021 21:02

Hoi Tam,

Fijn dat je het achter de rug hebt !
Minder fijn dat het gehaaster liep..
Hoeveel is er geoogst en terug geplaatst?
Ja pittig he die 1ste dagen!
Blij te lezen dat de brainfrog al minder is.
Succes met herstellen verder.
Heb je ook foto's gemaakt?
Xxx
Tam
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 nov 2020 22:51

Ongelezen bericht 15 feb 2021 16:33

Zusss schreef:
14 feb 2021 17:27
Wat fijn Tam dat je bevrijd bent! Wens je een goed herstel en wat heerlijk dat je brainfog minder is.
Had ik ook direct, wat heerlijk is dat hè.
🤗
Dankjewel Zuss! Ja,echt zo fijn. Dat had ik al zo lang! Gek dat dat zo snel weg is, vrijwel direct! Ik vraag me af hoe dat kan, of het door de siliconen of door een reactie van je lichaam veroorzaakt wordt...
Ik probeerde jou verhaal te zoeken maar kan het niet vinden. Is het al lang geleden?
Tam
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 nov 2020 22:51

Ongelezen bericht 15 feb 2021 16:36

Marie schreef:
14 feb 2021 19:27
Lieve Tam,

Wat fijn dat je het achter de rug hebt! Een heel voorspoedig herstel gewenst!

Liefs Marie
Dankjewel Marie! Wat fijn voor je dat je een datum hebt! Heel veel succes alvast 🍀👍
Tam
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 nov 2020 22:51

Ongelezen bericht 15 feb 2021 16:41

Lien schreef:
14 feb 2021 19:36
Hoi tam,
Ik wordt ook door Dr kappel geholpen in maart en heb daarom met je verhalen meegelezen. Bedankt voor het delen en veel succes met je herstel!! Fijn dat je al zover bent!
Liefs,

Dankjewel Lien! Fijn om te horen dat je iets aan mijn verhaal hebt gehad. Fijn dat je in maart aan de beurt bent. Heel veel succes alvast!🍀💪
Tam
Berichten: 22
Lid geworden op: 05 nov 2020 22:51

Ongelezen bericht 15 feb 2021 16:48

Mar3kids schreef:
14 feb 2021 21:02
Hoi Tam,

Fijn dat je het achter de rug hebt !
Minder fijn dat het gehaaster liep..
Hoeveel is er geoogst en terug geplaatst?
Ja pittig he die 1ste dagen!
Blij te lezen dat de brainfrog al minder is.
Succes met herstellen verder.
Heb je ook foto's gemaakt?
Xxx
Ja echt fijn dat het achter de rug is!
De eerste dagen waren pittig maar met pijnstillers toch wel goed te doen. Ik heb heel veel aan je tips gehad, daar was ik heel bij mee. Nogmaals bedankt! Ik heb geen foto's gemaakt, ik durfde gisteren eerlijk gezegd pas voor het eerst ècht te kijken....
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 15 feb 2021 17:21

Yeah, je bent verlost.
Ik wens je een heel voorspoedig herstel.
Liefs essi
Marie
Berichten: 139
Lid geworden op: 22 okt 2020 14:59

Ongelezen bericht 16 feb 2021 11:52

Tam schreef:
15 feb 2021 16:36
Marie schreef:
14 feb 2021 19:27
Lieve Tam,

Wat fijn dat je het achter de rug hebt! Een heel voorspoedig herstel gewenst!

Liefs Marie
Dankjewel Marie! Wat fijn voor je dat je een datum hebt! Heel veel succes alvast 🍀👍
Dank je wel Tam!
Siesje
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2021 11:58

Ongelezen bericht 30 mar 2021 12:18

Mar3kids schreef:
15 jan 2021 18:46
Hoi

Ja hoor natuurlijk mag je mij berichten!
Super leuk om te lezen dat je veel aan mijn verhaal hebt gehad.
Ja, het herstel duurt lang, maar goed had ook heeeeeel veel klachten.
Wijt het ook daaraan dat ik wat minder snel mogelijk herstel.
Ik wacht nog even wat de internist verder doet. Moet zeggen dat er wel al klachten verdwenen zijn. Kan beter doorademen, geen druk op mijn borst, geen oorsuizen meer , ogen stonden na de operatie een stuk helderder echt heel maf viel mijn moeder meteen op toen ik thuis kwam. pijn in gewrichten nemen af, stijfheid neemt af.
X

Wat fijn! Zelf overweeg ik ook een explantatie met op dit moment als belangrijkste reden oorsuizen. Hoe snel werd dit minder bij jou? Is het ook tijdelijk toegenomen na de operatie? Zo bang dat het erger wordt of geen verschil maakt ...
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 01 apr 2021 14:33

Lieve Tam, gefeliciteerd met je bevrijding!🥳
Ik heb je topic afgesplitst en verplaatst naar het deel 'Explantatie en lipofilling'
In het eerste bericht staat een link naar je voorsteltopic.

Herstel maar gauw!💐
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Mar3kids
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 okt 2020 11:20

Ongelezen bericht 01 apr 2021 16:07

Siesje schreef:
30 mar 2021 12:18
Mar3kids schreef:
15 jan 2021 18:46
Hoi

Ja hoor natuurlijk mag je mij berichten!
Super leuk om te lezen dat je veel aan mijn verhaal hebt gehad.
Ja, het herstel duurt lang, maar goed had ook heeeeeel veel klachten.
Wijt het ook daaraan dat ik wat minder snel mogelijk herstel.
Ik wacht nog even wat de internist verder doet. Moet zeggen dat er wel al klachten verdwenen zijn. Kan beter doorademen, geen druk op mijn borst, geen oorsuizen meer , ogen stonden na de operatie een stuk helderder echt heel maf viel mijn moeder meteen op toen ik thuis kwam. pijn in gewrichten nemen af, stijfheid neemt af.
X

Wat fijn! Zelf overweeg ik ook een explantatie met op dit moment als belangrijkste reden oorsuizen. Hoe snel werd dit minder bij jou? Is het ook tijdelijk toegenomen na de operatie? Zo bang dat het erger wordt of geen verschil maakt ...

Oorsuizen was bij mij met een week al minder.
X
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”