Explantatie en lipofilling Jettie , dr Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Jettie
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jun 2020 19:55

Ongelezen bericht 03 okt 2020 12:52

Voorsteltopic van Jettie:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3058


Donderdag was het dan mijn dag. Ik moest mij om 11 uur melden. Werd om 10 uur gebeld door operatiecentrum dus had even schrik dat het niet doorging. Gelukkig vroegen ze of het lukte er iets eerder te zijn.
Bij binnenkomst meteen handen desinfecteren, mondkapje en polsbandje en door naar boven. Daar omkleden, operatiespullen aan en infuus werd geprikt en plakkers werden opgeplakt. Anesthesist kwam langs en Niessen. Niessen heeft afgetekend en naar mijn gevoel moest ik toen erg lang wachten en ik was zo zenuwachtig... Rond 11.30 uur de OK in en waren ze erg lief en probeerden ze mij wel rustig te krijgen. Gelukkig toen al snel narcose via infuus en kapje en was ik weg...

Rond 13.15 uur werd ik weer wakker en alles was goed gegaan gelukkig. Had het vreselijk koud maar met warmtepomp ging het al snel beter. Ik heb problemen met ontstekingen in mijn mondslijmvles (mede de reden dat ik ze eruit wilde). Hier hielden ze veel rekening mee met de narcose. Ik ging daarom ook niet in buikligging maar in rugligging onder narcose.
Donderdagmiddag/avond viel de pijn erg mee.
De eerste nacht was wel zwaar. Pijn en veel hartkloppingen. Gelukkig ging de 2e nacht al stuk beter. Vandaag ook weer wezen douchen. De blauwe plekken vallen nog mee maar voel mij wel bont en blauw πŸ˜†
Dr Niessen heeft 190 cc weten te oogsten. Ze zijn al wel iets afgenomen. Hopelijk blijven ze nu zo !
De silliconen waren intact na 16 jaar maar wel korrelig en plakkerig.
Zo blij dat die troep uit mijn lijf is!!
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 03 okt 2020 15:12

Gefeliciteerd met je bevrijding!πŸ₯³
Herstel maar snel!πŸ’

Ik heb nog een vraagje. Welke tandpasta gebruik je?
Heb je Sjogren? ASIA geeft bij vele vrouwen ook droge (mond)slijmvliezen en ontstekingen in de mond, dus deze tip die ik geef is voor alle vrouwen die hiermee kampen, bedoelt.
Gebruik een tandpasta zonder sls (schuimmiddel), want dit geeft bij veel mensen, die daar gevoelig voor zijn, ontstekingen in de mond, omdat het je slijmvliezen verder uitdroogt en irriteert. Hetzelfde geldt voor mondspoelmiddelen met alcohol en chlorhexidine.
Merken zonder sls waren altijd: Biotene, Zendium en Elmex. Ik gebruik zelf Elmex. Controleer zelf even of het in jouw tandpasta zit.

Hoop dat je hier wat aan hebt! Sterkte!!!πŸ™

Veel liefs, LunaπŸ’•πŸ’•πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Jettie
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jun 2020 19:55

Ongelezen bericht 03 okt 2020 15:37

Luna schreef: ↑
03 okt 2020 15:12
Gefeliciteerd met je bevrijding!πŸ₯³
Herstel maar snel!πŸ’

Ik heb nog een vraagje. Welke tandpasta gebruik je?
Heb je Sjogren? ASIA geeft bij vele vrouwen ook droge (mond)slijmvliezen en ontstekingen in de mond, dus deze tip die ik geef is voor alle vrouwen die hiermee kampen, bedoelt.
Gebruik een tandpasta zonder sls (schuimmiddel), want dit geeft bij veel mensen, die daar gevoelig voor zijn, ontstekingen in de mond, omdat het je slijmvliezen verder uitdroogt en irriteert. Hetzelfde geldt voor mondspoelmiddelen met alcohol en chlorhexidine.
Merken zonder sls waren altijd: Biotene, Zendium en Elmex. Ik gebruik zelf Elmex. Controleer zelf even of het in jouw tandpasta zit.

Hoop dat je hier wat aan hebt! Sterkte!!!πŸ™

Veel liefs, LunaπŸ’•πŸ’•πŸ’•
Dankjewel πŸ’žIk gebruik alleen maar natuurlijke tandpasta en mondspoeling. Alles idd zonder sls. Goede tip!
Ben wel getest op sjogren maar dat heb ik gelukkig niet.
Ontstekingen komen door auto immuunreactie...
Hoop zo dat dat nu ook rustiger gaat worden.
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 03 okt 2020 15:45

Ja, veel vrouwen ontwikkelen ASIA, dat houdt idd in dat je auto-immuunreacties hebt.
Ontstekingen in de slijmvliezen ontstaan ook door een verlaagde weerstand, dat krijg je dus ook bij ASIA, omdat je immuunsysteem uitgeput raakt doordat het constant aan het vechten is tegen een indringer.
Ik weet 100% zeker dat jij je straks stukken beter gaat voelen! Bereid je wel voor dat het ook even wat slechter kan gaan, ok. Dat is tijdelijk.
πŸ₯°πŸ˜˜
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 03 okt 2020 16:21

yes gefeliciteerd!! fijn dat ze eruit zijn.
Ik word blij van verlossingsverhalen.

Gelukkig ging de tweede nacht al beter. Hopelijk herstel je goed en zal je steeds meer kunnen/mogen.
veel liefs Sammie
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 03 okt 2020 19:19

Top! Je hebt het achter de rug!
Nu lekker verder herstellen.
Liefs essi
Jettie
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jun 2020 19:55

Ongelezen bericht 29 okt 2020 09:53

Even een update. Nu 4 weken po.
Het gaat opzich goed met mij. Sinds een week wel verergering van mijn klachten die ik al had.
Verder nog gevoelige benen, buik en borsten.
Littekens van mijn borsten erg mooi en rustig. Een paar lipoplekken geirriteerd door hechtingen die niet goed oplossen.
Ik ben nog steeds ontzettend blij dat ik verlost ben van die gifbommen. Ik wil wel fotos plaatsen zodat ik andere kan helpen bij hun keuze. Kan ik ergens hier op forum lezen hoe ik fotos kan plaatsen/verkleinen vanaf mobiel?
Laatst gewijzigd door Jettie op 29 okt 2020 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 29 okt 2020 16:10

Jettie schreef: ↑
29 okt 2020 09:53
Even een update. Nu 4 weken po.
Het gaat opzich goed met mij. Sinds een week wel verergering van mijn klachten die ik al had.
Verder nog gevoelige benen, buik en borsten.
Littekens van mijn borsten erg mooi en rustig. Een paar lipoplekken geirriteerd door litteken dat niet goed oplost.
Ik ben nog steeds ontzettend blij dat ik verlost ben van die gifbommen. Ik wil wel fotos plaatsen zodat ik andere kan helpen bij hun keuze. Kan ik ergens hier op forum lezen hoe ik fotos kan plaatsen/verkleinen vanaf mobiel?
Mooie update mop!πŸ‘
Jammer van de verergering, maar dat hoort er helaas bij...
STERKTEπŸ™

Hier hoe je fotos plaatst: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2102

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Jettie
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jun 2020 19:55

Ongelezen bericht 14 dec 2020 10:37

Hoi lieve allemaal,

Weer even een update. Ik voel mij vreselijk. Ik had niet verwacht dat dit zo'n heftig na traject zou worden. Sinds de operatie op 1 oktober heb ik nog maar een paar dagen kunnen werken. Elke x stort ik daarna weer in.
Ik was bekend met een soort auto immuunziekte in het lippenrood van mijn onderlip. Ik had gehoopt hier vanaf te komen maar het is alleen maar verergerd.
Al een antibioticakuur gehad en smeer nu 2x per dag met hydrocortison. Hele dikke gezwollen lippen en het vel laat ook los. Het is vreselijk angstig. Eten drinken en praten geen pretje. Daarnaast ben ik zooooooooooo moe.

Met antibiotica en hydrocortison was het even rustiger maar vlamt nu weer op. Ben ook bij een orthomoleculair arts geweest die mij nu begeleid. Hoop zo dat ik snel verbetering mag gaan voelen en zien. Soms twijfel ik of het ooit nog goed komt.
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 14 dec 2020 11:36

Ach lieverd, wat zielig!😒
Helaas was dit te verwachten lieverd. Juist bij vrouwen bij wie auto-antistoffen in het bloed voorkomen, is het erger na de operatie...
Ik was zo ernsitg ziek dat ik zo bang was en echt dacht dat ik zou sterven.
Ik weet dat het echt weer beter zal worden, maar je moet hier nu doorheen.
Heb je wel eens antihistamine geslikt? Klinkt raar, maar dit zou kunnen helpen.
Hydrocortison is zo slecht. Heb je wel eens Elidel gehad? Ook troep hoor, maar het verdunt de huid niet zo. Het brand wel in het begin. Allemaal troep.....
Hoop dat de orthomoleculair therapeut iets kan doen!πŸ™

Sterkte lieve schat!!!!πŸ™πŸ€πŸŒ»πŸŒžπŸ˜˜πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Jettie
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jun 2020 19:55

Ongelezen bericht 14 dec 2020 13:40

Dankjewel voor je reactie Luna πŸ’ž
Ik wil ook zo graag van die hydrocortison af.... Heb ook wel Elidel in huis. Dat gebruikte ik idd al af en toe voor deze verergering. Donderdag naar dermatoloog. Nu eerst via de huisarts ook een schimmelcreme icm hydrocortison. Kijken of dat het nu misschien is dat mij zo tergt....
Anders proberen maar weer naar Elidel.

En nee antihistamine nooit geslikt? Kan dat het remmen/rustiger maken?
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 14 dec 2020 14:05

Ik zou voorzichtig zijn idd. Mijn eigen ervaring is dat ha's niet zo'n vertstand hebben van huidziekten en de boel vaak erger maken... Goed dat je naar de dermatoloog gaat!πŸ‘
Ik heb zelf wel goede ervaringen met antihistamine bij huidklachten en zeker niet alleen bij netelroos maar ook bij eczeem en branden van de huid en puntbloedingen.
Ze remmen de hoeveel histamine die in je lichaam vrijkomt die door de verwijdering van de siliconen nu groter is. Dit verstekt deels je klachten.
Bespreek het met je dermatoloog.

Sterkte lieve schat!!!πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Jettie
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jun 2020 19:55

Ongelezen bericht 14 dec 2020 14:08

Dankjewel ! πŸ’žGa ik zeker bespreken!
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 14 dec 2020 14:32

Lieve Jettie, maar ben je wel eens grondig onderzocht door een immunoloog? Het lijkt me wel verstandig hoor, want jouw probleem kan deel uitmaken van een systemische aandoening. Dermatologen kijken helaas ook beperkt...
Maar ik weet wel dat al jouw klachten met de tijd wat zullen verminderen. Toch zou ik wel naar een immunoloog gaan als je dat nog niet had gedaan.

STERKTE alles komt goed hoor!!!πŸ™πŸ™πŸ™
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Jettie
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jun 2020 19:55

Ongelezen bericht 14 dec 2020 15:42

Ja heb ik al eens aan mijn dermatoloog gevraagd voor verwijzing immunoloog maar die vond dat niet nodig omdat het plaatselijk is...
Ik ga dat donderdag wel nogmaals vragen. Heb ook zeker het gevoel dat dit niet iets plaatselijk is maar mijn hele immuunsysteen ontregelt is.
Dank weer lieve Luna. Ik blijf hoop houdenπŸ™πŸ™
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Plaats reactie

Terug naar β€œLipofilling”