Hoi allemaal,
Ook voor mij tijd om mij even voor te stellen

In 2004 bv gehad ivm bijna geen borstweefsel. Nu dus al 16 jaar..
Ik had cup AA en nu volle cup A, kleine B.
Jaren blij mee geweest. Achteraf begonnen de klachten al best snel. Jaar na implantatie begon ik depressieve klachten te krijgen. Dit altijd een beetje gehouden. Daarnaast chronische vermoeidheid en vage ontstekingen..
Zes jaar geleden begon ik steeds meer last te krijgen van ontstekingen aan mijn mondslijmvlies. Veel last van droge mond/lippen. Uiteindelijk terecht gekomen bij de kaakchirurg en de dermatoloog. Biopt genomen uit mijn wangslijmvlies en uiteindelijk de diagnose gekregen van een auto-immuunstoornis. Behandeling is onderdrukken van klachten met hormooncreme en spray...
Daarnaast nog steeds elke dag erg moe... ook veel steken in mijn rechterborst en af en toe raar gevoel in mijn rechtervingers.
Sinds een jaar (toen pas!)ben ik gaan nadenken of dit aan de siliconen kan liggen...
Mijn immuunsysteem is duidelijk in de war!
Besloten dat ik de siliconen eruit wil! Zo snel mogelijk.
28 juli een afspraak bij drs van Selms.
Ik denk wel na over lipofilling aangezien ik bijna geen borstweefsel van mezelf heb/had. Nu wel 2 zwangerschappen verder..
Nu lees ik hier al een tijdje mee maar ben nog geen ervaringen van explantatie en lipofilling bij van Selms tegengekomen. Heel graag zou ik horen of jullie lipofilling bij van Selms aanraden of dan toch een andere arts?
Ook over Niessen nagedacht maar die heeft sowieso geen contract met mijn verzekering...
Ik hoop ergens op vergoeding... maar heb gespaard en ze gaan er sowieso uit!