Explantatie en lipofilling Rocky door dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
Rocky
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 nov 2019 16:06

Ongelezen bericht 02 jan 2020 17:33

Hi dames,

Ik ben nog een beetje suf, dus kan even niet vinden hoe ik een nieuw onderwerp aanmaak (excuses daarvoor), maar ik wilde wel even een update geven.

Vandaag explantatie en lipofilling gehad bij Dr. Niessen. De operatie is goed verlopen en de implantaten waren intact 😅. Ik kreeg het na de operatie maar niet warm en bleef maar trillen, maar na ongeveer een uur ging dat over. Ik vond de mensen allemaal erg vriendelijk en dr Niessen heeft nog even laten weten hoe de operatie was verlopen. Per borst is er 65cc ingegaan, niet veel, maar alle beetjes helpen. Ik had overigens 240cc implantaten. Ik heb even spiekt in m’n bh en zag een raar deukje. Die zit toevallig op een plek waar ik steeds pijn/verdikking/ ontstekingen had, dus zal het bij de controle even navragen/ na laten kijken. Plassen met pak gaat overigens prima. Ik had twee maten besteld van pak en bh en heb net van ieder twee nieuwe besteld, zodat de verkeerde maat terug kan.

Ik weet verder niet wat ik nog meer kan melden of waar anderen nog wat aan zouden kunnen hebben, dus bij vragen hoor ik het wel.

Enorm blij en opgelucht dat het achter de rug is en dat die dingen er uit zijn.

Groetjes,
Rocky
Scorpio
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 okt 2019 23:16

Ongelezen bericht 02 jan 2020 18:35

Rocky schreef:
02 jan 2020 17:33
Hi dames,

Ik ben nog een beetje suf, dus kan even niet vinden hoe ik een nieuw onderwerp aanmaak (excuses daarvoor), maar ik wilde wel even een update geven.

Vandaag explantatie en lipofilling gehad bij Dr. Niessen. De operatie is goed verlopen en de implantaten waren intact 😅. Ik kreeg het na de operatie maar niet warm en bleef maar trillen, maar na ongeveer een uur ging dat over. Ik vond de mensen allemaal erg vriendelijk en dr Niessen heeft nog even laten weten hoe de operatie was verlopen. Per borst is er 65cc ingegaan, niet veel, maar alle beetjes helpen. Ik had overigens 240cc implantaten. Ik heb even spiekt in m’n bh en zag een raar deukje. Die zit toevallig op een plek waar ik steeds pijn/verdikking/ ontstekingen had, dus zal het bij de controle even navragen/ na laten kijken. Plassen met pak gaat overigens prima. Ik had twee maten besteld van pak en bh en heb net van ieder twee nieuwe besteld, zodat de verkeerde maat terug kan.

Ik weet verder niet wat ik nog meer kan melden of waar anderen nog wat aan zouden kunnen hebben, dus bij vragen hoor ik het wel.

Enorm blij en opgelucht dat het achter de rug is en dat die dingen er uit zijn.

Groetjes,
Rocky
Lieve Rocky,

Wat fijn dat het achter de rug is! En de implantaten nog intact🎉 dat deukje gaat misschien vanzelf nog weg. Eerst herstellen. Ik heb tzt vast nog wel wat vragen maar voor nu wens ik je veel rust toe en een goed herstel. Lekker slapen straks😘

Ps ik heb vandaag mijn datum gehoord 28 februari.
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 02 jan 2020 18:40

Lieve meiden, berichten zijn afgesplitst en verplaatst.

Gefeliciteerd en sterkte met je herstel Rocky! :D

Liefs, Luna

Ps: In dit deel lees je hoe het forum werkt: viewforum.php?f=208 ;)
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Ikke-83
Berichten: 99
Lid geworden op: 03 okt 2019 09:12

Ongelezen bericht 02 jan 2020 18:42

Wat fijn dat het achter de rug is. En dat de implantaten nog heel waren. Heb je ze gezien?

65cc per borst is toch weer wat! Mag ik vragen wat jou lengte gewicht zijn?

Heel veel sterkte en succes met je herstel.

Liefs
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
bloempje70
Berichten: 196
Lid geworden op: 02 sep 2019 11:36

Ongelezen bericht 02 jan 2020 19:13

Hoi Rocky, wat fijn dat het allemaal goed gedaan is en je implantaten intact zijn! Ik ben erg benieuwd hoe je de pijn van de lipo de komende dagen ervaart. Ik ben precies over 3 weken aan de beurt voor explantatie en lipo bij dr Niessen. Ik ben erg benieuwd naar jouw resultaat. Ik vermoed dat je erg slank bent 😉
Wens je een voorspoedig herstel 😘
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Rocky
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 nov 2019 16:06

Ongelezen bericht 02 jan 2020 21:29

Bedankt voor alle lieve reacties.

Tot nu toe is het goed te doen allemaal. Ik twijfel of ik de Oxi pijnstiller (weet de volledige naam niet) moet gebruiken. Ik zit nu op paracetamol en diflo (weet ook de exacte naam niet) en dat lijkt ook wel goed te gaan.

Ik ben 1.78 en weeg 65 kilo (weet even niet meer wie het gevraagd heeft....). Er is vet weggehaald bij m’n buik, flanken en bovenbenen.

Ik hou jullie op de hoogte over de komende dagen, volgens mij zouden die wat heftiger zijn dan de eerste dag. Vandaag al een beetje rondgelopen in huis, maar doe verder nog niks.

Veel liefs en voor degenen die nog moeten alvast veel succes en sterkte.

Ps: het kwam voor mij nogal als een verassing dat mijn moeder niet mee mocht naar boven, naar de zaal. We moesten in de wachtkamer gedag zeggen, daar had ik niet helemaal op gerekend. Ik snap het wel, qua privacy en misschien ook bacteriën, maar dat was voor mij wel even een dingetje waar ik geen rekening mee had gehouden.
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 02 jan 2020 21:53

Fijn, je hebt het achter de rug. Heel veel succes met herstel.
Liefs essi
chantal2133
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 apr 2014 21:22

Ongelezen bericht 02 jan 2020 21:59

Fijn eruit die dingen.. sterkte met je herstel meid
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 02 jan 2020 21:59

Scorpio schreef:
02 jan 2020 18:35
Rocky schreef:
02 jan 2020 17:33
Hi dames,

Ik ben nog een beetje suf, dus kan even niet vinden hoe ik een nieuw onderwerp aanmaak (excuses daarvoor), maar ik wilde wel even een update geven.

Vandaag explantatie en lipofilling gehad bij Dr. Niessen. De operatie is goed verlopen en de implantaten waren intact 😅. Ik kreeg het na de operatie maar niet warm en bleef maar trillen, maar na ongeveer een uur ging dat over. Ik vond de mensen allemaal erg vriendelijk en dr Niessen heeft nog even laten weten hoe de operatie was verlopen. Per borst is er 65cc ingegaan, niet veel, maar alle beetjes helpen. Ik had overigens 240cc implantaten. Ik heb even spiekt in m’n bh en zag een raar deukje. Die zit toevallig op een plek waar ik steeds pijn/verdikking/ ontstekingen had, dus zal het bij de controle even navragen/ na laten kijken. Plassen met pak gaat overigens prima. Ik had twee maten besteld van pak en bh en heb net van ieder twee nieuwe besteld, zodat de verkeerde maat terug kan.

Ik weet verder niet wat ik nog meer kan melden of waar anderen nog wat aan zouden kunnen hebben, dus bij vragen hoor ik het wel.

Enorm blij en opgelucht dat het achter de rug is en dat die dingen er uit zijn.

Groetjes,
Rocky
Lieve Rocky,

Wat fijn dat het achter de rug is! En de implantaten nog intact🎉 dat deukje gaat misschien vanzelf nog weg. Eerst herstellen. Ik heb tzt vast nog wel wat vragen maar voor nu wens ik je veel rust toe en een goed herstel. Lekker slapen straks😘

Ps ik heb vandaag mijn datum gehoord 28 februari.


Wat fijn dat je een datum hebt. Kan je me weten naar welke arts je de 28ste februari gaat. Dan zet ik je op de lijst voor komende operaties.
Liefs essi
bloempje70
Berichten: 196
Lid geworden op: 02 sep 2019 11:36

Ongelezen bericht 02 jan 2020 22:02

Oxycodon bedoel je waarschijnlijk en ik weet dat een paar andere dames dat ook niet genomen hebben. Andere is diclofenac. Behoord tot de nsaid’s. Kan ik slecht tegen vanwege maagzuurklachten. Hoop die dan ook zo kort mogelijk te gebruiken.
Hoop dat je een goede nacht hebt. Zorg wel dat je de eerste dagen de spiegel van je pijnstillers hoog houdt door ze met regelmaat te nemen 😉
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Ikke-83
Berichten: 99
Lid geworden op: 03 okt 2019 09:12

Ongelezen bericht 02 jan 2020 22:26

Rocky schreef:
02 jan 2020 21:29
Bedankt voor alle lieve reacties.

Tot nu toe is het goed te doen allemaal. Ik twijfel of ik de Oxi pijnstiller (weet de volledige naam niet) moet gebruiken. Ik zit nu op paracetamol en diflo (weet ook de exacte naam niet) en dat lijkt ook wel goed te gaan.

Ik ben 1.78 en weeg 65 kilo (weet even niet meer wie het gevraagd heeft....). Er is vet weggehaald bij m’n buik, flanken en bovenbenen.

Ik hou jullie op de hoogte over de komende dagen, volgens mij zouden die wat heftiger zijn dan de eerste dag. Vandaag al een beetje rondgelopen in huis, maar doe verder nog niks.

Veel liefs en voor degenen die nog moeten alvast veel succes en sterkte.

Ps: het kwam voor mij nogal als een verassing dat mijn moeder niet mee mocht naar boven, naar de zaal. We moesten in de wachtkamer gedag zeggen, daar had ik niet helemaal op gerekend. Ik snap het wel, qua privacy en misschien ook bacteriën, maar dat was voor mij wel even een dingetje waar ik geen rekening mee had gehouden.
Dank voor je reactie. Die vraag had ik gesteld. Ik krijg volgende week dezelfde operatie als jij... en ook goed dat je zegt dat het afscheid al in de wachtkamer was! Mijn man gaat mee en daar had ik ook geen rekening mee gehouden anders...

Ik hoor graag hoe jij de pijn ervaart komende dagen. En hoe het met 'het deukje' verloopt .

Rustig aan! Hopelijk heb je een goede nacht
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
Rocky
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 nov 2019 16:06

Ongelezen bericht 03 jan 2020 07:08

Hi Ikke,

De nacht is redelijk gegaan. Gisteren overdag viel de pijn mee, maar vannacht zo’n beetje ieder uur wakker door ongemak, maar niet door ondraaglijke pijn ofzo. Had even flink last en heb toen een pijnstiller genomen, maar ben ook even zoekende naar een schema met wat ik wanneer in moet nemen. De oxi vermijd ik liever, omdat ik bang ben te vast te gaan slapen en daardoor een verkeerde beweging maak. Dus die heb ik nog niet genomen. Van liggen/ zitten naar staan is pijnlijk, maar als ik eenmaal in beweging ben gaat het prima. Vannacht wel bijna flauwgevallen toen ik wilde plassen, maar dat komt vooral omdat ik wat langer had gelegen denk ik.

Al met al is het tot nu toe te doen dus. Ik had hier ook rekening mee gehouden, dus dat scheelt ook (past binnen mijn verwachtingen). Ik moet zeggen dat ik meer last heb van de lipo dan van de explantatie tot nu toe.
bloempje70
Berichten: 196
Lid geworden op: 02 sep 2019 11:36

Ongelezen bericht 03 jan 2020 09:57

Rocky schreef:
03 jan 2020 07:08
Hi Ikke,

De nacht is redelijk gegaan. Gisteren overdag viel de pijn mee, maar vannacht zo’n beetje ieder uur wakker door ongemak, maar niet door ondraaglijke pijn ofzo. Had even flink last en heb toen een pijnstiller genomen, maar ben ook even zoekende naar een schema met wat ik wanneer in moet nemen. De oxi vermijd ik liever, omdat ik bang ben te vast te gaan slapen en daardoor een verkeerde beweging maak. Dus die heb ik nog niet genomen. Van liggen/ zitten naar staan is pijnlijk, maar als ik eenmaal in beweging ben gaat het prima. Vannacht wel bijna flauwgevallen toen ik wilde plassen, maar dat komt vooral omdat ik wat langer had gelegen denk ik.

Al met al is het tot nu toe te doen dus. Ik had hier ook rekening mee gehouden, dus dat scheelt ook (past binnen mijn verwachtingen). Ik moet zeggen dat ik meer last heb van de lipo dan van de explantatie tot nu toe.
Dank je voor je update! Fijn dat het te doen is. Wat ik hoor zijn het vooral de tweede en derde dag die het meest lastig zijn.
Hoe vind je het resultaat?
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
vlindertje
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 sep 2019 10:37

Ongelezen bericht 03 jan 2020 10:57

Wat fijn dat het goed is gegaan Rocky! Mijn operatie was ook bij dr Niessen.

Ik was de eerste dag ook aan het zoeken naar een goed medicatieschema.
Dit schema vond ik erg fijn : 7.00-15.00-23.00 : diclofenac. De eerste dagen nam ik daar nog zonodig 2 pc bij wanneer ik merkte dat de diclofenac niet voldoende was (bijv. na 5 uur nadat ik de diclofenac had genomen). Ik werd wel wat misselijk na inname van de diclofenac, het hielp wanneer ik deze met melk innam. De Oxycodon heb ik ook niet genomen. Ik had een vervelende kriebel in mijn keel de eerste dagen, waardoor ik moest hoesten, wat ontzettend pijnlijk was. Gelukkig hielp de diclofenac hier ook wat voor.

Succes met je herstel!
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 03 jan 2020 11:08

Hebben jullie geen maagbeschermer gekregen bij de diclo? Altijd belangrijk dit te nemen. Minimaal de laagste dosering. Bij bestaande klanten of zeer gevoelige maag omeprazol 40mg dit medicijn is sterker dan de anderen.
Ik zou bij kinderwens van oxycodon afblijven. Snap niet dat Niessen dat heeft voorgeschreven. Is gewoon overbodig bij explantatie en lipo. De eerte periode na de operatie krijg je meestal morfine door het infuus en dan is het wel nodig vooral bij protheses achter de spier en als het kapsel verwijderd is. Maar nadat je uit de verkoeverkamer bent is dit echt niet meer nodig en thuis ook niet. Dus ik vind het vreemd. Diclofenac in combinatie met paracetamol is meer dan genoeg. Beiden versterken elkaar.
Zorg ervoor dat je de spiegel stabiel houdt dus op tijd slikken en dus ook voordat klachten komen
💋
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”